abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:00:25 #126
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72068702
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Immers
Die en zijn broertjes idd. Ja vechtlust hebben ze wel daar in Den Haag.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_72068703
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:27 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ajax is Feyenoord maar dan met Suarez. Het is een jammerlijke constatering maar wel waar op dit moment.
Sterker nog, zonder Suarez schat ik Ajax nog zelfs iets lager in dan Feyenoord, met name in de breedte.
-
pi_72068726
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:59 schreef Schokbreker het volgende:

[..]

Nec thuis, Vitesse en Heracles uit _!
Vitesse - ajax 4-1, moet ik meer zeggen? _!
pi_72068729
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Sterker nog, zonder Suarez schat ik Ajax nog zelfs iets lager in dan Feyenoord, met name in de breedte.
Dat komt omdat Feyenoord de halve jeugd in het eerste elftal zet
We are living in a material world, and I am a material girl
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:01:52 #130
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72068734
Ah Feyenoord wordt volgende week thuis helemaal weg gespeeld, ook leuk, goed voetbal
Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_72068770
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vorig seizoen ja

Ajax vorig seizoen in totaal meer punten tegen Vitesse dan feyenoord.
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_72068796
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Feyenoord - Ajax, hoe liggen de verhoudingen in de historie daarzo dan? En dan zijn dat nog de uitwedstrijden voor Ajax.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_72068824
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Ajax evenveel, alleen onze lichting talenten is voor de verandering een keer net iets beter. Overigens valt het best mee, vorig seizoen was dat zo maar alleen de beste paar talenten zijn over nu.
-
pi_72068898
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef Bevin het volgende:
Ah Feyenoord wordt volgende week thuis helemaal weg gespeeld, ook leuk, goed voetbal
Prima, net als vorig jaar. Jullie het goede voetbal, wij de punten.
-
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:10:03 #135
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72068944
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef behangplakker het volgende:

[..]

2 'jeugdspelers' in de basis tegen Heracles
pi_72069064
Mensen die denken dat Feyenoord kampioen wordt omdat ze al 3 wedstrijden niet verloren hebben
Eens met wat hierboven staat
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:17:32 #137
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72069131
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Prima, net als vorig jaar. Jullie het goede voetbal, wij de punten.
nee
Alles is relatief
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:18:30 #138
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72069154
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:14 schreef Splutje het volgende:
Mensen die denken dat Feyenoord kampioen wordt omdat ze al 3 wedstrijden niet verloren hebben
Wie denk dat dan? Op een sporadische randdebiel na, die je bij elke club hebt.
pi_72069210
quote:
Hou eens op mensen iets in de mond te leggen, er is (nog) niemand die denkt dat Feyenoord kampioen wordt dit seizoen. Als er iemand voorzichtig is met dat soort dingen roepen, zijn het wel Feyenoorders.

Zelfs als we nog 1 punt nodig hebben in 6 wedstrijden zal zo'n 30 % van de Kuip nog geen 'kampioenen' durven te zingen, wat ik ook weer overdreven vind.
-
pi_72069301
quote:
Nog niemand..... boven Ajax eindigen kan ook met een 9 plaats _!
pi_72069844
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Of je hebt echt totaal geen voetbal verstand of je kijkt gewoon nooit voetbal, maar het voetbal van Feyenoord doet gewoon pijn aan de ogen, zo slecht en ongeïnspireerd. Nou zijn alle Nederlandse ploegen wel relatief flink achteruit gegaan in vergelijking met de grote competities in het buitenland, maar Feyenoord is gewoon met twee benen vol in een grote plas met drijfzand gesprongen een paar seizoenen geleden en het ziet er gewoon nog niet naar uit dat ze hun kop boven kunnen houden.

PSV vind ik ook echt duidelijk minder. Ajax is ook alles behalve de gedoodverfde kampioen, maar ik schat hun echt nog wel flink hoger in dan Feyenoord. Ik geloof best dat het moeilijk is als Feyenoord-supporter zijnde, maar om dan te gaan raaskallen heeft ook weinig nut.
Dus...
pi_72070739
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:47 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Of je hebt echt totaal geen voetbal verstand of je kijkt gewoon nooit voetbal, maar het voetbal van Feyenoord doet gewoon pijn aan de ogen, zo slecht en ongeïnspireerd. Nou zijn alle Nederlandse ploegen wel relatief flink achteruit gegaan in vergelijking met de grote competities in het buitenland, maar Feyenoord is gewoon met twee benen vol in een grote plas met drijfzand gesprongen een paar seizoenen geleden en het ziet er gewoon nog niet naar uit dat ze hun kop boven kunnen houden.

PSV vind ik ook echt duidelijk minder. Ajax is ook alles behalve de gedoodverfde kampioen, maar ik schat hun echt nog wel flink hoger in dan Feyenoord. Ik geloof best dat het moeilijk is als Feyenoord-supporter zijnde, maar om dan te gaan raaskallen heeft ook weinig nut.
Ik schat ze niet hoger in... zeker niet heel veel minder, maar het is bij Ajax en PSV zeker net zo bedroevend als bij Feyenoord.

En dat laatste gaat bij mij helaas niet op
pi_72071017
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:47 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Of je hebt echt totaal geen voetbal verstand of je kijkt gewoon nooit voetbal, maar het voetbal van Feyenoord doet gewoon pijn aan de ogen, zo slecht en ongeïnspireerd.
Ja, net als bij PSV in de afgelopen 5 seizoenen, Italiaanse clubs in de CL en Duitsland op vrijwel alle WK's. Zo win je nooit wat, je hebt gelijk. Ow wacht...

Overigens is het veldspel bij Ajax zonder de acties van Suarez nou ook niet echt denderend. Ik win liever in een tenenkrommend slechte wedstrijd onterecht met 1-0 van PSV (wat we nogal eens doen in de Kuip ) dan dat ik goed speel en met 4-3 verlies na een geweldige wedstrijd.

Feyenoord heeft tot nu toe prima resultaten behaald en het staat in defensief opzicht gewoon goed. Geef het even de tijd om het aanvallend ook op orde te krijgen. Geldt ook voor het spel van Ajax natuurlijk, al zijn die in aanvallend/opbouwend opzicht iets verder.
quote:
Nou zijn alle Nederlandse ploegen wel relatief flink achteruit gegaan in vergelijking met de grote competities in het buitenland, maar Feyenoord is gewoon met twee benen vol in een grote plas met drijfzand gesprongen een paar seizoenen geleden en het ziet er gewoon nog niet naar uit dat ze hun kop boven kunnen houden.
Ik ben het met je eens dat het de afgelopen jaren niet goed was, maar gelukkig is de hoofdverantwoordelijke daarvoor (Bosz) vertrokken en heb je met Beenhakker toch wel een topper in huis. Verder zit onze jeugdopleiding de laatste jaren beter in elkaar dan die van jullie. Feyenoord is er nog lang niet, maar we zijn eerder uit het drijfzand aan het komen dan dat ze erin zakken. Ik zie eerder dat gevaar voor PSV eigenlijk, als ze nu weer niet aanhaken.

Kampioen wordt Feyenoord waarschijnlijk niet, maar het staat wel bijna vast dat we het komend seizoen een heel stuk beter gaan doen dan de afgelopen jaren. Ik ga uit van een 5e of 4e plek. Nog steeds onder de maat voor Feyenoord maar je moet ergens beginnen met herstel.
quote:
PSV vind ik ook echt duidelijk minder. Ajax is ook alles behalve de gedoodverfde kampioen,
Dat zijn ze al 5 jaar volgens jullie supporters en de media. Waar basseer je dat dat op, echt een indrukwekkend elftal hebben ze niet. In elk geval niet indrukwekkender dan b.v. AZ, waar zowel El Ahmadi als Martens of Dembele kan scoren, en anders wel een andere speler.
quote:
maar ik schat hun echt nog wel flink hoger in dan Feyenoord.
Bij PSV spelen namen als Kromkamp en Salcido, ben je daar nou meer onder de indruk van? En tot nu toe vind ik Vlaar - Bahia toch wel een stuk beter dan dat centrale verdedigersduo van jullie, als Vlaar fit blijft staat ie straks gewoon bij de selectie van Oranje, boven die Wielaert.
quote:
Ik geloof best dat het moeilijk is als Feyenoord-supporter zijnde, maar om dan te gaan raaskallen heeft ook weinig nut.
Verdiep je alsjeblieft eens in zaken voordat je opmerkingen maakt. Jij doet aan wat Co Adriaanse ooit zo mooi noemde echte 'scorebordjournalistiek'. Je basseert je puur op (eind)standen uit het verleden zonder naar andere factoren te kijken.

Maar goed, denk maar lekker dat Feyenoord weer 7e wordt en dat de zaken er nog precies zo voor staan als een jaar geleden, is alleen maar goed voor ons. We hebben gezien hoe de clubs die jullie elk jaar minderwaardig kleineren (Twente, PSV en AZ) de afgelopen jaren gepresteerd hebben.

Overigens zit ik nog altijd liever naar een kansloze kut-wedstrijd in de Kuip te kijken, dan naar een 5-0 overwinning in die betonbak.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ritmo op 21-08-2009 14:38:11 ]
-
pi_72071428
Samenvatting voor de luie mensen: van wat ik tot nu toe heb gezien durf ik te stellen dat Ajax, PSV, Feyenoord, Twente en AZ elkaar nauwelijks ontlopen als je de selecties over de gehele breedte bekijkt.
Het gaat van randzaken (teamgevoel, evt. nog belangrijke transfers, ontwikkeling van spelers, blessures) afhangen en ik denk dat Ajax en AZ daar het beste uit gaan komen helaas, als ze hun beste spelers kunnen behouden. Die hebben toch aanvallers in huis die wedstrijden kunnen winnen, al ben je daar wel weer erg afhankelijk.
-
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:47:59 #145
144213 Adidah
Het was wraak
pi_72071481
Wat is dit voor een gaar topic geworden. Als jullie serieus willen discussiëren, dan gaan jullie maar naar VBL .
pi_72071544
Ritmo dit is geen muziektopic hoor
pi_72071614
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:50 schreef Siniti het volgende:
Ritmo dit is geen muziektopic hoor
Ben ik zo serieus in muziektopics dan?
-
pi_72071625
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:30 schreef Ritmo het volgende:

[..]

...
Wie bedoel je steeds met jullie? Ik zeg gewoon dat ik het met je stelling niet eens ben dat Feyenoord beter is op dit moment dan Ajax (zonder Suarez). Niet meer en niet minder. Nogmaals, ik vind de 'grote' drie allemaal tegenvallen, maar bij PSV en Ajax (en AZ) zie ik soms nog wel klasse en creatief spel, en dat mis ik toch echt bij Feyenoord.
Nou is altijd wel de grootste kracht van Feyenoord het fysieke 'werkers' voetbal geweest, maar dat is de laatste tijd ook echt bijna het enige waarmee ze nog resultaten kunnen behalen.

Ik vind Feyenoord gewoon echt niet goed spelen, ondermaats. En als ik aan scorebordjournalistiek zou doen, dan zou ik toch juist nu positief over Feyenoord moeten zijn? De laatste 3 wedstrijden hebben ze goed resultaat gehaald.
Jij concludeert juist uit die 3 wedstrijden dat Feyenoord nu goed speelt, maar ik zie dat gewoon anders. Ik vind de wedstrijden van Feyenoord gewoon echt niet leuk om te kijken, er wordt gewoon teveel geprutst.

En ik zeg toch juist ook dat ik PSV slechter vindt dan een aantal seizoenen terug? En nee, ik ben helemaal niet onder de indruk van Salcido en Kromkamp?! Nogmaals, het ging mij gewoon om je stelling dat Feyenoord beter zou zijn dan Ajax zonder Suarez.
quote:
Ik win liever in een tenenkrommend slechte wedstrijd onterecht met 1-0 van PSV (wat we nogal eens doen in de Kuip ) dan dat ik goed speel en met 4-3 verlies na een geweldige wedstrijd.
Nou, dan zit je inderdaad goed bij Feyenoord

Iedereen zijn mening en visie hoor, maar ik ben het gewoon niet met je eens.
Dus...
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:54:05 #149
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72071657
Ritmo überserieus doen in KLB
Alles is relatief
pi_72071674
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:47 schreef Adidah het volgende:
Wat is dit voor een gaar topic geworden. Als jullie serieus willen discussiëren, dan gaan jullie maar naar VBL .
Oh wacht, we zitten in KLB hier. Oeps.
Nou dat is dan mijn klacht, waarom dit topic in KLB?
Dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')