ik weet niet, misschien andere schrijvers? Of misschien valt dit ook onder die vernieuwing, zoals ook die vele muziekjes, dat de verhaallijnen zo oppervlakkig mogelijk gehouden moeten worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kennelijk het principe van het wel willen, maar er te lui voor zijn, past ook goed bij deze tijd.
Niet raar natuurlijk dat Lucas haar voor een vent aanziet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 05:18 schreef Perico het volgende:
Lucas: "Babs, I am bored... wat denk je ervan... zullen we gewoon even lekker wat rollebollen boven?"
Barbara: "Ik vind dit nogal een vreemd.... alhoewel.. ."
Lucas is meer een vrouwtjequote:Op vrijdag 18 september 2009 11:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet raar natuurlijk dat Lucas haar voor een vent aanziet.
Dat verklaart waarom Barbara geen man kan vasthouden. Hij... Zij is lesbisch.quote:
Is hij niet diegene die met dat homojongetje aan de haal gaat?quote:Op vrijdag 18 september 2009 04:51 schreef LinkseVriend het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen die Jan Kooijman een lekkere vent vinden. Ik vind hem er nogal mieterig uitzien. Vooral dat kapsel. Het lijkt of er een dweil op zijn hoofd gelegd wordt.
Ja en dan gaat ze samen met Laura de vibrator van Sair gebruiken. Maar later blijkt dat er een dodelijke vloeistof opzat en dan gaat Barbara doodquote:foto Op vrijdag 18 september 2009 14:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom Barbara geen man kan vasthouden. Hij... Zij is lesbisch.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en dan gaat ze samen met Laura de vibrator van Sair gebruiken. Maar later blijkt dat er een dodelijke vloeistof opzat en dan gaat Barbara dood![]()
Charlie die nu helemaal moede(r)loos is, besluit om voor de trein te gaan springen
![]()
![]()
Ronja wil haar nog redden en springt er achteraan, maar helaas wordt ook zij gegrepen door de intercity naar Meerdijk Centraal..
Danny die getuige is van dit alles, krijgt spontaan een hartaanval, in de ambulance wordt een cruciale fout gemaakt waardoor ook hij het niet overleeft.
![]()
.
.
.
.
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jan Kooijmanquote:Op vrijdag 18 september 2009 04:51 schreef LinkseVriend het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen die Jan Kooijman een lekkere vent vinden. Ik vind hem er nogal mieterig uitzien. Vooral dat kapsel. Het lijkt of er een dweil op zijn hoofd gelegd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop