10e tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef Gewas het volgende:
Maar dit spel komt in september uit toch? Hoeveelste precies, of is dat niet bekend?
ja, heb dingen gelezen over Utah, Kroatië, etcquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:37 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zal nog een keer mijn vraag stellen dan.
Zijn er meer landen waar je rally's kan rijden in Dirt2 of zijn de meeste races gewoon op circuits?
Ja off road ( cross baantjes ) dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, heb dingen gelezen over Utah, Kroatië, etc
en geen circuits trouwens, alles offroad
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zeg er kan nog steeds niks tippen aan richard burns rally.
\quote:
Ik heb een PS3 maar ik heb dat downloaden van demo's nooit begrepen hoe het werkt.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
\
Downloaden van Xbox Live of PSN
oh een een controller met trilfunctie is echt een mustquote:Op donderdag 3 september 2009 10:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Hawtdang, heb de demo nu pas gespeeld maar jezus wat ziet het er prachtig uit! De manier van rijden is wel weer wennen, maar dat komt vast wel weer goed!
ga naar de PlayStation Store, klik op het plaatje van DiRT 2 en klik op downloadquote:Op donderdag 3 september 2009 10:33 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb een PS3 maar ik heb dat downloaden van demo's nooit begrepen hoe het werkt.![]()
Oke thanks. Zal het vanavond downloaden.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:38 schreef Misan het volgende:
[..]
ga naar de PlayStation Store, klik op het plaatje van DiRT 2 en klik op download
Jaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
network Q rallytop spel was dat 1 van de eerste 'realistische' rallygames je had toen ook nog sega rally maar die was heel erg arcade achtig
[ afbeelding ]
als je die game goed vond raad ik nogmaals richard burns rally aan.
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:35 schreef Misan het volgende:
[..]
oh een een controller met trilfunctie is echt een must
Nostalgie inderdaad. Heb voor dat spel m'n eerste race stuurtje gekocht. Mét schakelpookje!quote:Op donderdag 3 september 2009 11:21 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa!!!![]()
Geweldige game was dat! Vooral de races in het donker waren vet! *Gaat torrentje zoeken*
je zou Hype eens moeten lezenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dude, xbox 360, die bestaan alleen maar met rumble!
Maar wel echt een toppertje dit, deze komt hier zeker in huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |