Je geeft zelf al het antwoord.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:09 schreef Ritmo het volgende:
Wat is dat toch, met name hier op Fok? Tientallen zo niet honderden figuren die het jaarlijkse hoogtepunt in hun leven lijken te hebben als er zware storm aankomt. Als een stel kleine kinderen op 4 december verheugen ze zich een dag vantevoren al op de donkere wolken, bliksem en regen die gaat komen.
Natuurlijk heeft een goede onweersbui op z'n tijd z'n charme (een paar keer per jaar, doordeweeks s'avonds laat als je niet naar buiten hoeft) maar wat is er nou zo ontzettend leuk aan kutweer?Ik zit toch liever s'avonds met een biertje of wijntje lekker in de tuin met 20 graden, regenen doet het hier het hele jaar al.
Klacht moge duidelijk zijn.
Homoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:11 schreef Ritmo het volgende:
Ow een flinke storm op z'n tijd vind ik ook wel wat hebben hoor, maar ik krijg er niet 2 dagen vantevoren een stijve van.
TS is nou eenmaal zo'n user die altijd iets te zeiken moet hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:13 schreef Shoombak het volgende:
De een komt klaar als Ajax wint, de ander als hij paarse pixels ziet in WOW en andere mensen vinden een flinke onweersbui mooi, BOEIEND
Ik vind 2 weken 25 graden in de zomer nog veel meer z'n charme hebben, maar daar gaan we toch ook niet dagen vantevoren topicreeksen over volposten?quote:
Sommigen staan bekend om kwaliteitsklachten, anderen niet. C'est ca.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:14 schreef TNA het volgende:
[..]
TS is nou eenmaal zo'n user die altijd iets te zeiken moet hebben
Of bij heule slechte trance...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:13 schreef Shoombak het volgende:
De een komt klaar als Ajax wint, de ander als hij paarse pixels ziet in WOW en andere mensen vinden een flinke onweersbui mooi, BOEIEND
In Nederland niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:16 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Een stevige storm is zeldzamer dan een mooie zomerdag.
Je woont in irak? de laatste keer dat er een echte hevige storm was in Nederland was volgens mij in 2007quote:
Het gaat me er niet om dat mensen het wel leuk vinden, maar zoals ik in de OP al zei: bij sommige mensen lijkt het hun jaarlijkse hoogtepunt wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef Heider00sje het volgende:
Maar TS, je geeft zelf aan dat het zijn charme heeft. Waarom vraag je dan aan ons waarom het zo leuk is?
Volgens mij kan je zelf antwoord geven op deze vraag. Faaltopic
Maar inmiddels te doorzichtig. Maak ik niet al een beetje kans op die titel?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:20 schreef Dennehy het volgende:
Ritmo is de grootste troll op dit hele forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |