Ik vind het schattig. Maar niets voor mij!quote:
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:39 schreef Joene het volgende:
Swarovski muis zal niet goedkoop zijn denk ik
Eigenwijze kutkerelquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:28 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik krijg het ook niet uit z'n systeem...
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:02 schreef Houzer het volgende:
Zo ben ik godverdomme voor de verkansie nogal druk geweest met werk
Maar nu heb ik dan eindelijk: VERKANSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:
Mooi!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
Maar nu heb ik dan eindelijk: VERKANSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
T liefje tijd niet gesproken btw :pquote:
Liefje als ik een beter humeur had had ik gezegd ja!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
T liefje tijd niet gesproken btw :p
Zal ik vandaag een bakkie komen doen op je werk?
Jah! praat maar stout tegen me!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Liefje als ik een beter humeur had had ik gezegd ja!
Of je moet zin hebben om afgeblaft te worden
Zoog t maar J. zoog t maar.quote:
Dit was mijn zomervakantie, J.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:38 schreef Joene het volgende:
Die werkelozen hebben ook overal tijd voor
Je bedoelt dat wachtwoord wat je voor alle sites gebruikt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft er nog iemand valse posts onder mijn nick gemaakt na die hack?
Ik heb geen zin om mijn password te veranderen.
Wat nou "alle sites"?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
Je bedoelt dat wachtwoord wat je voor alle sites gebruikt?
Geen idee, maar als je dat ww ook gebruikt voor je registratieadres...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat nou "alle sites"?
Wat is er verder de moeite van inloggen waard naast Fok!?
LowLandsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo, ik ben weer even thuis, tussen varen, Lowlands en nog meer varen door.
Ja, daar ben ik geweest.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:49 schreef Tally het volgende:
LowLands
Daar ben je geweest?
En we hebben niet eens gemeet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |