dat is fout inderdaad, op de PC komt 'ie, uit mijn hoofd, eind november/begin december uit. Ik vraag even of men dat kan aanpassenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:37 schreef vosss het volgende:
Voor de PC zou hij toch veel later uitkomen omdat ze nog een en ander wilde doen met DX11?
Op Fok!games staat dat ie voor de pc toch op de 10de uit komt?
Iemand?
Hij spit de takkie, jeweets....quote:
jatok jewaitsquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hij spit de takkie, jeweets....
Slekke spangers in die game man, vandaar!quote:
Mijn haute couture iz oh zo duur.quote:
Must. Resist. No. Don't......quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:08 schreef Misan het volgende:
DiRT 2 ligt sinds gisteren al bij de GameMania, alleen nog niet voor de PS3
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Must. Resist. No. Don't......
Resistance is futile....
[ afbeelding ]
Arme jij, kun je hem pas op de officiële releasedatum spelenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:40 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ben gisteren naar de winkel geweest, NIKS.
Ik ben vandaag naar de winkel geweest., ALWEER NIKS.
En morgen en donderdag heb ik GEEN TIJD dus lekker BAGGER.
Wordt niet eerder dan vrijdag.
Ach de hoofdjes van gamers zijn nu eenmaal ingesteld op een paar dagen voor de release, geef ze eens ongelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Arme jij, kun je hem pas op de officiële releasedatum spelen
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ach de hoofdjes van gamers zijn nu eenmaal ingesteld op een paar dagen voor de release, geef ze eens ongelijk.
Playstation 3 ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:35 schreef J.Clarkson het volgende:
"Installing required game data" For fuck's sake......
Dus jij denkt een demo te streamen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Playstation 3 ?![]()
Nog iets wat ik niet echt snap waarom moet je bij een ps3 altijd de demo en downloaden ( logisch ) maar daarna ook nog installeren. Bij de xbox is dat ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |