De Moun is wel een speler met meer gogme. Maar hij is ook meer een nummer 10.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:54 schreef venomsnake het volgende:
"De Moun" is een erg overschatte speler. Suarez is echt veel en veel beter, Suarez gaat de wereldtop halen itt "De Moun".
Ja sorry, ik kan hem helaas niet aanpassen. Wellicht een meelezende mod? Het is inderdaad deel 4. Dank je Golfer. Je bent erg attent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:05 schreef golfer het volgende:
Het is deel 4 en je moet eens ophouden namen te verbasteren (dat is kleutergedrag) en vooral om vergelijkingen te maken met spelers die niet bij deze wedstrijd aanwezig waren.
Ouwe zeiksnorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:05 schreef golfer het volgende:
Het is deel 4 en je moet eens ophouden namen te verbasteren (dat is kleutergedrag) en vooral om vergelijkingen te maken met spelers die niet bij deze wedstrijd aanwezig waren.
Dat zie ik wel gebeuren. Wat de Moun parten speelt is zijn (blessure gevoelige) historie. En het voordeel van de Saur is zijn leeftijd. Hij is nog erg jong.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:05 schreef venomsnake het volgende:
De Moun bij een club als Blackburn, Leverkusen of gewoon nog bij AZ!
Ja, zou kunnen. Ik ben echt een voetballiefhebber, en ik waardeer spelers die gracieus spelen en nog voetballen alsof ze op het pleintje staan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:09 schreef Merkie het volgende:
Suarez is beter. El-Hamdaoui is te licht voor de top denk ik. El-Hamdaoui is meer een stylist, Suarez is een winnaar.
Dat snap ik, alleen pleintjesvoetbal werkt niet in de Champions League. Dan gaat het om rendement, snelheid, inzicht en fysieke kracht. Op die aspecten scoort Suarez gemiddeld een 9 en El-Hamdaoui een 7,5.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Ik ben echt een voetballiefhebber, en ik waardeer spelers die gracieus spelen en nog voetballen alsof ze op het pleintje staan.²
Twee fantasieën van de TS.quote:
Idd. De TT slaat werkelijk waar nergens op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:14 schreef Robinhoo het volgende:
Want een bagger TT zeg. Ik dacht dat het over Ajax - Slovan Bratislava ging.
Jij kent wel een speler die Saur heet?quote:
Volgens mij vind jij het erger dat het een belediging voor Ajax zou zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:16 schreef BluesRebel het volgende:
Mounir vergelijken met Suarez.... wat een belediging voor heel Uruguay.
Ik ken ze inderdaad ook niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij kent wel een speler die Saur heet?
En ene de Moun deed mee bij Ajax tegen Bratislava?
Jij bent poep.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:05 schreef golfer het volgende:
Ik weet wat hij bedoeltquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij kent wel een speler die Saur heet?
En ene de Moun deed mee bij Ajax tegen Bratislava?
Goed onderbouwde mening.quote:
Een 9 en 7.5 op CL-niveau? Wat mij betreeft is dat altijd een kwestie van eerst zien dan geloven. Bij de top komen is namelijk 1 ding, daar constant goed genoeg voor zijn is wat je echt een topper maakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik, alleen pleintjesvoetbal werkt niet in de Champions League. Dan gaat het om rendement, snelheid, inzicht en fysieke kracht. Op die aspecten scoort Suarez gemiddeld een 9 en El-Hamdaoui een 7,5.
Hoe komt dat? Of bedoel je Eredivisie Live?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik weet wat hij bedoelt. De kenmerkende schrijfstijl van BansheeBoy is wat mij betreft een aangename toevoeging in VBL, en dat hij dan wat dichterlijke vrijheid toepast om de spelers die hij bedoelt aan te duiden, dan mag dat van mij.
Daarnaast worden in de EL livetopics de namen van (vooral Feyenoord-)spelers afgekort tot "De <naam verbasterd tot een enkele lettergreep>" (De Wijn, De Kaay, De Cler). Waarom weet niemand meer, maar daar komt het vandaan.
Jouw username ook niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:15 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Idd. De TT slaat werkelijk waar nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |