quote:De regels:
Het is dus de bedoeling dat je van elke KNVB-beker wedstrijd het totokruisje en uitslag voorspelt, je krijgt 1 punt voor een goed kruisje en 3 punten voor een correcte uitslag.
- De "1" staat voor winst voor de thuisspelende ploeg,de "2" voor winst voor de uitspelende ploeg en een "3" voor een gelijkspel. Het welbekende concept dus.
- Je totokruisje hoeft niet gelijk te zijn aan je voorspelde uitslag.
- Later in het toernooi komen er extra dingen voor punten
- Mocht een wedstrijd gestaakt/afgelast worden zal ik deze wedstrijd pas meerekenen als hij in zijn geheel is gespeeld of als de KNVB heeft beslist.
- Ik zal de nieuwe speelronde zsm na de vorige proberen te plaatsen. (iemand mag in dezelfde stijl ook gerust het programma plaatsen)
- Gelieve het programma in een keer te plaatsen. Alle wedstrijden van 1 dag moeten sowieso in 1 post.
- Je mag je voorspellingen plaatsen tot het eerste fluitsignaal. Mocht je toevallig de vrijdagavond vergeten zijn mag je gewoon je voorspellingen plaatsen voor de overige wedstrijden dat weekend.
- Aanmelden? Is niet nodig, gewoon je voorspelling plaatsen en ik weet dat je meedoet.
- Mocht je vanwege vakantie oid je voorspellingen niet kunnen plaatsen stuur dan een PM naar mij en ik zal je voorspellingen van desbetreffende week plaatsen.
- Ook ik ben maar eens mens en maak dus fouten, kortom, tel je eigen punten na (als je daar zin in hebt) en zeg het me als er iets niet klopt, mocht je gelijk hebben zal ik dit aanpassen in de stand.
- Tussentijds instromen mag altijd, graag zelfs
En heb je vragen, schroom niet om ze te stellen.
Niet zomaar een ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:44 schreef McDucky het volgende:
Leuk nog een toto, al heb ik van het amateurvoetbal weinig kaas gegeten
Waarom zouden we hem niet mee tellen?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
17 van de 19 met een deelname. Deze tellen we dus gewoon mee. De overige 2 hadden me wel een PM met voorspellingen kunnen sturen.
Niets van meegekregen, maar goed ben ook benieuwd naar de stand.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Omdat VBL dinsdagmiddag tot woensdagmorgen gesloten was vanwege een grote rel.
Geen probleem, al super dat je er tijd voor wilt maken!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoop er morgen aan te te komen. Drukte alom.
No problem! Dan had je anders tot nu moeten wachten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Clesar03 het volgende:
Sorry dat ik niet op je schema wachtte Vaduz, maar ik ga over ongeveer 20 minuten op vakantie en dan had ik alle dinsdagwedstrijden gemist
Echt knap, een dag na de wedstrijd nog fout gokken...quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:46 schreef Sporttv het volgende:
Dinsdag 21 december
Heracles Almelo - Go Ahead Eagles 1 3-1
...
Ik zit ook op VBL-forum, dus dan zie ik 't daar welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
@Rucebo: op Fok zet ik de toto niet voort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |