ja ook qua laadsnelheid vind ik 'm sneller dan de 360quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:50 schreef Klonk het volgende:
demo is wat kort om eerlijk te zijn, 2 events, maar beloofd wel veel goeds, ze hebben Dirt 1 gepakt en gewoon nog beter gemaakt, en voor mijn gevoel ook die rottige bruine filter weggehaald
wat ik zelf er tof vind zijn de menu´s en hoe die echt supersoepel overgaan in het spel enzo
een 360quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:53 schreef pisnicht het volgende:
Ben bang dat mijn pc dat niet trektWat heb je nodig om dit er fatsoenlijk uit te laten zien?
2 > 1 = multiquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:56 schreef pisnicht het volgende:
oh is multi tegenwoordig alleen nog maar console
had je in dirt 1 ook niet met o.a. heuvelklim enzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:16 schreef jslavenburg het volgende:
Evin gespeeld, maar zit 1 groot nadeel in: Er wordt niet verteld wanneer er een bocht aankomt, en hoe scherp die bocht is.
Ja daarom, en dat is makkelijker dan bovenin de hele tijd naar een map te kijken. In real life kijken ze immers toch ook niet op de map tijdens het racen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
had je in dirt 1 ook niet met o.a. heuvelklim enzo
in het echte leven heb je helemaal niets tijdens iets als een heuvelklim, laat staan een navigator of pijlen op de wegquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja daarom, en dat is makkelijker dan bovenin de hele tijd naar een map te kijken. In real life kijken ze immers toch ook niet op de map tijdens het racen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |