k erger me persoonlijk aan die semi-stoere en vooral geforceerde blikken van witte en marokkaanse rappertjes, enkelt zodat ze aan een neger-imago kunnen voldoen. Het staat zo kinderachtig bij jongens van 18 en ouder, vinden jullie ook niet?
Haast aandoenlijk als je als volwassen kerol doet alsof je de 'hardste hardste' bent.
Waarom neuken die gasten wel en zijn zij wel interessant bij witte meisjes en ik niet?
In de tram van DenHaag-Scheveingen naar centraal gisteren, zag ik een heel cute klein meisje met bril in de tram verlekkerd kijken naar die antilliaanse apen achter mij die wiet stonden te roken. 'Ruik jij wiet?' zei ze nog. Ik zei, 'ja er is er een achter mij aan het blowen'. Vond ze niet zo leuk en vooral stinken. Maar haar niewschierige blikken bleven iets te lang steken en iets te geinteresseerd kijken naar die mafkezen achter mij... of naar die Egyptisch jongen die bijna geen duidelijk woordje nederlands sprak..
Vrouwen willen dit, vrouwen willen dat, ze hebben een wensenlijst van hier tot tokyo waar je niet aan kunt voldoen als je het aanhoort. De man is geweldig, hoog opgeleid, dit en dat en bla bla.. Maar in de praktijk zijn tuig dus toch aantrekkelijker.
Ze zag er verder netjes uit en was welbespraakt, gewoon en keurig uitziend hollands meisje met donkerblond haar in en knotje met moderne bloemetjes jurkje en een brilletje
Subklacht: TV EN MEDIA DIE DAT SOORT MAFKEZEN STATUS HEBBEN GGEVEN