abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:17:55 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72060511
k erger me persoonlijk aan die semi-stoere en vooral geforceerde blikken van witte en marokkaanse rappertjes, enkelt zodat ze aan een neger-imago kunnen voldoen. Het staat zo kinderachtig bij jongens van 18 en ouder, vinden jullie ook niet?

Haast aandoenlijk als je als volwassen kerol doet alsof je de 'hardste hardste' bent.

Waarom neuken die gasten wel en zijn zij wel interessant bij witte meisjes en ik niet?

In de tram van DenHaag-Scheveingen naar centraal gisteren, zag ik een heel cute klein meisje met bril in de tram verlekkerd kijken naar die antilliaanse apen achter mij die wiet stonden te roken. 'Ruik jij wiet?' zei ze nog. Ik zei, 'ja er is er een achter mij aan het blowen'. Vond ze niet zo leuk en vooral stinken. Maar haar niewschierige blikken bleven iets te lang steken en iets te geinteresseerd kijken naar die mafkezen achter mij... of naar die Egyptisch jongen die bijna geen duidelijk woordje nederlands sprak..

Vrouwen willen dit, vrouwen willen dat, ze hebben een wensenlijst van hier tot tokyo waar je niet aan kunt voldoen als je het aanhoort. De man is geweldig, hoog opgeleid, dit en dat en bla bla.. Maar in de praktijk zijn tuig dus toch aantrekkelijker.

Ze zag er verder netjes uit en was welbespraakt, gewoon en keurig uitziend hollands meisje met donkerblond haar in en knotje met moderne bloemetjes jurkje en een brilletje

Subklacht: TV EN MEDIA DIE DAT SOORT MAFKEZEN STATUS HEBBEN GGEVEN
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_72060538
TS is afgewezen
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:18:59 #3
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_72060539
Schenkstroops driedagelijkse zelfmedelijden-nietneuken-topic.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:19:26 #4
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_72060551
Eensch.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_72060553
Je moet die meisjes niet willen, ga voor je eigen geluk en kijk niet naar een ander. Er zijn genoeg meiden (ja, ook hele mooie) die er niks aan vinden om met een getinte jongen te gaan.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72060555
ja ik ben ook buitenlands en neuk hollandse meisjes, so wat
pi_72060576
Ik bal ieder wijf met mijn ogen gericht op een ander wijf, zo doen echte ruiters die shit.
Ik schiet in je face met een .50 bitch.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:21:00 #8
254493 Trollface.
pi_72060600
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:19 schreef stofzuierslang het volgende:
Buitenlands? Vandaar de spellingsfout in je gebruikersnaam, de missende hoofdletters en de incorrect gespelde woorden.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_72060604
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:20 schreef Fearmonger het volgende:
Ik bal ieder wijf met mijn ogen gericht op een ander wijf, zo doen echte ruiters die shit.
troll alert
pi_72060606
kom je ondertussen al buiten dan?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72060623
TS voelt zich zo:

Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72060631
Ik denk niet dat het ligt aan het feit dat je niet buitenlands bent, waarschijnlijk ben je gewoon lelijk.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_72060639
'Rappers' !
pi_72060658
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:19 schreef stofzuierslang het volgende:
Friesland hoort niet bij het buitenland
pi_72060681
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:21 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Buitenlands? Vandaar de spellingsfout in je gebruikersnaam, de missende hoofdletters en de incorrect gespelde woorden.
Er moet ook een spatie tussen Troll en Face in jouw username, ontiegelijke faalhaas dat je bent.
Ik schiet in je face met een .50 bitch.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:24:15 #16
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72060695
Geen last van TS

Ik ben een nette jongen met diploma die niet blowt . en kan meisjes krijgen

Ik zoek gewoon de juiste en versier meisjes overigens niet in de trein

Erger is trouwens andersom. Ik heb wel is een briefje in de tram gehad in rotterdam van een HOOFDDOEK . Met der nummer erop....
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_72060699
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:21 schreef Trollface. het volgende:

[..]

boeie, maar hollandse meiden houen gewoon van lekkere grote piemels, hebben autochtonen toch niet, triest
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:24:31 #18
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72060705
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:22 schreef Silv het volgende:
Ik denk niet dat het ligt aan het feit dat je niet buitenlands bent, waarschijnlijk ben je gewoon lelijk.
Ik ben ook buitenlands, maar dan van de rustige conscentieuze indisch-aziatische soort. die worden niet gepimpt in de media Blijkbaar maakt dat aap-achtige geschreeuw en haantjes gedrag van die anitllianen en Marokkanen toch iets los bij vrouwen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_72060715
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:24 schreef stofzuierslang het volgende:

[..]

boeie, maar hollandse meiden houen gewoon van lekkere grote piemels, hebben autochtonen toch niet, triest
Buitenlanders stinken
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:25:36 #20
254493 Trollface.
pi_72060731
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:23 schreef Fearmonger het volgende:

[..]

Er moet ook een spatie tussen Troll en Face in jouw username, ontiegelijke faalhaas dat je bent.
Nee, gij faalhaas, 'Trollface' is een internetmeme, en dient derhalve als een naam geschreven te worden.
pi_72060754
eens, aapjesgedrag.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_72060759
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik ben ook buitenlands, maar dan van de rustige conscentieuze indisch-aziatische soort. die worden niet gepimpt in de media
Das wel kut voor je dan. Kan je jezelf niet pimpen?
No resentment ever evened out a weaker hand
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:27:08 #23
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72060767
Zo even opschonen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')