ik vind wel dat we wat positiever moeten zijn, voor je het weet verdwijnt het van de buisquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je net zo goed 2 etalagepoppen neerzetten in een ruimte en daar een cassettebandje af laten spelen met wat ze zeggen![]()
Meer gebeurd er gewoon echt niet meer
Het werkt gewoon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Starlie het volgende:
RTL gemist werkt weer eens niet... kan de aflevering van gister dus niet terug kijken... Hebben Martijn en Maxime nu samen sex gehad??? Ze zal Irene wel willen terugpakken ofzo.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als Rik en Charlie elkaar gaan helpen met de kinderen dan gaan ze vast ook een keer neuken.
Nee, ze hebben geen seks gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Starlie het volgende:
RTL gemist werkt weer eens niet... kan de aflevering van gister dus niet terug kijken... Hebben Martijn en Maxime nu samen sex gehad??? Ze zal Irene wel willen terugpakken ofzo.
Ja lach maar, let maar op.quote:
Graag, maar dan moet er ook wel een reden toen zijn en die is er gewoon helaas echt niet, ik moet toch wel stellen dat het nu gewoon op z'n slechts ooit isquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind wel dat we wat positiever moeten zijn
En toen die deur dichtklaptequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen seks gehad.
Is het misschien collecteweek van het Prinses Beatrixfonds? Elke uitzending schuift er een collectant door het beeld.
Die heb ik gemist. Bedankt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:35 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
En toen die deur dichtklapte![]()
[ afbeelding ]
Ik ben vrouw dus als ik Charlie was zou ik het wel weten.quote:
Ze praatte echt op zo'n irritant kinderachtig toontje tegen Janine toen ze buiten liepen.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 04:23 schreef Perico het volgende:
Vanavond in GTST:
Jack stort nazi-geld in de collectebus van de collectant. Zoveel briefjes, het past er niet eens in. Janine zegt "Lieverd lieverd lieverd lieverd lieverd lieverd" tegen Nina, maar wordt toch weer weggestuurd.
Martijn boent zijn kale knikker met boenwas voordat hij bij Maxime op bezoek gaat. Jef spoelt de glazen om en ziet dat de taart op is. Laura houdt een menukaart in het restaurant vast.
Vanavond in GTST:
Jack stort nazi-geld in de collectebus van de collectant. Zoveel briefjes, het past er niet eens in. Janine zegt "Lieverd lieverd lieverd lieverd lieverd lieverd" tegen Nina, maar wordt toch weer weggestuurd.
Martijn boent zijn kale knikker met boenwas voordat hij bij Maxime op bezoek gaat. Jef spoelt de glazen om en ziet dat de taart op is. Laura houdt een menukaart in het restaurant vast.
Dex is HOTquote:Op woensdag 16 september 2009 10:38 schreef Liquidist het volgende:
zucht ligt Dex nou nog steeds zo onredelijk te zeuren over de reddingsactie van zijn pa? Ik word daar zo niet goed van, al die non-issues
Vanavond in GTST:
Vanavond in GTST:
Maxime heeft haar klauwen al in Martijn gezet. Ze zal hem hoe dan ook krijgen, dat moet of Irene of Martijn met de dood bekopen. Denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:26 schreef tulpie123 het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel het Prinses Beatrixfonds betaalt aan GTST om die collectant steeds langs te laten lopen, doet GTST niet uit liefdadigheid
. Ronja leek echt wel een poedel
.
Laat Ludo maar wraak nemen op Martijn, dan zien we hem weer een keer als bad guy![]()
Die scene net met Ludo, Nina en Dex aan tafel, dat vond ik wel vermakelijk hoor. De spanning was voelbaar en ik schoot op een gegeven moment ook nog even in de lach om de kop van Dex. Leuk stukje! Dat 'je stoort' 2x van Lorena vond ik ook vermakelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Graag, maar dan moet er ook wel een reden toen zijn en die is er gewoon helaas echt niet, ik moet toch wel stellen dat het nu gewoon op z'n slechts ooit is
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:27 schreef tulpie123 het volgende:
Lorena die gaat winkelen met Rikki, leuke scene
Ja nou ja ieder zijn mening, maar ik vind die zogenaamde humor strontvervelend als het niet ter ondersteuning van een goede verhaallijn staat. Als ik GTST alleen hier om moest gaan kijken, kijk ik liever naar de zoveelste herhaling van the Nanny.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die scene net met Ludo, Nina en Dex aan tafel, dat vond ik wel vermakelijk hoor. De spanning was voelbaar en ik schoot op een gegeven moment ook nog even in de lach om de kop van Dex. Leuk stukje! Dat 'je stoort' 2x van Lorena vond ik ook vermakelijk.
Ik weet niet hou oud jij bent maar volgens mij kijk jij net als ik al vanaf de 1e aflevering. Misschien zijn wij de doelgroep niet meer?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja nou ja ieder zijn mening, maar ik vind die zogenaamde humor strontvervelend als het niet ter ondersteuning van een goede verhaallijn staat. Als ik GTST alleen hier om moest gaan kijken, kijk ik liever naar de zoveelste herhaling van the Nanny.![]()
Ik weet dat ik in dit topic uiterst kritisch ben, maar daar is de TT dan ook naar
als wij het niet (meer) zijn , wie behoort dan in vredesnaam tot de doelgroep?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet hou oud jij bent maar volgens mij kijk jij net als ik al vanaf de 1e aflevering. Misschien zijn wij de doelgroep niet meer?
pubers? in hemelsnaam!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als wij het niet (meer) zijn , wie behoort dan in vredesnaam tot de doelgroep?
waaruit zou dat dan moeten blijken?quote:
zo kritisch als wij nu kijken is ook ingegeven door de kwaliteit van eerdere seizoenen, de pubers van nu kennen die 'gouden' jaren niet. En vanuit die hoek zeg ik: misschien zijn wij de doelgroep niet meer.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waaruit zou dat dan moeten blijken?
al die pubers zijn kinderachtige huilebalken
en de volwassenen zijn senseodrinkende, collectebusvullende, slapouwehoerende zombies.
De doelgroep was altijd van alle tijden, het was een serie voor het gezin en voor jong en oud, het ging inderdaad pas fout toen ze zich gingen richten op pubers.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet hou oud jij bent maar volgens mij kijk jij net als ik al vanaf de 1e aflevering. Misschien zijn wij de doelgroep niet meer?
Maar dát zeg ik toch ook niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De doelgroep was altijd van alle tijden, het was een serie voor het gezin en voor jong en oud, het ging inderdaad pas fout toen ze zich gingen richten op pubers.![]()
Als je inderdaad vanaf de eerste aflevering kijkt, weet je net als ik dat het toen niet alleen op hen gericht was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |