Awh blergh webkimquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:00 schreef Webkim het volgende:
Hier kickt ineens alsnog de ochtendmisselijkheid in. Nog vrijwel geen last van gehad, maar net moest ik rennen om m'n ontbijt te water te laten. Bluh...
tepelcreme en shampoo halen? Van de kraam? *proest*quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:25 schreef mefke79 het volgende:
Goedemorgen nachtbrakers en slaaptijdrekenaars! (daarom kijk ik dus gewoon niet op de wekker als ik er uit moet om te plassen, dan kan je gewoon niet rekenen)
Net de kraamzorgintake gehad, alles was oke, moet alleen nog tepelcreme en shampoo halen. En we moeten maxicosiplaatsen oefenen. Maar dat mag manlief doen, dus voor mij alleen de boodschappentaak.
Kersjes, zomaar 40 weken!![]()
En webkim, was het een succesvolle tewaterlating? Lijkt me nou zo'n shit kwaaltje, heb het gelukkig nooit gehad. Wel uren misselijk, maar er echt iets uitgooien, dat niet.
Verder weinig nieuws, tis afgekoeld gelukkig, dus ik ga eens kijken of ik me nog ergens nuttig mee kan maken.
Ik zou het (weer eensquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:33 schreef Vlindur het volgende:
Wat is de bedoeling van tepelcreme dan?![]()
neej inderdaad, heb alleen 2 paracetamols gehad... maja dat is natuurlijk bij lange na niet afdoende....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:50 schreef Twinkly het volgende:
Eew blergh BJ, en nu mag je vast helemaal geen medicijnen ertegen innemen?![]()
Tepelcreme gebruik je toch wanneer je kloofjes hebt?
daarom vroeg ik het ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:02 schreef lily het volgende:
Je hoeft het haar van je baby de eerste tijd helemaal niet te wassen, Mefke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop