Zal waarschijnlijk van Rick Stein geweest zijn, zijn programma's zijn wel uitstekend, ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:34 schreef The_Hives het volgende:
wordt dit ook op tv uitgezonden, of kan je het alleen via internet bekijken?
Gister ook een leuke kookserie op de BBC. Die man (ben zijn naam kwijt) reist de hele wereld over om te zien hoe plaatselijke gerechten gemaakt worden. Gister was hij in Bangladesh. Deze serie gaat net als anders programma's ook om de dingen (cultuur in dit geval) er omheen. Maar in tegenstelling tot kookprogramma's/wedstrijden ed laten ze ook zien hoe het echt klaar gemaakt wordt. imho beste kookprogramma wat ik tot nu toe op tv heb gezien.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:46 schreef evo87 het volgende:
Het programma 'no reservations' van Anthony Bourdain is ook wel leuk trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kookprogramma's.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:55 schreef The_Hives het volgende:
tijd voor een centraal kook-programma topic
ik heb het even nagekeken. Die was het inderdaadquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:44 schreef awromele het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk van Rick Stein geweest zijn, zijn programma's zijn wel uitstekend, ja.
open jij het topicquote:
Da intarwebz, morgen weer een nieuwe afleveringquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:06 schreef mark_dabomb het volgende:
Waar is deze serie te zien en wanneer?
Het wordt uitgezonden op internet, echt waar. PM maar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:47 schreef mark_dabomb het volgende:
Serieus, die zender waar het op wordt uitgezonden zit nou niet echt in elk zenderpakket.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:13 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
![]()
Het wordt alleen op zo'n rottijd uitgezonden...tegenwoordig zijn de herhalingen 's ochtends om 8 uur op Travel & Living.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anthony
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ja, maar dat zit hier alleen in een betaalpakket.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn de herhalingen 's ochtends om 8 uur op Travel & Living.
Centrale topicsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:55 schreef The_Hives het volgende:
tijd voor een centraal kook-programma topic
ja, waarom zou je het overzichtelijk makenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Centrale topics![]()
Ik ga eens ff kijken of ik iets kan 'vinden' over dit programma!
nou het wordt er soms niet overzichtelijker van vind ik. gewoon omdat er té veel programma's zijn, dan verwaterd alles door elkaar.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, waarom zou je het overzichtelijk maken
Dank voor de reminder !quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Vannacht was inmiddels alweer een 5de aflevering van dit seizoen! Wie kijkt er nog meer dit seizoen naar Man v Food!
Ik heb lelijkere presentatoren gezien hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:21 schreef RobinOok het volgende:
Eerste filmpje gekeken. Lekker vooroordeelbevestigend: lelijke amerikanen die voor de lol enorme hoeveelheden fastfood naar binnen proberen te werken. Irritante voice-over, irritante muziek. Nee, dank je. Heb al wel genoeg gezien.
QFT !quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:00 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Ik heb lelijkere presentatoren gezien hoor
je krijgt er bijna honger van he!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:06 schreef caffeinjunk het volgende:
Net de eerste episode gekeken, gave serie alleen geen goed idee met een lege maag..
ik leen ze altijd online, maar je kan deze link proberen, die werkt voor mij zie ikquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:24 schreef kletsbets het volgende:
Hoe kun je dat dan online kijken ( Man Vs Food). Als ik op een filmpje klik gaat ie laden, en gebeurt er niets?
woow! hoeveel kan een maag aan?quote:
Ik kijk uiteraard!quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Vannacht was inmiddels alweer een 5de aflevering van dit seizoen! Wie kijkt er nog meer dit seizoen naar Man v Food!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |