Nee nee, dat zie je helemaal verkeerd.quote:
TS is homoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:00 schreef Ploertendoder het volgende:
TS wil geen arm van zijn vriendin om zich heen
Mijn toekomstige vriendin is nog WIP. Ze komt straks wel langsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:00 schreef Ploertendoder het volgende:
TS wil geen arm van zijn vriendin om zich heen
Dat bedoel ik dus. En het zit nog eens kut ook, want je kunt niet naar achter leunen, daarom zeg ik er gewoon meteen wat van. Wat denken ze wel niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
Ik voel me dan serieus niet op mijn gemak als dat gebeurt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:08 schreef Stephan1237 het volgende:
Ach, TS houdt er niet van![]()
Gebeurd mij zovaak
Dus : Geen terechte klacht
Slim, die ga ik onthouden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:07 schreef Trannellius het volgende:
Ik vlij mij dan gewoon in hun armen. Meestal doen ze het dan nooit meer bij mij.
TNA, wil je mij vast houden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:14 schreef TNA het volgende:
Nou ja, als je een slechte dag bij de vrouwtjes hebt gehad kan het weleens fijn zijn om een dikke behaarde met goud behangen mannenarm om je heen te voelen
Dat beeld heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]![]()
. Weet je dat je als je dat accepteert je akkoord gaat dat ze boven jou in de voedselketen staan, en een hogere rang bekleden in jouw vriendengroep?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |