ik vind wel dat we wat positiever moeten zijn, voor je het weet verdwijnt het van de buisquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je net zo goed 2 etalagepoppen neerzetten in een ruimte en daar een cassettebandje af laten spelen met wat ze zeggen![]()
Meer gebeurd er gewoon echt niet meer
Het werkt gewoon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Starlie het volgende:
RTL gemist werkt weer eens niet... kan de aflevering van gister dus niet terug kijken... Hebben Martijn en Maxime nu samen sex gehad??? Ze zal Irene wel willen terugpakken ofzo.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als Rik en Charlie elkaar gaan helpen met de kinderen dan gaan ze vast ook een keer neuken.
Nee, ze hebben geen seks gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Starlie het volgende:
RTL gemist werkt weer eens niet... kan de aflevering van gister dus niet terug kijken... Hebben Martijn en Maxime nu samen sex gehad??? Ze zal Irene wel willen terugpakken ofzo.
Ja lach maar, let maar op.quote:
Graag, maar dan moet er ook wel een reden toen zijn en die is er gewoon helaas echt niet, ik moet toch wel stellen dat het nu gewoon op z'n slechts ooit isquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind wel dat we wat positiever moeten zijn
En toen die deur dichtklaptequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen seks gehad.
Is het misschien collecteweek van het Prinses Beatrixfonds? Elke uitzending schuift er een collectant door het beeld.
Die heb ik gemist. Bedankt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:35 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
En toen die deur dichtklapte![]()
[ afbeelding ]
Ik ben vrouw dus als ik Charlie was zou ik het wel weten.quote:
Ze praatte echt op zo'n irritant kinderachtig toontje tegen Janine toen ze buiten liepen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |