Vervolgens gaan we picknicken bij de boer tussen de koeien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je maakt het vrijgezel zijn meteen weer mooier met zo'n post. Ga door..
Uitgelegd en weltrusten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Jordeeeh ik snap je niet in het Suarez topic
Maar ik ga slapen, weltrusten hè
Hoe krijgt die man het voor elkaar he.quote:
Dan vind ik 'm ook leukquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ohja, dit nummer vindt iedereen tof.
Appeltje eitje joh.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Scandinavische talen, ik kan er geen chocolade van maken.
Ik kan van geen enkele taal chocolade maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Scandinavische talen, ik kan er geen chocolade van maken.
Kom je volgende week ook naar Utrecht?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan vind ik 'm ook leuk.
[..]
Appeltje eitje joh.
Knekkerbreut?quote:
Wat the fuck is cacau?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan van geen enkele taal chocolade maken.
Van cacau daarentegen.
Maar waarom? Heb je een of andere vent daar opgedoken?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat the fuck is cacau?![]()
Ik zit NL 2 te kijken, maar ik vind het niet leuk, dus ik zap maar weer.
Cacao.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kom je volgende week ook naar Utrecht?
Ze zijn daar wel into Wasa, jaquote:
Die meet he, komen daar nu alleen de mensen die in dat topic hebben gereageerd? Want dan wordt het wel erg rustig.quote:
Chillen, meeten en sorts. Biertje drinken (Rosé in jouw gevalquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat doen?
[..]
Ze zijn daar wel into Wasa, ja.
Nee, ik denk dat hij cadeau bedoeld.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij cadeau bedoeld.
YRLYquote:
BT haak sowieso af, en dan ben ik de enigste chicaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Chillen, meeten en sorts. Biertje drinken (Rosé in jouw geval).
Samen met reetveter en (misschien?) BT.
Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk cacao.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat helpt wel tegen de diarree.quote:
Ow, dan wil ik ook meequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vervolgens gaan we picknicken bij de boer tussen de koeien.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel lekker met sesam, alleen hebben ze die niet in de supermarkt..quote:
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BT haak sowieso af, en dan ben ik de enigste chica.
Kado dan?quote:
Wel waar. Die heb ik hier zelfs thuis liggen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel lekker met sesam, alleen hebben ze die niet in de supermarkt..
Beetje anti-climax.
Dat laatste zie ik ook niet zo, meer mannen voor haarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
En wat is daar erg aan?
Alsof Bt dat gaat doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Chillen, meeten en sorts. Biertje drinken (Rosé in jouw geval).
Samen met reetveter en (misschien?) BT.
Ik ben geen rare verkrachter ofzo hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
En wat is daar erg aan?
/ inkopper maakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n hersenen zijn nog steeds van slag.
[..]
Misschien wil mijn zusje mij wel vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BT haak sowieso af, en dan ben ik de enigste chica.
Omdat BTquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
En wat is daar erg aan?
Ik ben geen woord !quote:
Ja maar...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wel waar. Die heb ik hier zelfs thuis liggen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat BT.
Veel. Ik wil nog niet dood gevonden worden op zo'n meet.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben geen rare verkrachter ofzo hoor
Ik ben 1.73![]()
Omdat jullie twee.quote:
Ik denk niet dat rare verkrachters zich iets van hun lengte aantrekkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben 1.73![]()
Oh, ik was ff broodjes smeren en de mand inpakken, op een mee-eter had ik niet gerekend. Sorry.quote:
Ahhhw!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben geen woord !
Ik ben net als jij een mens van vlees en bloed, doe niet zo denigrerend, dan moet ik huilen
AH tegenover de Asta (quote:
Sorry! Kusje op geeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben geen woord !
Ik ben net als jij een mens van vlees en bloed, doe niet zo denigrerend, dan moet ik huilen
Nou kom ik al helemaal nietquote:
Ehm, wie zegt met z'n 2en?quote:
Zuchtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat rare verkrachters zich iets van hun lengte aantrekken
Whehe, midget rapistquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben 1.73![]()
Wtf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:23 schreef Japsnars het volgende:
Haha Jamba en consorten hebben weer een nieuwe - natuurlijk niet echt werkende - applicatie ontwikkeld.
De leeftijdscanner, zo'n meisje probeert drank te kopen in de supermarkt en zegt dat ze 18 is en de cassiere haar gewoon een beetje aanstaart. Daarop pakt een of andere dude zijn telefoon en ziet zo '15' staan en begint het tegen die cassiere te vertellen en gaat haar staan uitlachen
Het klinkt allemaal wat vaag maar die reclame is echt koning
Wanneer ga je over naar Breda?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry! Kusje op geeft.
[..]
Nou kom ik al helemaal niet.
Prima.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry! Kusje op geeft.
[..]
Nou kom ik al helemaal niet.
Mijn stiefzusje is heel vaak naakt te zienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:23 schreef Adolecens het volgende:
Er was een vriendin van me vanavond naakt op tv!![]()
Wie wil me aanraken?!
Ik hoef niet te eten, ik wil alleen die koeien aaien!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, ik was ff broodjes smeren en de mand inpakken, op een mee-eter had ik niet gerekend. Sorry.
Aardbeienconfituur.quote:
En wij waarderen dat, want dan is er meer bier en vreten voor ons, voor maar 25,- .quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:22 schreef Allure_ het volgende:
Veel. Ik wil nog niet dood gevonden worden op zo'n meet.
Dat ga je dan maar mooi in een ander weiland doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn stiefzusje is heel vaak naakt te zien![]()
[..]
Ik hoef niet te eten, ik wil alleen die koeien aaien!
30 augustus. 31 augustus introductiequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer ga je over naar Breda?
Waarom,quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:23 schreef Adolecens het volgende:
Er was een vriendin van me vanavond naakt op tv!![]()
Wie wil me aanraken?!
Ik dacht al dat je daar mee zou komen jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wut wat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
En wij waarderen dat, want dan is er meer bier en vreten voor ons, voor maar 25,- .
Het is gewoon financieeel handig, zo'n meet.
Ik drink aardbeien-sinaasappelsap.quote:
Nee, half?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:27 schreef Siniti het volgende:
Ben je trouwens weer helemaal unbanned ofzo jordeeeh?
dat programma van KRO's bloot gewoon, zij was de blond surf chick. Naakt kalender voor een goed doel enzo..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom,
zou iemand naakt op tv willen komen?
Jamba reclames mogen wat mij betreft van de buis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:23 schreef Japsnars het volgende:
Haha Jamba en consorten hebben weer een nieuwe - natuurlijk niet echt werkende - applicatie ontwikkeld.
De leeftijdscanner, zo'n meisje probeert drank te kopen in de supermarkt en zegt dat ze 18 is en de cassiere haar gewoon een beetje aanstaart. Daarop pakt een of andere dude zijn telefoon en ziet zo '15' staan en begint het tegen die cassiere te vertellen en gaat haar staan uitlachen
Het klinkt allemaal wat vaag maar die reclame is echt koning
Nee, voor de helft maar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:27 schreef Siniti het volgende:
Ben je trouwens weer helemaal unbanned ofzo jordeeeh?
Jijquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
En wij waarderen dat, want dan is er meer bier en vreten voor ons, voor maar 25,- .
Het is gewoon financieeel handig, zo'n meet.
Wat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat ga je dan maar mooi in een ander weiland doen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, voor de helft maar.
Ik kan alleen in KLB en ONZ posten.
quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je daar mee zou komen ja
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, voor de helft maar.
Meer de citylens...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahhhw!
[..]
AH tegenover de Asta ().
Want?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef niet te eten, ik wil alleen die koeien aaien!
PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM!!!!11quote:
Jij was die kutkloon?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een morgen
Als niet gisteren
De dauw vertelt mij
Een goatse is altijd dichtbij
Ohh whoops.quote:
Nooit gedacht dat hij op youtube zou staan maar tada:quote:
Maar ik dacht dat jij de Asta beter zou weten te vinden.quote:
Oh vandaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat programma van KRO's bloot gewoon, zij was de blond surf chick. Naakt kalender voor een goed doel enzo..
Ik had een lievelingskoe, dat was nummer 1444, maar dat is alweer 14 jaar geleden, dus hij zal wel dood zijn inmiddelsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat?
Heb jij een weiland met koeien ?
Oh, uniek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, voor de helft maar.
Je bent ge-wel-dig!quote:
Over 2 uur weer melken, het geheim van de boer. 's Nachts melken, niet verder vertekken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat?
Heb jij een weiland met koeien ?
Een kloon met een kutquote:
Neuh, ik had gewoon de verkeerde meet voor ogen, het ging over een KB inteelt meet, en ik dacht dat het over een FOK! meet ging.quote:
Playboy, Panorama... Zij is een van die drie van dat nummer van Powned..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM!!!!11
Van welke site moet ik dr kennen?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat jij de Asta beter zou weten te vinden.
Kanker anders gewoon een eind op als je zo denkt over de mensen uit de SC?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Neuh, ik had gewoon de verkeerde meet voor ogen, het ging over een KB inteelt meet, en ik dacht dat het over een FOK! meet ging.
Ik las verkeerd, sorry.
Oquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat hij op youtube zou staan maar tada:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |