Echt ze waren al ontspoord en het wordt alleen maar zieker en ziekerquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:29 schreef Michellee het volgende:
Omigod...Laura krijgt een vibrator?
Ze is irritant.quote:
nee ze is coolquote:
Ik geloof in de buurt van Bennebroek...quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In de eerdere seizoen gebruikten ze volgens mij een gelijknamig restaurant uit Leimuiden:
[ afbeelding ]
Van nu weet ik het niet..
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:35 schreef Michellee het volgende:
Deze week heeft al vele hoogtepunten. (en ik heb maar 2 afleveringen gezien)
Rick die maandverband en tampons tenaladies koopt, en Laura en haar vibrator..
...wie vult aan?
Ze is opgegroeid bij haar Nederlandse vader in Nederland, want mamaatje had het te druk met haar carriere en andere mannen geloof ik.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:58 schreef bloodymary het volgende:
Waarom is die moeder van Irene eigenlijk Amerikaans en zij niet?
Ik denk van een geheime pot die stiekum die vibrator wil zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 01:57 schreef LinkseVriend het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat Maxime weer een vuil plannetje heeft. Ik dacht even dat haar rol nadat Nick naar de inrichting ging afgezwakt zou worden. Ik hoop dat ze nog veel trammelant gaat bezorgen in Meerdijk.
Trouwens van wie heeft Laura die vibrostok gekregen? Heeft zij weer een geheime aanbidder?
quote:Op zondag 13 september 2009 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die moeder van irene is toch seksuoloog ofzo?
En opeens krijgt Laura een sex speeltje.
Bovendien heeft Laura een tijdje in new york gewoond
En in gtst bestaat Amerika alleen maar uit New York.
Misschien kennen ze elkaar ?
Oh die connectie had ik nog niet gelegd...quote:Op zondag 13 september 2009 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zouden ze zo creatief zijn? Het klinkt wel logisch.quote:Op zondag 13 september 2009 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo was het ooitquote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stel jezelf vooral ook de vraag waar je eigenlijk naar kijkt. Er gebeurd gewoon niks meer, het zijn alleen nog maar dialogen die de mensen voeren.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef tulpie123 het volgende:
Laat me raden, op de vibrator zit sperma van Robert en oma Laura raakt zwangeren o, nee, het sperma is natuurlijk van haar zoon Dennis
en dat betekent dat Laura zwanger is van haar zoon en ojee, hoe gaat ze dat nu uitleggen en een abortus wil Laura niet
.
Martijn is wel lekker trouwens![]()
Ik dacht dat ik naar Nina zat te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:58 schreef Blabla007 het volgende:
Nina: met tien vingers typen.
Ludo: schat dat doe ik met twee vingers en dat gaat razend snel.
dus datquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Echt ze waren al ontspoord en het wordt alleen maar zieker en zieker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |