Ik ook niet, en ik vond dat sullige regenbuitje ook best lekkerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:29 schreef Cat_Tank het volgende:
Moet zeggen dat ik het plakweer van gister niet mis
Ja ik ook, dat 'noodweer' was wel even lekker, het is nu weer koel in mijn huisquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik vond dat sullige regenbuitje ook best lekker
Noodweer, uhuhquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:33 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ja ik ook, dat 'noodweer' was wel even lekker, het is nu weer koel in mijn huis
Mietjes hou je altijd. Kennelijk.quote:
U bent ziek, u hebt de griep, ga naar huis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:27 schreef Keiichi het volgende:
Ik zit hier gewoon met een trui aan.
Waar is ons warme weer gebleven?
Ik vind het een temperatuurschok van 15C verschil! Ga jij nu maar in een koelcel staan. Zo voelt het!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
TS heeft het koud, terwijl het een lekkere 20 graden is
Welke griep?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:35 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
U bent ziek, u hebt de griep, ga naar huis.
Ja, net alsof ik zelf nog niet buiten geweest benquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:37 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik vind het een temperatuurschok van 15C verschil! Ga jij nu maar in een koelcel staan. Zo voelt het!
Komen medefokkers buiten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, net alsof ik zelf nog niet buiten geweest ben
Serieus? Ik voelde vandaag al iets aparts maar ik kon het niet plaatsen. Bedankt!quote:
Ik had gehoopt op de mexicaanse griep.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:43 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
De westnijl griep.
Extreem dodelijk.
Jawel, bij het clubje van lelijke mensenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:04 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op de mexicaanse griep.
Ik heb namelijk ook al geen ADHD, ik hoor nergens bij
Zelfs dat niet, ze vonden me zelfs te lelijk daravoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel, bij het clubje van lelijke mensen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:19 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, ze vonden me zelfs te lelijk daravoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |