Zo lang ie t voor Ajax doet kan t me weinig schelenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:28 schreef Kopbal het volgende:
Je zou bijna zeggen dat dit wel erg ongunstig is voor Ajax
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:29 schreef BluesRebel het volgende:
SUAREZ.. WERELDSPELER!!![]()
![]()
Hoe was die 3e? Ik moest naar de wc
4-0.. daar kan PSV wat van leren met hun anti-voetbal
Ah nog iemand die het opvaltquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een gezeik steeds over dat eerste kwartier van die commentator
Trolquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:29 schreef BluesRebel het volgende:
![]()
Dit soort wedstrijden zorgen er alleen maar voor dat 'ie het niet meer zolang voor Ajax blijft doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:29 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zo lang ie t voor Ajax doet kan t me weinig schelen
Onzin, als je uit in Israel speelt ben je met 0-1 tevreden.. thuis afmaken.. boeit het wat voor spel.. Ajax heeft nou ook niet geweldig gespeeld.. 2e helft wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:29 schreef BluesRebel het volgende:
![]()
Suarez in, Benzema out.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:29 schreef dronkeykong het volgende:
Madrid is aan de lijn
Iddquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:29 schreef gitaarsnaar het volgende:
bizar gemiddelde dit seizoen al
Venom,krijg FC Groningen nog wat geld als Suarez voor 30 miljoen wordt verkocht?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:29 schreef venomsnake het volgende:
Bij Barcelona zoekt men nog een speler als Suarez. Ik zal ze even een video van deze wedstrijd sturen : P
Het zou hem wel sieren als hij dan ook gewoon stampij gaat maken. Dan is het in ieder geval een consequente werkweigeraar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:30 schreef fuckbuddy het volgende:
Probeer die maar eens te houden... Ik vraag me af of ie dan niet hetzelfde zal forceren zoals hij naar Ajax is gekomen....
Als een ManU of een club uit de europese top 8 zich meld.
Suarez - Zlatan - Messiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:29 schreef venomsnake het volgende:
Bij Barcelona zoekt men nog een speler als Suarez. Ik zal ze even een video van deze wedstrijd sturen : P
Ohja Vink maakte de doelpunten toen, sorry mijn fout...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:30 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Met behulp van Vink ja, deze avond was het echt slecht
Zo gek zijn ze in Madrid welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |