Zo was het ooitquote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stel jezelf vooral ook de vraag waar je eigenlijk naar kijkt. Er gebeurd gewoon niks meer, het zijn alleen nog maar dialogen die de mensen voeren.
quote:foto Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef tulpie123 het volgende:
Laat me raden, op de vibrator zit sperma van Robert en oma Laura raakt zwangeren o, nee, het sperma is natuurlijk van haar zoon Dennis
en dat betekent dat Laura zwanger is van haar zoon en ojee, hoe gaat ze dat nu uitleggen en een abortus wil Laura niet
.
Martijn is wel lekker trouwens![]()
Ik dacht dat ik naar Nina zat te kijkenquote:foto Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo was het ooitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leo in Goeden tijden Slechte tijden (deel 1)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leo in Goeden tijden Slechte tijden (deel 2)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:58 schreef Blabla007 het volgende:
Nina: met tien vingers typen.
Ludo: schat dat doe ik met twee vingers en dat gaat razend snel.
dus datquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Echt ze waren al ontspoord en het wordt alleen maar zieker en zieker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop