Ik hoop dat je duits goed is, maar kijk hier eens.... http://www.fotobuch.de/produkte/fotobuch_professional/quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:28 schreef PKfotografie het volgende:
iemand een idee waar je extra grote boeken kan laten printen?
dus A3 of nog groter?
mijn duits is slecht, maar verder ziet het er goed uit, leveren ook gewoon in nederland?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoop dat je duits goed is, maar kijk hier eens.... http://www.fotobuch.de/produkte/fotobuch_professional/
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:57 schreef MCH het volgende:
Daarnaast weet ik dat de consumentenbond hier laatst ook een test over heeft gepubliceerd. De resultaten daarvan zijn ook welkom.
Bedankt voor de snelle reactie. Dat van die gebruiksvriendelijkheid komt inderdaad terug in de test.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:00 schreef TNA het volgende:
Webprint.nl heb ik zelf geprobeerd, en geloof me, de gebruikersvriendelijkheid is extreem laag. Onmogelijke software en veel te weinig mogelijkheden. Beter 15 euro meer en een weekend minder frustraties.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:57 schreef MCH het volgende:
Binnenkort wil ik een fotoalbum laten maken van een hele rits foto's op de computer. Dit kan tegenwoordig online, maar er zijn een heleboel aanbieders. Dus wie heeft er tips bij welke site ik dit het beste kan laten doen. Kwaliteit en gebruiksgemak staan voorop, de kosten zijn niet belangrijk. Daarnaast weet ik dat de consumentenbond hier laatst ook een test over heeft gepubliceerd. De resultaten daarvan zijn ook welkom.
k ken een macgebruiker die gebruik maakt van www.pictoprint.nl, www.taopix.com of in Nederland www.service2sales.com en http://www.blurb.com/quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
Iemand ervaring met goede (!) software voor de Mac wat dit betreft? Dat Albelli spul (van Albumprinter geloof ik) is op een gegeven moment gewoon stuk gegaan en de Kruidvat software waar we het laatste album mee gemaakt hebben doet het niet onder Snow Leopard (OSX 10.6).
iPhoto vind mijn vrouw te beperkt qua layout keuzes en vrijheid en is ook wel erg duur.
Ik snap niet waarom profotonet niet in het lijstje staat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:32 schreef TNA het volgende:
De Consumentenbond heeft deze week een nieuwe test uitgebracht. Ik zal zo wat dingen posten.
Edit: et voila.
[ afbeelding ]
Webprint kost (bijna) de helft van de meeste andere albums en biedt vrijwel de beste afdrukkwaliteit en albumkwaliteit. De software is alleen om te huilen, ik kan me geheel aansluiten bij hun oordeel daarover. Na die frustraties kun je nauwelijks meer van je album genieten
Omdat de kans vrij groot is dat, toen deze test gedaan werd, profotonet nog niet op de markt wasquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:06 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom profotonet niet in het lijstje staat.
Ik neem aan dat je bedoelt dat profotonet in die tijd nog een albums leverde? Aangezien ze al een tijdje aan de weg timmerenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat de kans vrij groot is dat, toen deze test gedaan werd, profotonet nog niet op de markt was
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:14 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat profotonet in die tijd nog een albums leverde? Aangezien ze al een tijdje aan de weg timmeren.
Ah oke, het was dat, of een hele oude testquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zeg ikProfotonet was nog niet op de markt met albums
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |