Een zoetwaterpaling idd.quote:
Nee, het is niet Jan Smit.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:24 schreef Neleos het volgende:
Dan is het een gigantisch grote slang die heel snel groter wordt naarmate hij meer eet.
hoera!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een zoetwaterpaling idd.
tombolafan +1
Potvis?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoera!!!
een makkelijke:
wat is het grootste zoogdier ter wereld?
quote:
Ik gun andere ook punten. En ik kwam zelf echt maar tot 2 dusquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:56 schreef Siniti het volgende:
En daarom is het handig bij dit soort vragen pas te posten als je er 4 weet
Dat denk je dan erg goed! Michael Edwards alias Eddie the Eagle.... de man die ieder jaar weer mee deed aan het schansspringen in Garmisch Spastischkirchen en meestal crashte....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:06 schreef dyonvbaal het volgende:
waarom weet ik niet, maar ik moet denken aan eddie the eagle..
Hij was dus te makkelijkquote:
Nietquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:36 schreef qonmann het volgende:
Sparta
Limburg stond in mijn geheugen..dat zal wel iet anders zijn danquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik dacht even een makkelijke lostrekvraag te stellen.![]()
MVV is ook vrij oud dacht ik...quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
Limburg stond in mijn geheugen..dat zal wel iet anders zijn dan
Nee ..het is wel heel vaak gecovered, een zangeres had er een nummer 1 hit mee, lang geledenquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:45 schreef Neleos het volgende:
Prodigy?
ook niet een van de vele covers ?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
heb het antwoord al opgezocht, maar was er nooit op gekomen
quote:De tocht naar de Alpha is er een die me steeds verder richting podium voert.kickt ass.
blijkt het stiekeme hoogtepunt van de dag. Ergens is er nog even schaamte, maar dat is nergens voor nodig:
zingt zich moeiteloos een weg door de Alpha heen, tot het einde van de tent, terwijl ze vrolijk op haar decimeter hoge naaldhakken op en neer staat te springen en te dansen. Het is echt een bijzonder optreden, een aaneenschakeling van hits, maar heel goed gedaan.
Met 4 ellenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:21 schreef Neleos het volgende:
Lily Allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |