Poes heet amy en is 1 jaar en 2 maandjes - echte tienermoeder dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:54 schreef Rewimo het volgende:
Wat een droppies. Enne, je bent een lieve blikopener hoorPoes heeft het maar getroffen met jou! Hoe heet poes eigenlijk? En hoe ga je de koetjes noemen? Allemaal heel belangrijke zaken natuurlijk
Hey cat hartstikke bedankt voor je linkjes naar topics zal ik zekers doorlezen dit weekend een weegschaal heb ik nog niet maar die scharrel ik wel even op - ben van plan een soort dagboekje bij te houden met gewicht en leuke verhaaltjes over hoe en wat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:16 schreef Cat22 het volgende:
Dit topic ga ik volgen!
Verhaal
Wat zijn het trouwens lieve koeiepoesjes!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:11 schreef anboni het volgende:![]()
Let trouwens wel even op met je kattenbakkorrels, dit mogen absoluut geen klontvormende korrels zijn! Ik weet niet of het nu al speelt, maar over een tijdje gaan die kittens korrels opeten (zij liever dan ik) en klontvormend is dan gevaarlijk.
Gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:31 schreef PopcornMonster het volgende:
Heel stiekum een tvp, wat een schatjes! Kun je meer foto's plaatsen?
Check pm maarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:57 schreef Cat22 het volgende:
Als je me je mailadres PMt stuur ik je een excelletje waar je de gewichtjes in bij kan houden. En ik gebruik het ook als dagboekje voor mijlpaaltjes in hun leventjes.
Weet je al of het katers of poesjes zijn? Mij lukt dat nooit voordat ze een week oud zijn.En da's toch wel handig om te weten voordat je aan namen begint.
Een klotebaas met een allergisch vriendje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een mongool, die verkoper. Ik wil tóch nog even de kraampret bedrukken door te zeggen dat er alarmbellen bij je hadden moeten rinkelen toen ze met die kater aan kwam zetten en dat je de poes nog steeds moet laten enten enzo. Oh, en kans bestaat dat ze als ze die kittend ziet denkt dat het 'kjoet' en 'liev' is en er een mee wil nemen, maar ik neem aan dat je wijs genoeg bent om in te zien dat ze een klotebaas zou zijn.
Zo, nu weer kittenpret.
Houtkorrels zijn het beste. Dat kan niet zo'n kwaad als ze dat binnen krijgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:52 schreef Lfj het volgende:
dat klikt niet best nee - de korrels vormen inderdaad klonten omdat dat zo lekker makkelijk wegruimt - enige tips welk soort grid beter hiervoor is ( misschien nog 1 met smaak voor de kittens
)
Oh, potentiële koetjes-blikopener hier!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:52 schreef venomsnake het volgende:
Ik krijg nu gewoon weer zin om een kitten op te halen..
Het is alweer een paar jaar geleden dat mijn poes is overleden. (wel 21 jaar geworden.).
O maar ze vermaken elkaar wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:07 schreef Lfj het volgende:
[..]
Eventjes antwoorden: ze zijn wel super lief maar komen me slecht uit ivm met school - ondanks alles heb ik met familie enzo al geregeld dat ze niet langer dan een half uurtje per dag alleen zouden moeten doorbrengen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |