quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:05 schreef Biogarde het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt Mexicaanse griep
Er bestaan ook nog andere ziektes waarbij je hoest en niest. Niet alles is mexicaanse griep. En al had ik t, wat wil t doen. Ik heb net n flesje sinasappelsap opgedronkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:05 schreef Biogarde het volgende:
Maar ondertussen wel janken op Internet!quote:Komt er nog bovenop dat TS een bikkel is en zich niet laat afschrikken door een kleine verkoudheid
Je voelt je wel een beetje brak?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:08 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Er bestaan ook nog andere ziektes waarbij je hoest en niest. Niet alles is mexicaanse griep. En al had ik t, wat wil t doen. Ik heb net n flesje sinasappelsap opgedronken![]()
Meteen een extra klacht: Van die para mensen die bij elk kuchje naar de mondkapjes en poetsdoekjes grijpen![]()
Tevens heb ik geen echte verhoging, mn neus zit alleen dicht en mn strot is dik![]()
+1quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:10 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel janken op Internet!
tis hier geen GEENSTIJLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je snel last heb van een brok in de keel, moet je godverdomme eens van dat hondenvoer afblijven!
Niet janken, klagen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:10 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel janken op Internet!
Uiteraard, flink brak. Maarzo voelde ik me in 2004 toen ik verkouden was ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je voelt je wel een beetje brak?
De Mexicaanse griep is een hoax van de regeringquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:05 schreef Biogarde het volgende:
Mexicaanse griep. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:14 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Niet janken, klagen!
[..]
Uiteraard, flink brak. Maarzo voelde ik me in 2004 toen ik verkouden was ook
Wou dat jij een hoax was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De Mexicaanse griep is een hoax van de regering
t is 50/50 tussen gezeik en gescheldquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:19 schreef wise het volgende:
Callcenter werken. Das pas een klaagbaak. ELke dag gezeik van mensen aanhoren,
Ook bikkels moeten huur betalen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:20 schreef Glennz het volgende:
Echte bikkels werken niet in callcenters.
quote:
echte bikkels werken in de bouw?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:20 schreef Glennz het volgende:
Echte bikkels werken niet in callcenters.
Mja qua uren en flexibiliteit is het gewoon handig als je naar school gaat, maar het is wel een pauperbaan jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:33 schreef Andiamo het volgende:
Alleen al het werken in een callcenter lijkt me genoeg reden tot klagen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |