Met zo'n ghettoblaster op zijn schouder zekerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:07 schreef Penisbaard het volgende:
En toen zijn jullie samen de straten doorgemarcheerd?
Nee, een oude transistorradioquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:07 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Met zo'n ghettoblaster op zijn schouder zeker
Oke, het is enigszins overdreven, maar ik had dus Rammstein hard opgezet in de overtuiging dat ik alleen was, en er kwam daadwerkelijk een collega met duitse roots verzoeken de muziek wat zachter te doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:07 schreef reetveter het volgende:
Jezus, jij hebt echt een blik met kuttopics open getrokken ofniet
Knap, aangezien je nooit een foto van mij hebt gezienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:15 schreef jordeeeh het volgende:
Ik zie t al voor me hoe jij op dit nummer door het gebouw marcheert
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:03 schreef Trannellius het volgende:
Ik hoorde net mijn laatste collega van mijn verdieping naar huis gaan. Aangezien ik al 5 uur aan het wachten ben op het werk van een collega en ik dus momenteel lamlendig ben, besloot ik een cd'tje op te zetten om weer actief te worden. De keuze viel al snel op Rammstein's Mutter![]()
Een van de beste nummers van die cd is Links 2-3-4. Voor de mensen die het niet kennen, het is muziek met een ritme wat het meest doet denken aan een militaire mars. Dus toen ik bedacht dat ik een kamer verderop een boek moest pakken deed ik mijn beste personificatie van een Duitse dienstplichtige.
Klacht: marcherend kom ik erachter dat een collega met duitse roots nog in de kamer naast mij zat.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Knap, aangezien je nooit een foto van mij hebt gezien
Plaatje is goedgekeurd, maar je verkrachting van de Nederlandse taal doet mij wenen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:19 schreef Ploertendoder het volgende:
Hun houden je wel bezig:
[ afbeelding ]
Fopbelgquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:23 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Plaatje is goedgekeurd, maar je verkrachting van de Nederlandse taal doet mij wenen.
Wenen is gewoon een Nederlands woord hoor.quote:
Doe maar interessant.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:26 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Wenen is gewoon een Nederlands woord hoor.
we·nen weende, h geweend (form) schreien, huilen
is ook een stadquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:26 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Wenen is gewoon een Nederlands woord hoor.
we·nen weende, h geweend (form) schreien, huilen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |