En Sjors en Charlie ook zeker, als je mensen verkeerde informatie geeft (dat doet die Maxime dus) gaan ze ook verkeerd handelenquote:Op maandag 7 september 2009 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was dit het laatste Nick ?
Ludo is van af nu ook een klootzak
Idd.quote:Op maandag 7 september 2009 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit kan dus voor geen ene meter he, iemand gedwongen op laten nemen zonder dat ie door een deskundige is onderzocht. Slechts enkele procenten van de bewoners van een inrichting zit daar op 'een gesloten afdeling'.
Dit is gewoon je reinste fantasie
Dat ze Nick nog ff toesprakquote:Op maandag 7 september 2009 21:10 schreef Lauwheid het volgende:
Wat is Maxime een irritant mens zeg..
Ik hoop nog liever oude bekenden terug.quote:Op maandag 7 september 2009 21:12 schreef Starlie het volgende:
Nou.... het kon me niet echt boeien, heb me vanaf minuut 1 alweer zitten irriteren aan de ontbrekende acteerkunsten van "Maxime" maar dat zal wel komen omdat ze een paar maanden met haar kop onder water heeft gelegen! Als dit Nick zijn "einde" is dan is dat opzich wel weer positief want dan kan hij altijd nog terugkomen... laten we het hopen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |