En Sjors en Charlie ook zeker, als je mensen verkeerde informatie geeft (dat doet die Maxime dus) gaan ze ook verkeerd handelenquote:Op maandag 7 september 2009 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was dit het laatste Nick ?
Ludo is van af nu ook een klootzak
Idd.quote:Op maandag 7 september 2009 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit kan dus voor geen ene meter he, iemand gedwongen op laten nemen zonder dat ie door een deskundige is onderzocht. Slechts enkele procenten van de bewoners van een inrichting zit daar op 'een gesloten afdeling'.
Dit is gewoon je reinste fantasie
Dat ze Nick nog ff toesprakquote:Op maandag 7 september 2009 21:10 schreef Lauwheid het volgende:
Wat is Maxime een irritant mens zeg..
Ik hoop nog liever oude bekenden terug.quote:Op maandag 7 september 2009 21:12 schreef Starlie het volgende:
Nou.... het kon me niet echt boeien, heb me vanaf minuut 1 alweer zitten irriteren aan de ontbrekende acteerkunsten van "Maxime" maar dat zal wel komen omdat ze een paar maanden met haar kop onder water heeft gelegen! Als dit Nick zijn "einde" is dan is dat opzich wel weer positief want dan kan hij altijd nog terugkomen... laten we het hopen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
quote:Op maandag 7 september 2009 21:52 schreef GSMboy het volgende:
En wat spoiler voor volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:03 schreef Roberto258 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is dit ook helemaal niet zijn exit, maar komt dat nog na zijn wraakquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:20 schreef Frey het volgende:
Ik bleef maar hopen dat Nick zou ontsnappen en zo zou verdwijnen.
Hopelijk komtie weer terug om Maxime definitief af te slachten.
Volgens gtst is het dus wel zijn exit, toch klopt het niet, gezonde mensen houden ze niet in een gekkenhuis en al helemaal niet op een gesloten afdelingquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien is dit ook helemaal niet zijn exit, maar komt dat nog na zijn wraak![]()
Bovendien het zou ook nergens op slaan als ie daar moest blijven, hij is niet gek en daar komen ze dus ook snel genoeg achter (in het echt dan, maar in gtst klopt niks).
Het is hetzelfde als ik mezelf laat behandelen voor een knobbel op mijn linkerpink, als ik daar niks heb zitten komen ze daar snel genoeg achter en mieteren ze me weer naar huis
Nou dat is precies wat ik ook dacht! De cliff van seizoen 1 naar 2 kan ik me alleen niet meer herinnerenquote:Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit had net zo goed een gewone aflevering kunnen zijn, dit heeft niks met de gebruikelijke cliff spanning te maken, zelfs de cliff van seizoen 1 naar 2 was (bijna) spannender
Nee ik had geen idee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:40 schreef Zipportal het volgende:
Of wat dachten jullie van dat Nazi geld.Ik kon het bijna al wel raden, dat dit het "grote geheim" achter Jack zou zijn.
Ik was al gestopt eigenlijk, ik heb de cliff gekeken en die dubbele aflevering, nu is het voor mij weer even klaar, ik lees aan de hand van dit topic wel, welke afleveringen de moeite waard zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:18 schreef bloodymary het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik vind het tegenwoordig zo slecht en zit me alleen maar te ergeren. Maar ik kijk al vanaf het begin in 1990, dus om er nu opeens mee op te houden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |