quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:58 schreef Etcetera het volgende:
Het weer aangevenEen paar van de teksten (in het Nederlands): als de steen beweegt, waait het. Als de steen wit is, sneeuwt het. Als de steen helemaal wit is, vriest het. Is de steen weg: steen gestolen.
Ik hou het in de gaten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die is er vast (volgens mij heb ik her en der al meerdere varianten gezien
Tering, wat is FOK traag zeg.
Die kun je ook niet zo makkelijk jatten denk ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de Twentse is wat groter
[ afbeelding ]
niet te vertrouwen, die leu in Twentequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die kun je ook niet zo makkelijk jatten denk ik.
Die is Drents, niet Twentsquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de Twentse is wat groter
[ afbeelding ]
Die uit Twente wel?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:21 schreef Neleos het volgende:
Die leu uit Drenthe zijn inderdaad niet te vertrouwen, uiteraard.
Die past niet in de tuinquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de Twentse is wat groter
[ afbeelding ]
Zeker wel. Je kunt hier rustig je fiets of auto niet op slot doen en niemand zal er aan zitten. Iedereen heeft hier ook altijd dag en nacht de voordeur open staan, zeker in de zomer. Eris hier eigenlijk helemaal geen criminaliteit.quote:
Helaas post je dit nu op een openbaar forum dus over een half uur wel......quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zeker wel. Je kunt hier rustig je fiets of auto niet op slot doen en niemand zal er aan zitten. Iedereen heeft hier ook altijd dag en nacht de voordeur open staan, zeker in de zomer. Eris hier eigenlijk helemaal geen criminaliteit.
Ohnee. Nu komen al die randstedelingen de serene rust verstoren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas post je dit nu op een openbaar forum dus over een half uur wel......
Staat je fiets er nog?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohnee. Nu komen al die randstedelingen de serene rust verstoren.
Dan zou ik even bellen...ook om te checken of ze je ouders ook niet gejat hebben.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Weet ik niet, die heeft een lekke band. Die heb ik gister bij mijn ouders gedropt.
Ik kan sowieso niet komen, ik behoor momenteel tot één van de 'Bundesliga-reporters'.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohnee. Nu komen al die randstedelingen de serene rust verstoren.
Jij maakt het wel heel spannend nu.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan zou ik even bellen...ook om te checken of ze je ouders ook niet gejat hebben.....
Ohja? Voor de ARD?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet komen, ik behoor momenteel tot één van de 'Bundesliga-reporters'.
Het is hier ineens een stuk rustiger.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij maakt het wel heel spannend nu.
meld je als begeleider voor dat dertienjarige zeilstertje......quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi hoor al die schepen.![]()
Ik krijg meteen zin om een lange tocht te boeken.
Hoe ziet ze er uit?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
meld je als begeleider voor dat dertienjarige zeilstertje......
Anders gaan er nog meer van de SC mee.... kunnen we gelijk PS opzoeken in Amerika! Wij zijn dan voor de beveiligingquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er uit?
Ik denk dat zij 20 keer zo goed kan zeilen als ik.![]()
Ik vind zeilen schitterend, maar dan vooral op grote schepen. Twee- of driemasters. Maar wel met een goede kombuis en wat mogelijkheden tot relaxen aan boord (lees: bar)
Elke piraat die ook maar aan ons schip denkt blazen we uit het water. En SCers die zich aan boord misdragen...... kielhalen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Anders gaan er nog meer van de SC mee.... kunnen we gelijk PS opzoeken in Amerika! Wij zijn dan voor de beveiliging
Of met de kat-met-negen-staarten.......quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke piraat die ook maar aan ons schip denkt blazen we uit het water. En SCers die zich aan boord misdragen...... kielhalen!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of met de kat-met-negen-staarten.......
Lijkt me juist dat ze dan nog wel wat meer hadden kunnen vragen hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:42 schreef Etcetera het volgende:
Ja, maar ik vind het belachelijk veel. Dan wordt het een principe kwestie zeg maar. Dat ze parkeergeld vragen snap ik, maar als je ziet hoeveel mensen er op DelfSail afkomen, dan hadden ze ook wel iets minder kunnen vragen
Ik heb echt het idee dat fok niet draait op een fatsoenlijke server maar op een telraampje en een hamster die in zo'n molentje staat te rennen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Gaat trouwens weer lekker met FOK. Bijna 4 uur down geweest.
Iemand een stok in het hamsterrad gestoken ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
Laatste gerucht in FB is dat het een hekkert was.
Nee, iets met een gat in de beveiliging en het vinden van een file met alle user gegevens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Iemand een stok in het hamsterrad gestoken ?
Fok had gewoon vriendjes moeten blijven met tweakers.netquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, iets met een gat in de beveiliging en het vinden van een file met alle user gegevens.
Nog een klein uurtje en dan weer naar huis.quote:
Ow dat is lekkerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog een klein uurtje en dan weer naar huis.
Jenever doet wonderen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is lekker
Ik ga denk ik zo nog even op de bank een serie kijken en dan naar bed. Hopelijk blijft Lennon vanavond en vannacht rustig doorslapen.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:00 schreef Whiteguy het volgende:
Omg 22:00 alweer.
* Whiteguy sluit partypoker en haast zich naar de kroeg![]()
idd ook een van mijn vakanties (maar dat had je waarschijnlijk al geraden).quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er uit?
Ik denk dat zij 20 keer zo goed kan zeilen als ik.![]()
Ik vind zeilen schitterend, maar dan vooral op grote schepen. Twee- of driemasters. Maar wel met een goede kombuis en wat mogelijkheden tot relaxen aan boord (lees: bar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |