Terwijl de Subaru betere wegligging heeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Overigens helpt t qua besturing wel als je de Impreza omruilt voor een Evo. Die Impreza slaat af en toe echt compleet nergens op
Nice in amsterdam? Daar was ik ookquote:Op maandag 9 september 2009 23:47 schreef Misan het volgende:
[..]
een 350Z, afgelopen maandag gekiekt
[ afbeelding ]
in Amsterdam inderdaad, volgende week Hellendoornquote:Op donderdag 10 september 2009 12:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nice in amsterdam? Daar was ik ookook leuk om die mitshubitsi wrc te zien voor het eerst in nederland geloof ik, hij lag er na proef 3 wel uit
Is het zo erg? Ik wil hem vanavond gaan halen, maar nu lees ik dat er zo weinig rally inzit en dat brengt me weer aan het twijfelen. Die Dirt-Tour in Dirt 1 heb ik ook gewoon helemaal uitgespeeld, maar daarna heb ik eigenlijk alleen maar rally-stages gereden om zo mijn tijden scherper te zetten.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Belangrijkste reden vind ik nog wel dat het rally rijden zo ver is terug geschroeft. Licenties doen me niets maar een Colin McRae spel moet voor de hoofdmoot uit rally bestaan. Rally is gaaf, de rest is bijzaak. Wat dat betreft was Dirt 1 een stuk beter. Al hoewel ik moet zeggen dat ik het rally rijden in 2 wel nog een tikje leuker vind als in 1 maar ja met zo weinig echte rally stukken is dat hooguit een schrale troost.
Zeker ik kijk al weer uit naar rally radioooooooooooquote:Op maandag 10 september 2009 12:44 schreef Misan het volgende:
[..]
in Amsterdam inderdaad, volgende week Hellendoorn
duuuude dan stonden we praktisch bij elkaarquote:Op donderdag 10 september 2009 13:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zeker ik kijk al weer uit naar rally radiooooooooooo
Hellendoorn is echt het nederlandse rally hoogtepunt!
fototje van amsterdam gemaakt door mijn broer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sorry voor de offtopic
Datum? Daar wil ik ook wel wat kiekjes schieten!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:44 schreef Misan het volgende:
[..]
in Amsterdam inderdaad, volgende week Hellendoorn
18 en 19 september http://www.hellendoornrally.eu/quote:Op donderdag 10 september 2009 14:31 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Datum? Daar wil ik ook wel wat kiekjes schieten!
oeiquote:Op maandag 10 september 2009 16:18 schreef Morthill het volgende:
en toen besloot de game nog te hangen na twee races van de X-games, nee, dat maakt het absoluut niet beter
Gamemania zoetermeer. Kut tent, maar ze hebben m wel.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:26 schreef kreuk050 het volgende:
Heb 'm niet kunnen halen vandaag, nergens te krijgen in Gouda en Rotterdam Alexandrium....
Morgen!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:28 schreef kreuk050 het volgende:
Ja bedankt man maar laat maar hangen, ga morgen wel weer kijken.
Vandaag was toch de officiele release datum?
Tot nu toe vind ik hem goed!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef kreuk050 het volgende:
Heb dit weekend helemaal geen tijd om te spelen maar goed, istie cool nick-gizmo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |