Vervolgens gaan we picknicken bij de boer tussen de koeien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je maakt het vrijgezel zijn meteen weer mooier met zo'n post. Ga door..
Uitgelegd en weltrusten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Jordeeeh ik snap je niet in het Suarez topic
Maar ik ga slapen, weltrusten hè
Hoe krijgt die man het voor elkaar he.quote:
Dan vind ik 'm ook leukquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ohja, dit nummer vindt iedereen tof.
Appeltje eitje joh.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Scandinavische talen, ik kan er geen chocolade van maken.
Ik kan van geen enkele taal chocolade maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Scandinavische talen, ik kan er geen chocolade van maken.
Kom je volgende week ook naar Utrecht?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan vind ik 'm ook leuk.
[..]
Appeltje eitje joh.
Knekkerbreut?quote:
Wat the fuck is cacau?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan van geen enkele taal chocolade maken.
Van cacau daarentegen.
Maar waarom? Heb je een of andere vent daar opgedoken?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat the fuck is cacau?![]()
Ik zit NL 2 te kijken, maar ik vind het niet leuk, dus ik zap maar weer.
Cacao.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kom je volgende week ook naar Utrecht?
Ze zijn daar wel into Wasa, jaquote:
Die meet he, komen daar nu alleen de mensen die in dat topic hebben gereageerd? Want dan wordt het wel erg rustig.quote:
Chillen, meeten en sorts. Biertje drinken (Rosé in jouw gevalquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat doen?
[..]
Ze zijn daar wel into Wasa, ja.
Nee, ik denk dat hij cadeau bedoeld.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij cadeau bedoeld.
YRLYquote:
BT haak sowieso af, en dan ben ik de enigste chicaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Chillen, meeten en sorts. Biertje drinken (Rosé in jouw geval).
Samen met reetveter en (misschien?) BT.
Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk cacao.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat helpt wel tegen de diarree.quote:
Ow, dan wil ik ook meequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vervolgens gaan we picknicken bij de boer tussen de koeien.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel lekker met sesam, alleen hebben ze die niet in de supermarkt..quote:
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BT haak sowieso af, en dan ben ik de enigste chica.
Kado dan?quote:
Wel waar. Die heb ik hier zelfs thuis liggen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel lekker met sesam, alleen hebben ze die niet in de supermarkt..
Beetje anti-climax.
Dat laatste zie ik ook niet zo, meer mannen voor haarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
En wat is daar erg aan?
Alsof Bt dat gaat doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Chillen, meeten en sorts. Biertje drinken (Rosé in jouw geval).
Samen met reetveter en (misschien?) BT.
Ik ben geen rare verkrachter ofzo hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
En wat is daar erg aan?
/ inkopper maakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n hersenen zijn nog steeds van slag.
[..]
Misschien wil mijn zusje mij wel vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BT haak sowieso af, en dan ben ik de enigste chica.
Omdat BTquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
En wat is daar erg aan?
Ik ben geen woord !quote:
Ja maar...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wel waar. Die heb ik hier zelfs thuis liggen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat BT.
Veel. Ik wil nog niet dood gevonden worden op zo'n meet.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben geen rare verkrachter ofzo hoor
Ik ben 1.73![]()
Omdat jullie twee.quote:
Ik denk niet dat rare verkrachters zich iets van hun lengte aantrekkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben 1.73![]()
Oh, ik was ff broodjes smeren en de mand inpakken, op een mee-eter had ik niet gerekend. Sorry.quote:
Ahhhw!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben geen woord !
Ik ben net als jij een mens van vlees en bloed, doe niet zo denigrerend, dan moet ik huilen
AH tegenover de Asta (quote:
Sorry! Kusje op geeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben geen woord !
Ik ben net als jij een mens van vlees en bloed, doe niet zo denigrerend, dan moet ik huilen
Nou kom ik al helemaal nietquote:
Ehm, wie zegt met z'n 2en?quote:
Zuchtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat rare verkrachters zich iets van hun lengte aantrekken
Whehe, midget rapistquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben 1.73![]()
Wtf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:23 schreef Japsnars het volgende:
Haha Jamba en consorten hebben weer een nieuwe - natuurlijk niet echt werkende - applicatie ontwikkeld.
De leeftijdscanner, zo'n meisje probeert drank te kopen in de supermarkt en zegt dat ze 18 is en de cassiere haar gewoon een beetje aanstaart. Daarop pakt een of andere dude zijn telefoon en ziet zo '15' staan en begint het tegen die cassiere te vertellen en gaat haar staan uitlachen
Het klinkt allemaal wat vaag maar die reclame is echt koning
Wanneer ga je over naar Breda?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry! Kusje op geeft.
[..]
Nou kom ik al helemaal niet.
Prima.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry! Kusje op geeft.
[..]
Nou kom ik al helemaal niet.
Mijn stiefzusje is heel vaak naakt te zienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:23 schreef Adolecens het volgende:
Er was een vriendin van me vanavond naakt op tv!![]()
Wie wil me aanraken?!
Ik hoef niet te eten, ik wil alleen die koeien aaien!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, ik was ff broodjes smeren en de mand inpakken, op een mee-eter had ik niet gerekend. Sorry.
Aardbeienconfituur.quote:
En wij waarderen dat, want dan is er meer bier en vreten voor ons, voor maar 25,- .quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:22 schreef Allure_ het volgende:
Veel. Ik wil nog niet dood gevonden worden op zo'n meet.
Dat ga je dan maar mooi in een ander weiland doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn stiefzusje is heel vaak naakt te zien![]()
[..]
Ik hoef niet te eten, ik wil alleen die koeien aaien!
30 augustus. 31 augustus introductiequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer ga je over naar Breda?
Waarom,quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:23 schreef Adolecens het volgende:
Er was een vriendin van me vanavond naakt op tv!![]()
Wie wil me aanraken?!
Ik dacht al dat je daar mee zou komen jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wut wat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
En wij waarderen dat, want dan is er meer bier en vreten voor ons, voor maar 25,- .
Het is gewoon financieeel handig, zo'n meet.
Ik drink aardbeien-sinaasappelsap.quote:
Nee, half?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:27 schreef Siniti het volgende:
Ben je trouwens weer helemaal unbanned ofzo jordeeeh?
dat programma van KRO's bloot gewoon, zij was de blond surf chick. Naakt kalender voor een goed doel enzo..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom,
zou iemand naakt op tv willen komen?
Jamba reclames mogen wat mij betreft van de buis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:23 schreef Japsnars het volgende:
Haha Jamba en consorten hebben weer een nieuwe - natuurlijk niet echt werkende - applicatie ontwikkeld.
De leeftijdscanner, zo'n meisje probeert drank te kopen in de supermarkt en zegt dat ze 18 is en de cassiere haar gewoon een beetje aanstaart. Daarop pakt een of andere dude zijn telefoon en ziet zo '15' staan en begint het tegen die cassiere te vertellen en gaat haar staan uitlachen
Het klinkt allemaal wat vaag maar die reclame is echt koning
Nee, voor de helft maar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:27 schreef Siniti het volgende:
Ben je trouwens weer helemaal unbanned ofzo jordeeeh?
Jijquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
En wij waarderen dat, want dan is er meer bier en vreten voor ons, voor maar 25,- .
Het is gewoon financieeel handig, zo'n meet.
Wat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat ga je dan maar mooi in een ander weiland doen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, voor de helft maar.
Ik kan alleen in KLB en ONZ posten.
quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je daar mee zou komen ja
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, voor de helft maar.
Meer de citylens...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahhhw!
[..]
AH tegenover de Asta ().
Want?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef niet te eten, ik wil alleen die koeien aaien!
PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM!!!!11quote:
Jij was die kutkloon?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een morgen
Als niet gisteren
De dauw vertelt mij
Een goatse is altijd dichtbij
Ohh whoops.quote:
Nooit gedacht dat hij op youtube zou staan maar tada:quote:
Maar ik dacht dat jij de Asta beter zou weten te vinden.quote:
Oh vandaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat programma van KRO's bloot gewoon, zij was de blond surf chick. Naakt kalender voor een goed doel enzo..
Ik had een lievelingskoe, dat was nummer 1444, maar dat is alweer 14 jaar geleden, dus hij zal wel dood zijn inmiddelsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat?
Heb jij een weiland met koeien ?
Oh, uniek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, voor de helft maar.
Je bent ge-wel-dig!quote:
Over 2 uur weer melken, het geheim van de boer. 's Nachts melken, niet verder vertekken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat?
Heb jij een weiland met koeien ?
Een kloon met een kutquote:
Neuh, ik had gewoon de verkeerde meet voor ogen, het ging over een KB inteelt meet, en ik dacht dat het over een FOK! meet ging.quote:
Playboy, Panorama... Zij is een van die drie van dat nummer van Powned..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM!!!!11
Van welke site moet ik dr kennen?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat jij de Asta beter zou weten te vinden.
Kanker anders gewoon een eind op als je zo denkt over de mensen uit de SC?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Neuh, ik had gewoon de verkeerde meet voor ogen, het ging over een KB inteelt meet, en ik dacht dat het over een FOK! meet ging.
Ik las verkeerd, sorry.
Oquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat hij op youtube zou staan maar tada:
Ik verteK niets.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over 2 uur weer melken, het geheim van de boer. 's Nachts melken, niet verder vertekken.
Waarom had jouw lievelings koe geen naam?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had een lievelingskoe, dat was nummer 1444, maar dat is alweer 14 jaar geleden, dus hij zal wel dood zijn inmiddels
En gewillig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verteK niets.
Koeien zijn loik !
Ze vraagt ook niet om id ofzoquote:
Oke.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Neuh, ik had gewoon de verkeerde meet voor ogen, het ging over een KB inteelt meet, en ik dacht dat het over een FOK! meet ging.
Ik las verkeerd, sorry.
Ik lees dat soort pulp niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Playboy, Panorama... Zij is een van die drie van dat nummer van Powned..
Nouja, wat is er nou weer mis met de Asta? Ik kom daar potverdorrie 3 keer per week!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA IK BEN ECHT EEN TYPE VOOR DE ASTA... !!!! eins. 1
Koeien hebben een hele lange tong ja.quote:
Die lekkere blonde? Of die met dat lange haar?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Playboy, Panorama... Zij is een van die drie van dat nummer van Powned..
KZN, kwaliteitskoe die zijn roots in Volendam had liggen. Geniet alom bekendheid onder koe-minnend Nederland.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom had jouw lievelings koe geen naam?
Uit KLB is ie ook verstotenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:33 schreef Allure_ het volgende:
Zit Lamon hier omdat ie uit elk ander subforum verstoten is?
Echt wtf. Die gast weet in elk geval zeker dat hij niet met haar in bed duikt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze vraagt ook niet om id ofzo
Maar de blik van die gast![]()
![]()
Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:33 schreef Allure_ het volgende:
Sinds wanneer hebben ze kakker-avond in de asta?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
Nouja, wat is er nou weer mis met de Asta? Ik kom daar potverdorrie 3 keer per week!
Koe-minnend Nederland, zitten die in dezelfde categorie als trein- en busspotters?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
KZN, kwaliteitskoe die zijn roots in Volendam had liggen. Geniet alom bekendheid onder koe-minnend Nederland.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
KZN, kwaliteitskoe die zijn roots in Volendam had liggen. Geniet alom bekendheid onder koe-minnend Nederland.
Vliegtuigspotters...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Koe-minnend Nederland, zitten die in dezelfde categorie als trein- en busspotters?
Ik ben heulemaal geen kakker!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze kakker-avond in de asta?
Er ligt altijd kots en afval voor die hut.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.
Dat je het weet.
Denk ik.
[..]
Ik lees dat soort pulp niet.
[..]
Nouja, wat is er nou weer mis met de Asta? Ik kom daar potverdorrie 3 keer per week!
Wat moet ik daar nou van zeggen.quote:
Semi-kakker dan .quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben heulemaal geen kakker!
En ik kom zeker niet in de Asta.
De laatste keer is echt 4/5 jaar geleden oid.
De middelste dus...quote:
Mag ik geen enkele licht sarcastische opmerking plaatsen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kanker anders gewoon een eind op als je zo denkt over de mensen uit de SC?
Die blonde jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die lekkere blonde? Of die met dat lange haar?
Of Dorien de lelijke trol
quote:
Ik wilde het niet zeggenquote:
Een groot verschil tussen deze type mensen is dat zij zich niet in hokjes laten plaatsen. Ze bevinden zich zowel boven als onderaan de maatschappelijke ladder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Koe-minnend Nederland, zitten die in dezelfde categorie als trein- en busspotters?
Je bedoelt de High Frequency koeien? Dat is inderdaad een apart koeiensoort. Ware melkkoeien, alleen het onderhoud dat zo'n koe vergt is vele malen intensiever dan de gewone huis tuin en keuken koe. Ze zijn daarbij erg aan de prijs.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:33 schreef Allure_ het volgende:
Omdat ik haar niet zo vaajk zag, ze stond in de wei tegenover mn vriend zn huisquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom had jouw lievelings koe geen naam?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nope.
Ik heb jullie verkozen, je zou je vereerd moeten voelen.
Daar was niks sarcastisch aan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mag ik geen enkele licht sarcastische opmerking plaatsen?
Ik heb mezelf ook vaak genoeg inteelt genoemd in andere sc hoor..
Ik woon binnen een kilometer van de Asta vandaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Semi-kakker dan .
Ik kom helemaal nooit in de asta..![]()
Man, dat schrikt al van een kilometer afstand af.
Oke.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nope.
Ik heb jullie verkozen, je zou je vereerd moeten voelen.
Eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
Je bedoelt de High Frequency koeien? Dat is inderdaad een apart koeiensoort. Ware melkkoeien, alleen het onderhoud dat zo'n koe vergt is vele malen intensiever dan de gewone huis tuin en keuken koe. Ze zijn daarbij erg aan de prijs.
Hee, die ontgroening heb ik gemistquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke.
Wat is je toegevoegde waarde dan?
En dan dacht je internet een beetje te kennen.quote:
Ik wist dat je het dacht.quote:
Er zijn topmensen uit het bedrijfsleven die er deze obscure hobby op nahouden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een groot verschil tussen deze type mensen is dat zij zich niet in hokjes laten plaatsen. Ze bevinden zich zowel boven als onderaan de maatschappelijke ladder.
Je verwaarloosde je koequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik haar niet zo vaajk zag, ze stond in de wei tegenover mn vriend zn huis
Dat doe ik 's middags altijd, de koeien borstelen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
Ik bedoelde HolsteinFrisian koei'n
Een kruising tussen friese melkkoeien en een amerikaans ras.
Je hebt tegenwoordig ook koeienborstels
Naja, ze was altijd nog beter dan die 2 andere. Vooral dorien met haar grafkop is ergquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is wel ook gelijk wel het meest erge wat ze gedaan heeft geloof ik
Ze is echt heel erg fotogeniek en heeft erg mooie foto's
Ja en als je je arm uit het raam steekt kan je het feest van sinterklaas aanraken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik woon binnen een kilometer van de Asta vandaan.
Ik heb er zo'n spijt vanquote:
Ja, dat dan weer welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, ze was altijd nog beter dan die 2 andere. Vooral dorien met haar grafkop is erg
Ja, dat probeerde ik wel te zeggen. Zo kan ik je melden dat Philip Freriks een vooraanstaand lid is van deze gemeenschap.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:43 schreef Zotheid het volgende:
Er zijn topmensen uit het bedrijfsleven die er deze obscure hobby op nahouden?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat doe ik 's middags altijd, de koeien borstelen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:41 schreef Japsnars het volgende:
Je wil me billen zien, je wil me billen zien. En ook al heb ik gestudeerd, je wil me billen zien, je wil me billen zien. En ook al heb je doorgeleerd, je wil me billen zien, je wil me billen zien.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n spijt van
[..]
Je moet koeien met liefde behandelen, een beetje vertederen, er tegen praten etc. dat alles zorgt ervoor dat koeien de beste melk afleveren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja maar je heb ook zo'n versie (denk aan van die borstels in de carwash) en dan kunnen ze zichzelf borstelen
Ja, dus? Moet je moeder je eten nog klaarmaken dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:47 schreef jordeeeh het volgende:
Godver ik heb zin om te kanen jonge
Alleen m'n moedje ligt al op bed.
Wie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:47 schreef jordeeeh het volgende:
Ja ja ja ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en als je je arm uit het raam steekt kan je het feest van sinterklaas aanraken.
Niet dat dit vreugde brengt.
Ik wist dat hij dieren een warm hard toedraagt maar dat dat ook op dat niveau aan de gang is, is nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat probeerde ik wel te zeggen. Zo kan ik je melden dat Philip Freriks een vooraanstaand lid is van deze gemeenschap.
Goede raad geven, als je een probleem hebt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke.
Wat is je toegevoegde waarde dan?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet koeien met liefde behandelen, een beetje vertederen, er tegen praten etc. dat alles zorgt ervoor dat koeien de beste melk afleveren.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dus? Moet je moeder je eten nog klaarmaken dan?
*Slikt foute opmerking in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:47 schreef jordeeeh het volgende:
LS kan zijn eigen boterham smerenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dus? Moet je moeder je eten nog klaarmaken dan?
Warm, hard en kloppend inderdaad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:48 schreef Zotheid het volgende:
Ik wist dat hij dieren een warm hard toedraagt maar dat dat ook op dat niveau aan de gang is, is nieuw voor mij.
Ja en mij alleen achter laten in die stinkstad he..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja ja ja ja.
Toch maar eens op zoek gaan naar een kamer in Leiden.
[..]
Zojuist al gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n spijt van
[..]
Ja, dat dan weer wel
Zoek dr website maar eens op
quote:Geboren: 3-3-1981
Lengte: 172 cm
Gewicht: 56 kg
Borstomvang: 90 cm
Taille: 61 cm
Heupomvang: 91 cm
Schoenmaat: 39
Cupmaat: C
Haarkleur: Goudblond
Haarlengte: Lang
Nu zie ik echt hele foute beelden voor me.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Warm, hard en kloppend inderdaad.
Ik dacht heel ff dat je pussy wilde eten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik wil haar niet wakker maken door het geluid van de frituurpan
Moet je nou echt iedere dag frituren?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik wil haar niet wakker maken door het geluid van de frituurpan
Als ik problemen heb, klop ik meestal niet aan bij een compleet wild vreemde, die totaal niets met mij van doen heeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Goede raad geven, als je een probleem hebt.
Ik ben erg behulpzaam..
In het kader van: levenservaring?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Goede raad geven, als je een probleem hebt.
Ik ben erg behulpzaam..
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht heel ff dat je pussy wilde eten.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu zie ik echt hele foute beelden voor me.![]()
Eerste seizoen ook nog eens want die juf van malcolm speelt ook nog meequote:
Jij wilt zelf ook weg!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en mij alleen achter laten in die stinkstad he..
Hoe bedoel je make-up. Jezus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:49 schreef Japsnars het volgende:
Maar ze heeft best wel wat mooie foto's erop staan
(ook wat mindere )
Ja nogal !quote:
ik wil family guyquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eerste seizoen ook nog eens want die juf van malcolm speelt ook nog mee![]()
Waarom weet ik dit
Ze is modelquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij wilt zelf ook weg!
[..]
Hoe bedoel je make-up. Jezus.
Nou dan!quote:
Ja maar...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze is model
Dat is de bedoeling
Ik ga naar bed.
Niet de frituur aanzetten hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik smeer wel een kekke boterham.
* Grote stofwolk achterlatend.quote:
Den Haag is best een mooie stad hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Grote stofwolk achterlatend.
Ik heb altijd de tic om het netjes te plamuren, echt gladgestreken zeg maar, te krijgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LS kan zijn eigen boterham smeren
Het kan ook gewoon een "waar te downloaden/waar moet ik heen als..-probleempje zijn hoor, je hoeft echt je ziel niet bloot te leggen bij een onbekende.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik problemen heb, klop ik meestal niet aan bij een compleet wild vreemde, die totaal niets met mij van doen heeft.
Omdat je dan een dikkertje wordt.quote:
Aan gers oordeel verstig ik werkelijk een waarde van 0.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon een "waar te downloaden/waar moet ik heen als..-probleempje zijn hoor, je hoeft echt je ziel niet bloot te leggen bij een onbekende.
Al heb ik een paar bezopen youtube filmpjes gemaakt omdat ik me niet snel schaam, ben ik nog niet raar.
Ik durf zelfs te beweren dat ik extreem normaal ben.
Nou ja, Gers gaat naar de FOK!-meet, die kan het achteraf beamen.
Er zijn wel meerdere goede kanten, niet maar 1quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Den Haag is best een mooie stad hoor.
De goede kant in elk geval wel.
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb altijd de tic om het netjes te plamuren, echt gladgestreken zeg maar, te krijgen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aan gers oordeel verstig ik werkelijk een waarde van 0.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat je dan een dikkertje wordt.
Ik frituur minimaal 3 keer per week, en dik word ik niet. Dus, dat is niet t probleemquote:
Ik moet er altijd precies de juiste hoeveelheid boter op hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb altijd de tic om het netjes te plamuren, echt gladgestreken zeg maar, te krijgen.
Ik vat dat persoonlijk op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere goede kanten, niet maar 1
Oke, jij stelt je op als Google vraagbak? Daar zaten we op te wachtenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon een "waar te downloaden/waar moet ik heen als..-probleempje zijn hoor, je hoeft echt je ziel niet bloot te leggen bij een onbekende.
Al heb ik een paar bezopen youtube filmpjes gemaakt omdat ik me niet snel schaam, ben ik nog niet raar.
Ik durf zelfs te beweren dat ik extreem normaal ben.
Nou ja, Gers gaat naar de FOK!-meet, die kan het achteraf beamen.
En vervolgens klap ik hem dubbel en heeft het een effect van nul maar wel een voldaan gevoel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook.
Anders is mijn boterham niet netjes.
Ja, maar niet teveel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet er altijd precies de juiste hoeveelheid boter op hebben.
Deze week wordt het trouwens 5 keerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Ik frituur minimaal 3 keer per week, en dik word ik niet. Dus, dat is niet t probleem
Sinds wanneer ben jij een stadsdeel?quote:
Lekker verstopte aderen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Ik frituur minimaal 3 keer per week, en dik word ik niet. Dus, dat is niet t probleem
Dikzak.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Deze week wordt het trouwens 5 keer
Woensdag hadden we patat gegeten. Vandaag ook maar patatje gehaald, want eten op het terras kwam er niet meer van vanwege t weer.
En vrij/zat/zon weer frituur na t werk.
Dat denkt de lading welquote:
Mja, daar ben ik dan wel weer bang voorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lekker verstopte aderen.
Kan je gezellig op de koffie komen als ik in het ziekenhuis werk.
Neehoor, m'n buik is mooi strak.quote:
Niet, maar ik zie mezelf wel als (een onderdeel van) een goede kant van Den Haag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een stadsdeel?
Mogen jullie elkaar niet allemaal in de SC?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, jij stelt je op als Google vraagbak? Daar zaten we op te wachten.
Bezopen nog wel? Ik beweer ook niet dat je niet normaal bent. Ik vind die filmpjes hooguit vreemd.
Oh, en Gers [ afbeelding ].
Ik had het over stadsdelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet, maar ik zie mezelf wel als (een onderdeel van) een goede kant van Den Haag.
Natuurlijk mogen we elkaar niet allemaal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mogen jullie elkaar niet allemaal in de SC?
Het valt me wel op dat hier overdag vaak irritanter gepost wordt, dan 's nachts idd, na een topic of 7...
Precies, ik heb altijd het idee dat m'n aderen dicht klonteren als ik teveel boter eet, terwijl dat nergens op slaat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet teveel.
*Weegschaal pakt.
Oh, en Den Haag FTW.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet, maar ik zie mezelf wel als (een onderdeel van) een goede kant van Den Haag.
Daarom Becel Pro Active.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, ik heb altijd het idee dat m'n aderen dicht klonteren als ik teveel boter eet, terwijl dat nergens op slaat.
Jawel hoor, de vaste SC crew is heel lief.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat hier overdag vaak irritanter gepost wordt, dan 's nachts idd, na een topic of 7...
Het jammere van dat soort dingen is dat als je erachter komt je eigenlijk al te laat bent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja, daar ben ik dan wel weer bang voor
Wij mogen elkaar hartstikke.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik over Den Haag in zijn totaliteit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het over stadsdelen
Ja overdag is het voor de retards, 's nachts komen de kwaliteitusers tevoorschijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, maar...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, ik heb altijd het idee dat m'n aderen dicht klonteren als ik teveel boter eet, terwijl dat nergens op slaat.
O god.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, en Den Haag FTW.
Leve het Statenkwartier en het Centrum.
Onze V&Der!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...
Becel is goed voor hart en bloedvaten.
Jij neemt altijd laak als voorbeeld, maar laak is niet zo heel slecht hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:07 schreef Zotheid het volgende:
Ik over Den Haag in zijn totaliteit.
Als je de mensen uit Statenkwartier in Laak neerzet en visa versa verhuist de leefbaarheid zeer waarschijnlijk gewoon mee.
Liegerd.quote:
Verder ken ik al die namen niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij neemt altijd laak als voorbeeld, maar laak is niet zo heel slecht hoor
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:09 schreef jordeeeh het volgende:
Misschien is al dat vette eten trouwens wel de reden dat ik zo vaak van die hartkloppingen heb.
quote:
Noem 3 mensen op die ik niet mag/mij niet mogen.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Noem 3 mensen op die ik niet mag/mij niet mogen.
Ja, die muggen zijn verschrikkelijk.quote:
Ik weet zeker dat je er iets aan overgehouden hebt wat de meeste andere niet zullen weten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Die 3 maanden maken het verschil.
Allure_!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mja, als ik wat sterke drank op heb gebeurd dat wel eensquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, schilderswijk en transvaal zijn wel crap.
Neeeee? Jij?quote:
Dat was het verkeerde knopje.quote:
Waarom ben jij zo op jezelf gericht?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja touchpad isquote:
Mag ik je piano en gitaar?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neeeee? Jij?
*Naar het station rennen doet.
En zo werkt het helemaal niet meer.quote:
Ik ga maar slapen.quote:
Hou op, dat zijn geen grappen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja, als ik wat sterke drank op heb gebeurd dat wel eens
Ik ben egoïstisch en arrogant.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo op jezelf gericht?![]()
Het is gewoon een opmerking in het algemeen hoor.
Koop een Apple.quote:
Ja.quote:
Yep, I'm still herequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:08 schreef Maisnon het volgende:
yooo
Heb gereageerd hoor Fas
Oh en is Japsnars around? die had het laatst over Andromeda Strain. Ik had het origineel al gezien, ofja hé, de eerste verfilming uit 1971.
Die vond ik echt tof
Maar de remake die vanavond kwam op TV is toch een stukje minder. Veel te veel onzin en totaal onlogische zaken er in gestopt om er een popcorn film van te maken, zeg maar.
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:09 schreef jordeeeh het volgende:
Misschien is al dat vette eten trouwens wel de reden dat ik zo vaak van die hartkloppingen heb.
- Groente en fruitquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En zo werkt het helemaal niet meer.
Maar goed, welke wijken zijn er nog meer slecht dan?
[..]
Zolang je geen druk op je borstkas voelt, zal het niks ernstigs met je hart zijnquote:
Ja dat wist ik al.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben egoïstisch en arrogant.
[..]
Koop een Apple.
[..]
Eyquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe krijgt die man het voor elkaar he.
De 6e post, en toch een fipo.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zolang je geen druk op je borstkas voelt, zal het niks ernstigs met je hart zijn(Tenminste, dat zeg ik altijd tegen mezelf
)
No shitquote:
Ik moet die gast met die UI van een banaan met een Ernie eraan niet zo, hij maakt slechte come-backs.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja overdag is het voor de retards, 's nachts komen de kwaliteitusers tevoorschijn.
En nee, ik mag niet iedereen hier in deze SC, lijkt me duidelijk.
Moerwijk is toch bij het station. En Duindorp ken ik ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Groente en fruit
- Spoorwijk
- Moerwijk
- Duindorp (niet alles overigens)
En bepaalde delen van het centrum vind ik ook niets.
Doubletstraat bijvoorbeeld!
Waarom vraag je het dan nog.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al.
NOOIT #@#$#@!@ !
Het meest epische is gebeurt met het hout. Paar maanden geleden heeft m'n pa een toen net aangekochte klassieker opgekrikt en die houten balken eronder voor het geval dat ding van die krik ging. En dat gebeurde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Over je gitaar gesproken, hoe gaat het met je zelfbouwgitaar?
Remlof is dronken±!!!11quote:
Niks mis met "meneer met een banaan in zijn oor".quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik moet die gast met die UI van een banaan met een Ernie eraan niet zo, hij maakt slechte come-backs.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Moerwijk is toch bij het station. En Duindorp ken ik ook.
Doubletstraat zegt me niks. Sowieso kom ik niet ten oosten van waar ik woon, muv de bibliotheek.
Jitzzzzequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik moet die gast met die UI van een banaan met een Ernie eraan niet zo, hij maakt slechte come-backs.
Doubletstraat is die hoerenbuurt, dat moet je kennen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Moerwijk is toch bij het station. En Duindorp ken ik ook.
Doubletstraat zegt me niks. Sowieso kom ik niet ten oosten van waar ik woon, muv de bibliotheek.
[..]
Waarom vraag je het dan nog.
Veel succes met je inferieur spul.
Zonde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het meest epische is gebeurt met het hout. Paar maanden geleden heeft m'n pa een toen net aangekochte klassieker opgekrikt en die houten balken eronder voor het geval dat ding van die krik ging. En dat gebeurde.![]()
Nu vette deuken, krassen en brokken hout uit die planken en vol met vette baggerolie.
Maar die auto hebben we in de tussentijd helemaal uit elkaar gehaald, onderdelen schoon gemaakt en andere delen vervangen en zijn we weer aan het opbouwen.![]()
Nu kon ik via een kennis van hem nieuw hout krijgen maar tot op heden niks van gehoord. [ afbeelding ]
Een neger met botkanker.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:20 schreef Japsnars het volgende:
Ik hoorde daarstraks echt de meest flauwe, racistische en trieste mop in lange tijd.
"Wat is goed van binnen en slecht van buiten"
Reken ik ook goedquote:
Een bros.quote:
Hartverkrampingquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb de hele dag al kramp en pijn aan de linkerkant van m'n borstkas
Ja dat dus.quote:
Dat is vlakbij HS?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doubletstraat is die hoerenbuurt, dat moet je kennen.![]()
Je bent zelf inferieur
Wat voor volk woont daar dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja en Moerwijk is bij dat station.
Niet aanbevolen om daar s avonds te lopen in je eentje.
Nee, dat is als je van het CS naar de Grote Markt gaat via de autoweg (waar jij dus nooit zal komen)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is vlakbij HS?
Klopt.
[..]
Wat voor volk woont daar dan?
Heuy, ik heb hier rijlessen ja!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is als je van het CS naar de Grote Markt gaat via de autoweg (waar jij dus nooit zal komen)![]()
Nevermind, als je er bent dan weet je het wel.
Geen idee, maar het loopt gewoon niet prettig daar s avonds.
Geen idee, ik kom daar nooit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:27 schreef Lamon het volgende:
Maar Zotheid, je zal toch moeten toegeven dat Duindorp een beetje deprimerend is, met al die bunkers die op elkaar lijken? Dan heb ik het niet over de mensen die er wonen, alleen de opbouw van die wijk?
Maar ze zitten wel dicht bij het strand, dat dan weer wel.
Ja KKquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy, ik heb hier rijlessen ja!
Morgenochtend weer dus ik ga nu lekker slapen.
KK!
Spierpijn, en omdat je bang bent dat het iets ergers is, ga je die spieren spannen en maak je het erger.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb de hele dag al kramp en pijn aan de linkerkant van m'n borstkas
STA?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, ga eens lekker naar STA of hoe dat subforum ook morge heten.
KUSJE KROELquote:
quote:
Eigenlijk,quote:
Ik ben juist een optimist en zie overal het goede van in. Zo kent men mij ook op FOK!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KUSJE KROEL![]()
Met je negatieve gedachtes
Oke, ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben juist een optimist en zie overal het goede van in. Zo kent men mij ook op FOK!
"Alle shirts op de Slayer shirt na heb ik vrij weinig gedragen"quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet eens een wolvenshirt ertussen?
quote:
Die verkoop ik niet hè!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet eens een wolvenshirt ertussen?
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:26 schreef Andyy het volgende:
Te koop.
Gekocht voor m'n vriendin die op vakantie is, alleen ze heeft hem daar al gekocht
[..]
[..]
Vraagprijs:
15 euro incl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |