Kort lontje?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar het was een ploeg die een mix is van ambulante lieden (marktkooplui, taxichauffeurs etc.) op zich geen kwade lui maar als je ze kwaad maakt dan is de boot ook goed aan.....
Die trap was ook niet nodig inderdaad. Daarom werd het ook een schoppartij, je komt toch voor je maten op als ze aangepakt worden. Maar hij zei zelf later ook dat het stom was om die vent te poorten want er was gewoon helemaal niks aan het handje tot dat moment.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Nou ik weet niet hoorPoorten is misschien lullig, maar iemand op z'n knie trappen, moeten ze bij mij echt niet flikken. Ik moet het ook niet zien gebeuren. Knieproblemen zijn kut, kun je je hele leven mee zitten en als je knie stuk is, is hij Stuk.
Dan nog zijn zij de übertrieste ontspoorde flapdrollen en niet je teammaatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar het was een ploeg die een mix is van ambulante lieden (marktkooplui, taxichauffeurs etc.) op zich geen kwade lui maar als je ze kwaad maakt dan is de boot ook goed aan.....
Ja sommige van hun wel. Op zich is het geen foute vereniging maar als er 1 ontploft dan ontploft de rest ook... clusterbommenvereniging zeg maar....quote:
Klopt maar dat wisten we al voor we tegen ze moesten spelen. Je moet dan natuurlijk niet gaan lopen uitdagen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan nog zijn zij de übertrieste ontspoorde flapdrollen en niet je teammaat
Doet zo'n vereniging dan niets aan dat soort leden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja sommige van hun wel. Op zich is het geen foute vereniging maar als er 1 ontploft dan ontploft de rest ook... clusterbommenvereniging zeg maar....
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar dat wisten we al voor we tegen ze moesten spelen. Je moet dan natuurlijk niet gaan lopen uitdagen.
Ze zijn ook ambulant van club zeg maar......quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doet zo'n vereniging dan niets aan dat soort leden?
Dat zou betekenen dat zij, door hun reputatie de tegenstanders onder druk zetten. "Daag ze maar niet uit want dan flippen ze." Lekker dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar dat wisten we al voor we tegen ze moesten spelen. Je moet dan natuurlijk niet gaan lopen uitdagen.
En wat doet de KNVB?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze zijn ook ambulant van club zeg maar......
Soms wel. Maar nu was er niks aan de hand eigenlijk. We waren aan het winnen en er werd wel fel gespeeld maar niet onsportief. Naar mate wij meer scoorde begonnen ze wel harder te spelen en meer op elkaar te schelden dat wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat zij, door hun reputatie de tegenstanders onder druk zetten. "Daag ze maar niet uit want dan flippen ze." Lekker dan.
Helaas niks....die clubs kunnen een boete krijgen maar er is nog geen zwarte lijst van spelers/teams. Dat zou denk ik wel een oplossing zijn.quote:
Sommige gasten hebben zeer veel moeite met incasseren.... als je uitdeelt moet je ook wel eens wat kunnen incasseren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in.
Ik kwam een keer te laat met een tackle tegen zo'n team, overtreding, ik kreeg geel, terecht, maar ik stond op, die tegenstander ook, geeft mij een klap en ik lig weer
Je zou toch denken dat er ondertussen een landelijk register is van dit soort "spelers"quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas niks....die clubs kunnen een boete krijgen maar er is nog geen zwarte lijst van spelers/teams. Dat zou denk ik wel een oplossing zijn.
Dat zou inderdaad wel moeten. Alleen zo kun je de boosdoeners in kaart brengen en ze aan de schandpaal nagelen. In elke sport moet dat dan gaan gebeuren. Want anders gaan die eikels dus in andere takken van sport lopen klieren.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat er ondertussen een landelijk register is van dit soort "spelers"
Ofyles en Etcie kunnen samen wel iets moois opzetten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel moeten. Alleen zo kun je de boosdoeners in kaart brengen en ze aan de schandpaal nagelen. In elke sport moet dat dan gaan gebeuren. Want anders gaan die eikels dus in andere takken van sport lopen klieren.....
ja alleen vrees ik dat we dan de PVDA en Groen Links over ons heen krijgen want kom niet aan mensen hun privacy.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ofyles en Etcie kunnen samen wel iets moois opzetten.
Ach zo jong en dan al zo'n chagrijnige kop......quote:
Eén tweetje met Geenstijl dan? Die plaatsen het wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja alleen vrees ik dat we dan de PVDA en Groen Links over ons heen krijgen want kom niet aan mensen hun privacy.....
Er had geen FAIL moeten staan maar FAT.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zo jong en dan al zo'n chagrijnige kop......
Ik denk dat Henk Kesler te druk is met zelfverrijking van zichzelf en andere bonzen. Wat een corrupte geldwolf is hij toch ook.quote:
Goed idee. Ik zal dat idee aan de KNVB voorleggen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeh ik hoor Femke Halsema al briesen........quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén tweetje met Geenstijl dan? Die plaatsen het wel.
Moet ze doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh ik hoor Femke Halsema al briesen........
Ja inderdaad. Het arme kind kan het ook niet helpen eigenlijk. Die ouders van haar moeten een grote stempel met FAIL op hun voorhoofd.......quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er had geen FAIL moeten staan maar FAT.
Ik vraag me af waarom ik nog verliefd op haar was...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh ik hoor Femke Halsema al briesen........
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ze doen.Dan plaatsen ze die naaktfoto van haar weer.
Ik sla beleefd overquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hopelijk niet gefotosoept, maar een echte.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ze doen.Dan plaatsen ze die naaktfoto van haar weer.
Ik gok dat ie gesoept is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk niet gefotosoept, maar een echte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
ik wil haar moeder niet zienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zo jong en dan al zo'n chagrijnige kop......
Dat zal helaas het geval zijn, maar als het niet gesoept is ren ik vlug naar de eerste de beste Gall & Gall om een fles absint achterover te drukken.quote:
Je blijft toch echt die foto zien als je na het drinken een oor met een mes te lijf gaat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zal helaas het geval zijn, maar als het niet gesoept is ren ik vlug naar de eerste de beste Gall & Gall om een fles absint achterover te drukken.
Ja van die zelfgestookte rum of vodka.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je blijft toch echt die foto zien als je na het drinken een oor met een mes te lijf gaat.
Is er geen drankje met verlies van gezichtsvermogen na het drinken?
Natuurlijk, de huisgestookte Russische aardappel vodka!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja van die zelfgestookte rum of vodka.....
Goed idee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Natuurlijk, de huisgestookte Russische aardappel vodka!
Etcie heeft geen douche?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goed idee.
Maar daarmee zie je, ruik je, etc. niets meer.
Zonde van het bier maar zij is wel in één keer goed nat.quote:
Ik vind het terecht dat de overheid ingrijpt. Te gek voor woorden dat een 13 jarige alleen de wereld rond gaat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hebben jullie hier een mening over?
Ik vind het Nederland op zijn smalst.![]()
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_rond_jonge_zeilster
Een kind zo jong alleen de wereld rond laten zeilen? Vind ik niet een bijster puik plan.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Op het maken van een flauwe grap!quote:
Tja... op zich moet ze het zelf weten, maar ik zou als ouder mn kind van 13 jaar dat niet alleen laten doen. Als hij/zij 17-18 is, geen probleem en vooral zoveel mogelijk ontdekken. Ik vind 13 wel iets te jong.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ringloos is het mooistequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:53 schreef Soempie het volgende:
Poorten is toch gewoon door de benen schieten? Ik begrijp niet wat daar erg aan is? Juist machtig mooi als dat lukt.En te triest voor woorden als iemand anders daar zo giftig op reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |