abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72072295
Waarom mag zoiets openblijven?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:19:26 #154
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72072335
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom mag zoiets openblijven?
KLJB
pi_72072386
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:19 schreef Kopbal het volgende:

[..]

KLJB
Het boeit me niet zoveel hoor, maar dat er dan andere goede topics worden gesloten vind ik dan wel weer raar.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72072564
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]
Maar jij roept dat ze af aan het zakken zijn (je drijfzand-opmerking) dus kennelijk verwacht je dat ze 8e of lager worden en ik vraag me af waar je dat op basseert.
[..]
Nee, ik zei dat ze een aantal jaren terug in het drijfzand zijn gesprongen (niet nu), en dat ik nog betwijfel of ze er uit kunnen komen.

Maar laten we maar ophouden, we hebben gewoon een andere visie/mening hierop. Dat kan gewoon toch?

Hier verder dan maar met klagen... weet alleen de klacht niet meer van dit topic, even de OP teruglezen

Edit: Oja, Suarez scoorde maar 4 keer ipv 5. Ehm ja..
Nu snap ik waarom de andere op ons klagen, het was inderdaad een briljant topic dat we om zeep hebben geholpen......
Dus...
pi_72072799
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Nee, ik zei dat ze een aantal jaren terug in het drijfzand zijn gesprongen (niet nu), en dat ik nog betwijfel of ze er uit kunnen komen.
Ok zo. Ze zijn niet in het drijfzand gesprongen maar er in 10 jaar langzaam ingezakt. Maar daar zijn ze nu uit aan het komen, al gaat dat nog wel een paar jaar duren. Waarom ik dat denk? Ze hebben momenteel de beste jeugdopleiding van Nederland, met grote talenten bij de selectie en een aantal aanstormende toptalenten (maar waarschijnlijk zegt de naam Castaignos jou pas wat als ie er 20 inlegt in de eredivisie over 2 jaar) Beenhakker en Been zijn vakmannen en de selectie is nu toch wel breed voor het eerst sinds jaren.
quote:
Maar laten we maar ophouden, we hebben gewoon een andere visie/mening hierop. Dat kan gewoon toch?
Uiteraard kan dat, maar ik zie geen onderbouwing voor je mening/visie, alleen maar 'ik vind die en die club beter dan die'. Je hebt in mijn ogen erg weinig kennis van de situatie bij Feyenoord. Bovendien probeer ik je al aan de hand van feiten uit te leggen dat je met mooi (in jouw ogen 'goed') voetbal uiteindelijk vaak in schoonheid sterft, met lege handen.
quote:
Hier verder dan maar met klagen... weet alleen de klacht niet meer van dit topic, even de OP teruglezen
Ok.

Suarez.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')