spelen die ook op lowlands dan ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:50 schreef Eustace. het volgende:
Is iedereen soms naar een gratis feest met duizend maagden waar ik niks vanaf weet?
de mediterraanse fokkers schitteren al 1 week door afwezigheidquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:50 schreef Eustace. het volgende:
Is iedereen soms naar een gratis feest met duizend maagden waar ik niks vanaf weet?
Internetten in de trein?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:14 schreef Xiance het volgende:
tis wat...
nou nou...
pfoe pfoe...
heteros die hun liefdesleven door de trein galmen...
dat doe ik al sinds het alereerste beginquote:
Typische treintaferelen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:14 schreef Xiance het volgende:
tis wat...
nou nou...
pfoe pfoe...
Heerlijk om dat dan helemaal te volgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:14 schreef Xiance het volgende:
tis wat...
nou nou...
pfoe pfoe...
wat dat aan gaat vermaak ik me prima altijd.. al die verhalen over die leuke jongen met dat bitch van een wijf waar ze nu alle zes over ant mekkeren zijn...quote:
stiekum wel ja! ik ben in ams! tsjuss liefjesquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Heerlijk om dat dan helemaal te volgen.
Oh, dat is inderdaad altijd leukquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat doe ik al sinds het alereerste beginsinds vandaag heb ik ook fok! ontdekt
een mens moet wat he.. dr ligt een enorm lekker ding naast me te pitten, ik kan gewoon vrijuit gluren
de uitmarkt als smoes ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:58 schreef Eustace. het volgende:
*Gaat aanstaande zaterdag waarschijnlijk naar Amsterdam met lover*
Niet eens.quote:
waren we uit de lucht ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:24 schreef Yurithemaster het volgende:
fok leeft weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |