Je geeft zelf al het antwoord.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:09 schreef Ritmo het volgende:
Wat is dat toch, met name hier op Fok? Tientallen zo niet honderden figuren die het jaarlijkse hoogtepunt in hun leven lijken te hebben als er zware storm aankomt. Als een stel kleine kinderen op 4 december verheugen ze zich een dag vantevoren al op de donkere wolken, bliksem en regen die gaat komen.
Natuurlijk heeft een goede onweersbui op z'n tijd z'n charme (een paar keer per jaar, doordeweeks s'avonds laat als je niet naar buiten hoeft) maar wat is er nou zo ontzettend leuk aan kutweer?Ik zit toch liever s'avonds met een biertje of wijntje lekker in de tuin met 20 graden, regenen doet het hier het hele jaar al.
Klacht moge duidelijk zijn.
Homoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:11 schreef Ritmo het volgende:
Ow een flinke storm op z'n tijd vind ik ook wel wat hebben hoor, maar ik krijg er niet 2 dagen vantevoren een stijve van.
TS is nou eenmaal zo'n user die altijd iets te zeiken moet hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:13 schreef Shoombak het volgende:
De een komt klaar als Ajax wint, de ander als hij paarse pixels ziet in WOW en andere mensen vinden een flinke onweersbui mooi, BOEIEND
Ik vind 2 weken 25 graden in de zomer nog veel meer z'n charme hebben, maar daar gaan we toch ook niet dagen vantevoren topicreeksen over volposten?quote:
Sommigen staan bekend om kwaliteitsklachten, anderen niet. C'est ca.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:14 schreef TNA het volgende:
[..]
TS is nou eenmaal zo'n user die altijd iets te zeiken moet hebben
Of bij heule slechte trance...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:13 schreef Shoombak het volgende:
De een komt klaar als Ajax wint, de ander als hij paarse pixels ziet in WOW en andere mensen vinden een flinke onweersbui mooi, BOEIEND
In Nederland niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:16 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Een stevige storm is zeldzamer dan een mooie zomerdag.
Je woont in irak? de laatste keer dat er een echte hevige storm was in Nederland was volgens mij in 2007quote:
Het gaat me er niet om dat mensen het wel leuk vinden, maar zoals ik in de OP al zei: bij sommige mensen lijkt het hun jaarlijkse hoogtepunt wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef Heider00sje het volgende:
Maar TS, je geeft zelf aan dat het zijn charme heeft. Waarom vraag je dan aan ons waarom het zo leuk is?
Volgens mij kan je zelf antwoord geven op deze vraag. Faaltopic
Maar inmiddels te doorzichtig. Maak ik niet al een beetje kans op die titel?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:20 schreef Dennehy het volgende:
Ritmo is de grootste troll op dit hele forum.
Ik zie het maar als een compliment dat ik als 'troll' beschouwd wordt, tussen al die nerds.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:20 schreef Dennehy het volgende:
Ritmo is de grootste troll op dit hele forum.
Da's ook zooo duidelijk te zien op een forumquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat mensen het wel leuk vinden, maar zoals ik in de OP al zei: bij sommige mensen lijkt het hun jaarlijkse hoogtepunt wel.Het wordt zo overdreven.
Zeik niet zo johquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat mensen het wel leuk vinden, maar zoals ik in de OP al zei: bij sommige mensen lijkt het hun jaarlijkse hoogtepunt wel.Het wordt zo overdreven.
Ik ken genoeg mensen die al helemaal in wolken zijn als er maar een beetje zonneschijn voorspeld wordt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind 2 weken 25 graden in de zomer nog veel meer z'n charme hebben, maar daar gaan we toch ook niet dagen vantevoren topicreeksen over volposten?
King of Trollsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zie het maar als een compliment dat ik als 'troll' beschouwd wordt, tussen al die nerds.
Blijkbaar niet, waarom is kritiek op nerds hebben hier direct 'trollen'? Geef je daarmee eigenlijk niet gewoon toe dat het hier vol kneuzen zit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maar inmiddels te doorzichtig.
Als je er niet tegen kan, dan ga je toch weg?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, waarom is kritiek op nerds hebben hier direct 'trollen'? Geef je daarmee eigenlijk niet gewoon toe dat het hier vol kneuzen zit?
Ik ook. Sterker nog: elk normaal mens vind het heerlijk als het lekker weer wordt (tenzij ie moet werken of een andere reden heeft).quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:22 schreef Casos het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die al helemaal in wolken zijn als er maar een beetje zonneschijn voorspeld wordt.
Mwoah, dit topic misschien niet direct, maar het merendeel van je topics zijn toch wel gewoonweg klachten waar zoveel mogelijk mensen overheen vallen, wat meestal ook neerkomt op meningen ipv feiten die kunnen worden weerlegd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, waarom is kritiek op nerds hebben hier direct 'trollen'? Geef je daarmee eigenlijk niet gewoon toe dat het hier vol kneuzen zit?
Dat kan ik ook tegen jullie zeggen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kan, dan ga je toch weg?
Helemaal geen stormquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar vorige week: 6,5 dagen mooi weer, één storm.
Iedereen met een fascinatie voor iets anders dan een veld met bal of een dancefeest is een nerd in jouw scheve ogen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb serieus een hekel aan zonnig weer, ik ben veel meer in mijn element op regenachtige dagen. Ben ik nu geen normaal mens?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ook. Sterker nog: elk normaal mens vind het heerlijk als het lekker weer wordt (tenzij ie moet werken of een andere reden heeft).
Ja ho eens even.. heel de wereld draait toch om TS?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Iedereen met een fascinatie voor iets anders dan een veld met bal of een dancefeest is een nerd in jouw scheve ogen.
Veel plezier nog in Simpleville
Tsja, dat er veel mensen overheen vallen zegt niets over wie er 'gelijk' heeft. Als je als atheist in een Moskee gaat lopen roepen dat Allah niet bestaat is het ook 1 tegen 100 maar dat wil niet direct wat zeggen over of iemand een punt heeft of niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwoah, dit topic misschien niet direct, maar het merendeel van je topics zijn toch wel gewoonweg klachten waar zoveel mogelijk mensen overheen vallen, wat meestal ook neerkomt op meningen ipv feiten die kunnen worden weerlegd.
Dus jij maakt meteen de verbinding tussen mensen die noodweer mooi vinden en nerds/kneuzen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook juist? Mensen lees de OP eens!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:26 schreef El_Psycho het volgende:
Nu kan ik niet zeggen dat ik me dagen van te voren al verheug op een onweersbui, maar als hij er eenmaal is vind ik het ook mooi om naar dat natuurgeweld te kijken. Heck, als het de hele dag heet is geweest, (en het onweert niet te dichtbij) loop ik ook nog wel naar buiten om even te genieten van het buitje.
Ja, want die zitten toch nooit op het terras of aan het strand.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:27 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dus jij maakt meteen de verbinding tussen mensen die noodweer mooi vinden en nerds/kneuzen?
Mafketel.
Only @ Fok.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:25 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb serieus een hekel aan zonnig weer, ik ben veel meer in mijn element op regenachtige dagen. Ben ik nu geen normaal mens?
Dus als je noodweer mooi vind, zit je nooit op het terras op het strand? Ik leer steeds meer nieuwe dingen hier!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want die zitten toch nooit op het terras of aan het strand.
Ik vind noodweer ook mooi, en zit regelmatig op het terras. Heb ik nu je bekrompen wereldje verstoord?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
je bent gewoon een faalhaas die overal wel over moet zeikenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ten eerste: het was geen storm, want een storm is iets heel anders.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Zucht, ik reageer vanaf hier niet meer op mensen die de OP niet lezen. Ik heb NIETS tegen een storm op z'n tijd.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Zucht, ik reageer vanaf hier niet meer op mensen die de OP niet lezen. Ik heb NIETS tegen een storm op z'n tijd.
je heb er echt last van he?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:38 schreef Ritmo het volgende:
Ik lul mezelf helemaal niet tegen, ik ben erg duidelijk volgens mij. Het gaat me om mensen die s'ochtends helemaal enthousiast wakker worden en de avond ervoor niet zo goed konden slapen omdat ze gisteren gehoord hebben dat het flink gaat stormen en vervolgens de hele dag elk wolkje gaan melden in een topic hier terwijl ze op buienradar 10.000 keer hebben ge-F5'ed.
Ik ga toch ook niet elke warme dag een topic openen: GENIET HIER VAN DE 25 GRADEN!!Zoiets is gewoon leuk, maar overdrijf niet zo.
Nee, want dit is een kansloos topicquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:40 schreef Ritmo het volgende:
Ah, mooi je hebt niets meer in te brengen.
Laat die lui toch.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:38 schreef Ritmo het volgende:
Ik lul mezelf helemaal niet tegen, ik ben erg duidelijk volgens mij. Het gaat me om mensen die s'ochtends helemaal enthousiast wakker worden en de avond ervoor niet zo goed konden slapen omdat ze gisteren gehoord hebben dat het flink gaat stormen en vervolgens de hele dag elk wolkje gaan melden in een topic hier terwijl ze op buienradar 10.000 keer hebben ge-F5'ed. En eigenlijk het liefst geen zomer hadden maar een onweersbui verkiezen boven een lekkere avond in de tuin/terras of wat dan ook.
Ik ga toch ook niet elke warme dag een topic openen: GENIET HIER VAN DE 25 GRADEN!!Zoiets is gewoon leuk, maar overdrijf niet zo.
Misschien beslaat z'n bril door de regen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:49 schreef LordNemephis het volgende:
Ach TS, moest je huilen van het onweer?
Ik zeik en kanker in het echt juist nauwelijks, maar hier zitten zulke rare/aparte mensen dat het me genoeg materiaal geeft voor al die topics.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Laat die lui toch.
En ergens enthousiast over doen is nog altijd leuker dan opr alles en iedereen zeiken en kankeren. Echt gezellig!
niet als je die avond wou zwemmenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
Vind zelf een flinke onweersbui leuk om te zien en vooral de bliksemschichten.
Het kutte is dat ik het van mijzelf al onwijs snel warm heb. De afgelopen 3 dagen kon ik dan ook overdag weinig tot niets nuttigs doen. En dan is het onwijs leuk dat het goed weer is voor een terrasje, maar daar hebben mijn collega's en ik op dat moment dan even geen boodschap aan.quote:
Ik ben ook minstens vier keer spontaan klaargekomen door het onweerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef Jenglejack het volgende:
Ik kreeg gister wel een paar keer een stijfje van dat alarm
waar jij dus blijkbaar bij hoort, alleen snap je dat zelf nog nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zeik en kanker in het echt juist nauwelijks, maar hier zitten zulke rare/aparte mensen dat het me genoeg materiaal geeft voor al die topics.
Damn had jij onweer ?!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben ook minstens vier keer spontaan klaargekomen door het onweer
Oeh, in het echt gedraag je je anders! Alle andere users natuurlijk niet. Schnell!! Zeuren!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zeik en kanker in het echt juist nauwelijks, maar hier zitten zulke rare/aparte mensen dat het me genoeg materiaal geeft voor al die topics.
Ik gedraag me niet anders in het echt, alleen hier is het verhouding vreemde figuren (met hun tenenkrommende stokpaardje: "je bent kortzichtig") zo hoog dat ik eerder 'bots'. Ik zou na een halve dag in de stad zoeken echt nog geen 10 stereotype Fok-ers kunnen vinden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oeh, in het echt gedraag je je anders! Alle andere users natuurlijk niet. Schnell!! Zeuren!!
Lees dit topic eens door anders.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:10 schreef TC03 het volgende:
Er is niemand die twee dagen van tevoren al blij wordt omdat er storm aan komt op Fok, dus over wie gaat dit topic nou?
Waarschijnlijk type Pinkpop-bezoeksters als jij ze knap vond.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:26 schreef Roscovitch het volgende:
Ik was gisteren in de stad met wat vrienden hoor je 2 van die echt knappe chicks zeiken dat het veelste warm is en dat ze een storm willen.
Nee, ik vond gisteren ook te benauwd, heb het liever rond de 27 graden (of in het buitenland waar het niet zo benauwd is 30-32).quote:Oftewel rot eens op met je stereotypes, je bent echt een mongool als je dat weer van gisteren lekker vond.Van dat plakkerig kutweer, nee doe mij dan maar lekker warm weer als in Frankrijk etc. Niet zo hoge luchtvochtigheid of hoe t ook heet.
Ahgossie, en op het gemiddelde dance-feest kom je geen vreemde figuren tegen? Daar lopen er misschien nog wel meer dan hier op Fok! Ik ben er op velen geweest en ben dan zelf ook een van die vreemde figurenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik gedraag me niet anders in het echt, alleen hier is het verhouding vreemde figuren (met hun tenenkrommende stokpaardje: "je bent kortzichtig") zo hoog dat ik eerder 'bots'. Ik zou na een halve dag in de stad zoeken echt nog geen 10 stereotype Fok-ers kunnen vinden.
Mee eens, maar ze moeten niet in een overgrote meerderheid zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef Casos het volgende:
[..]
Ahgossie, en op het gemiddelde dance-feest kom je geen vreemde figuren tegen? Daar lopen er misschien nog wel meer dan hier op Fok! Ik ben er op velen geweest en ben dan zelf ook een van die vreemde figuren. Zo'n 30+ die denkt dat tie nog jong is
. Niks mis met vreemde figuren... die maken het leven nu juist zo leuk.
Ok, dan val je me nog mee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:33 schreef Roscovitch het volgende:
Nee, gewoon mooie chicks, eentje leek op Vanessa Hudgens bv. (L) En oja, Hiphop/RnB/House vriend, zeker geen pinkpop.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:16 schreef boskameel het volgende:
In WOW is noodweer nog veel kkvetter![]()
![]()
![]()
!!! Machtig mooi gewoon. In wow is alles mooier en echter, vandaag dat ik het 14 uur per dag speel.
De bliksem slaat alleen in op grote, hoge dingenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:53 schreef Stekelbees het volgende:
'K vind het heerlijk als de bliksem inslaat op me lul.
Daar geen breezer tegenop!
Misschien moet je maar eens in de Sahara wonen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:09 schreef Ritmo het volgende:
Wat is dat toch, met name hier op Fok? Tientallen zo niet honderden figuren die het jaarlijkse hoogtepunt in hun leven lijken te hebben als er zware storm aankomt. Als een stel kleine kinderen op 4 december verheugen ze zich een dag vantevoren al op de donkere wolken, bliksem en regen die gaat komen.
Natuurlijk heeft een goede onweersbui op z'n tijd z'n charme (een paar keer per jaar, doordeweeks s'avonds laat als je niet naar buiten hoeft) maar wat is er nou zo ontzettend leuk aan kutweer?Ik zit toch liever s'avonds met een biertje of wijntje lekker in de tuin met 20 graden, regenen doet het hier het hele jaar al.
Klacht moge duidelijk zijn.
Dat varieert nogal...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De bliksem slaat alleen in op grote, hoge dingen
Nu moet ik u toch ernstig corrigeren. 95% van de tijd is het droog in nederland. Het regent gemiddeld slechts 5% van de tijd. Dus 'het hele jaar regenen' is zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:09 schreef Ritmo het volgende:
Hou je bek lul.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een kut nerd die Ritmo
Autistiform gedrag heet dat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Enneuhh, je bent zelf ook een beetje raar als je nauwelijks begrip voor gevoelens of interesses van andere mensen kunt opbrengen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:26 schreef sig000 het volgende:
Nerds zetten hun PC uit wanneer het onweert.
In het land der blinden...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:21 schreef Ritmo het volgende:
Ik zie het maar als een compliment dat ik als 'troll' beschouwd wordt, tussen al die nerds.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:53 schreef redrum76 het volgende:
Moet wel zeggen dat ik altijd op het balkon sta in mijn blote kont wanneer er rukwinden op komst zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |