Was het wel leuk in Biddinghuizen ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:16 schreef Peter het volgende:
Weer thuis van lowlands, morgen vakantie
ik ben zaterdag wel uit geweest hoor, maar niks bijzonders gedaanquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat ben je toch een raar jongen. Het hele weekend spelletjes speleln![]()
heb wel de eerste 10 minuten gezienquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar zat je vrijdag ook al, toen jij niet mijn wijze raad opgevolgd had om naar Priscilla te kijken
Heel aandoenlijk als ze allemaal rouwen omdat Trumpet dood isquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb wel de eerste 10 minuten gezien
fok was zterdag en zondag down. daarom nog geen nieuwe ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
Nog steeds dit topic?ging zeker niet hard
nog wat lekkers gezienquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ben zaterdag wel uit geweest hoor, maar niks bijzonders gedaan
hee Bicha, hoe is hetquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
Nog steeds dit topic?ging zeker niet hard
you missed me?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar was je vorige wwek![]()
her was hier stil en eenzaam
ola chuloquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hee Bicha, hoe is het
En ze hebben onze avonturen gemist om dit topic vol te krijgen
het gaat goedquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola chulo![]()
hoe gaat het met je? hoe is het met je gezicht?
mij een beetje de mogelijkheid om je te pesten ontnemenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you missed me?aahhhhhhhh
Internet lag er twee dagen uit hier.en
voor de rest druk met niets doen eigenlijk en zat ook in een dip dus was ook niet te genieten.
wat was je leuk op tvquote:
maar is je eigen act/performance ook goed gegaan?quote:
quote:
De Diva was afgelopen zaterdag een half uur prominent in beeld bij registratie van NOS over Lowlandsquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoe was lowlands?
ik las dat Grace Jones afsloot. Scheen spetterend te zijn geweest.
Ik vond haar fietsbandenjurk wel afschuwelijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoe was lowlands?
ik las dat Grace Jones afsloot. Scheen spetterend te zijn geweest.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mij een beetje de mogelijkheid om je te pesten ontnemen![]()
o wat leuk! Dus het is nog terug te zien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De Diva was afgelopen zaterdag een half uur prominent in beeld bij registratie van NOS over Lowlands
Niemand anders hier hapt er zo lekker en snel dan jijquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik ben geen geen home entertainment sytem.![]()
ik ken Henk huppelschoten niet, maar ik weet wel dat dat optreden, voor mij het gaafste optreden was wat ik ooit gegeven heb.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:19 schreef Stroekie het volgende:
tmm was vannacht tussen 0.45 en 1.15 groot in beeld op tv bij lowlands zingt oa samen met henk huppelschoten
doe je bestquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wat leuk! Dus het is nog terug te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |