Jij bent echt slim! Je weet altijd heel veel kleine feitjes.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Die lucht houdt de zak bol zodat de chips niet wordt geplet door de andere boodschappen.
Oh juist, klinkt aannemelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Die lucht houdt de zak bol zodat de chips niet wordt geplet door de andere boodschappen.
Beschermde atmosfeer reinigt de longenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:35 schreef TNA het volgende:
Ik adem de lucht uit de chipszak altijd direct in, ik heb er godverdomme toch voor betaald?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:34 schreef Kopbal het volgende:
Gefeliciteerd! Je hebt het principe van een chipszak ontdekt.
Is dat de smoes die ze gebruiken ja?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan ben ik benieuwd wel merk chips jij dan koopt? Lays zakken zijn niet eens tot de helft gevuld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:34 schreef Desunoto het volgende:
Ze zijn meestal voor driekwart gevuld of zo. Schijnt een reden voor te zijn heb ik gehoord maar die reden ben ik vergeten.![]()
er staat toch een gewicht op de zak? dus hoezo naaien?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:38 schreef H.Moody het volgende:
[..]
Is dat de smoes die ze gebruiken ja?Mensen die chips kopen worden gewoon genaaid met soms maar een kwart van de zak gevuld.
Dat dus, en als je een beetje nadenkt leg je je chips boven op je boodschappen en word er dus niets geplet, alleen een mongool doet de chips onder en de cola boven dus die verdient ook geplette chips!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:38 schreef H.Moody het volgende:
[..]
Is dat de smoes die ze gebruiken ja?Mensen die chips kopen worden gewoon genaaid met soms maar een kwart van de zak gevuld.
Wel meer dan de helft hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef H.Moody het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wel merk chips jij dan koopt? Lays zakken zijn niet eens tot de helft gevuld.
Als je hem een beetje goed bewaart en wat beter dicht doet kan je er langer mee hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:43 schreef DuTank het volgende:
Dude, na een week is zo'n open zak kankervies...
dat zijn dan ook geen chips...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:41 schreef Taquel het volgende:
met pringles heb je daar geen last van
Pringles is eigenlijk helemaal geen chipsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:41 schreef Taquel het volgende:
met pringles heb je daar geen last van
Dan kijk je toch naar het gewicht? Bedoel, er valt weinig te sjoemelen aan een zak chipsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:46 schreef Sweetness_E het volgende:
Ja, 't lijkt wel alsof er steeds minder in komt te zitten, :S volgens mij betaal je meer voor de lucht in de zak dan de chips zelf..
Ja of een lekkere stengel bleekselderijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Zoeen klacht heb ik recentelijk eerder gelezen hiero.
Maar sjipjes zijn slecht voor je. Beter neem je ongezouten pinda's.
Precies.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:40 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Dat dus, en als je een beetje nadenkt leg je je chips boven op je boodschappen en word er dus niets geplet, alleen een mongool doet de chips onder en de cola boven dus die verdient ook geplette chips!
Ja, dit. Er wordt je zoveel gram chips verkocht, en dat krijg je ook(vermoedelijk, ik ga het niet wegen ofzo), dus ik zou het probleem nog niet zien als het in een zak zat zo groot als een huis.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef Rijpie het volgende:
[..]
er staat toch een gewicht op de zak? dus hoezo naaien?
ja lucht men verkoopt gewoonweg lucht...wie weet schijten ze die zak wel vol met een wind...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:32 schreef Sesamstratjee het volgende:
Ik pak even 1 chipszak
-Ik neem maar 1 per 2 weken -
Wtf!
Ik doe die chipszak open
Wtf!?
Zit amper iets in
Maar wel lekker![]()
Klacht :
Zakken chips waar bijna niks in zit![]()
Juist.. Anders moeten ze gewoon ff lekker die zakken wat kleiner makenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
eens, fucking ascociaal, ik wil gewoon schranzen dan, en dus een volle zak
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Juist.. Anders moeten ze gewoon ff lekker die zakken wat kleiner maken..
Als ik chips haal, ga ik ze allemaal (nee ik lieg.. De meeste) ff bij langs om
te voelen welke van die zakken nou t volst zit/lijkt te zitten..
Is er hier nog iemand die dat ook doet?
Jij bent een slimme dame zhe-devilll..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jep ikkuh..want als ik ga shoppen en ik chips haal...eventueel...dan heb ik een naald bij mij, ik prik alle zakken lek om te kijken hoeveel er in zit dussssssss
mag ik jou ook eens lekprikkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jep ikkuh..want als ik ga shoppen en ik chips haal...eventueel...dan heb ik een naald bij mij, ik prik alle zakken lek om te kijken hoeveel er in zit dussssssss
Ik voel het sarcasme gewoon door de monitor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jij bent echt slim! Je weet altijd heel veel kleine feitjes.
Ja, zodat men er twee koopt. Daarmee compenseert men die ene kwart van de ene chipszak die uit lucht bestaatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:34 schreef Desunoto het volgende:
Ze zijn meestal voor driekwart gevuld of zo. Schijnt een reden voor te zijn heb ik gehoord maar die reden ben ik vergeten.![]()
Panzertjuh, jij kleine vieze deugniet!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
mag ik jou ook eens lekprikken, OT: gebeurt meestal bij de goedkopere chips trouwens.
Hihiquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Panzertjuh, jij kleine vieze deugniet!!!
Viez maar wel lekkerrrrrrrrr op zijn tijdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Panzertjuh, jij kleine vieze deugniet!!!
Ik koop alleen dure chips als ik ze al koop...heb liever brie enzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
mag ik jou ook eens lekprikken, OT: gebeurt meestal bij de goedkopere chips trouwens.
Wel stiekem hé?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent een slimme dame zhe-devilll..
Dat ga ik ook een keertje uitproberen.. Hartstikke leuk!!!
![]()
Ik voel verlangen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Viez maar wel lekkerrrrrrrrr op zijn tijd
Nee hoor, ga los zal ik zeggenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hihi. Of voel je je achtergelaten
.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wel stiekem hé?
Zo van pffffffffffssssssssjttttt...gehehhehe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |