waar zijn de deegrollers en mattenkloppers in de aanbieding ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
ach...
ik roep u het M woord...
dan snap je me wel weer
jawel hequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:46 schreef Yurithemaster het volgende:
rustig hier zo nu iedereen weg is
hier klappen de servers en netwerken er al heel de middag uitquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
jawel he
ik ben mn nieuwe servertje aant bouwen!
heeeerlijk.. netwerken
Noras .ICTquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier klappen de servers en netwerken er al heel de middag uit
maar ze vertikken het om fatsoenlijk personeel aan te nemen
nemen ze blijkbaar iets te letterlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn werkgever profileert zichzelf als een no nonsense ICT dienstverlener
alles voor de klant en niks voor de eigen mensenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nemen ze blijkbaar iets te letterlijk
ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn werkgever profileert zichzelf als een no nonsense ICT dienstverlener
zullen we zeggen dat er hier de fut wat uit is in verband met een zomerdipje, mensen met vakantie en bezoek aan lowlands en zo dus 3 tipics op 1 dag is even wat te hoog gegrepenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:27 schreef HuubTuub het volgende:
zo... even alles inpakken voor een weekendje Maastricht bij de family. Hoe gaat het hier? Ik ben jullie flink aan het negeren geweest. Excuus.
vanaaf 20.30 uur moet je naar Priscilla bij rtl 8 kijken ! Geldt voor iedereen die hem nog niet gezien heeft. Bovendien huppelen baltar en z'n vriendje nu rondquote:
vrees dat ik dan waarschijnlijk iets anders aan het doen benquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaaf 20.30 uur moet je naar Priscilla bij rtl 8 kijken ! Geldt voor iedereen die hem nog niet gezien heeft. Bovendien huppelen baltar en z'n vriendje nu rond
yuri goes live action ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vrees dat ik dan waarschijnlijk iets anders aan het doen ben
Nu dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zit dan waarschijnlijk achter de 360
kan daarna toch ook nog urenlang ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zit dan waarschijnlijk achter de 360
ja maar ik doe hetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan daarna toch ook nog urenlang ?
hoe was het zeilen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:43 schreef Eustace. het volgende:
Tuig! Ben er weer.
Was het leuk? Mooi weer? Niet zeeziek?quote:
Was heel erg tof, fantastisch weer gehad. Al met al een zeer waardige laatste herinnering aan mijn 8 ą 9-jarige lidmaatschap van de hechte club., want het is mijn laatste kamp.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Was het leuk? Mooi weer? Niet zeeziek?
ik zit in een drukke periode op het werk. Zo vlak voor de vakantie wil je alle zaken op orde hebben en dat is moeilijk als vele anderen nog op vakantie zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zullen we zeggen dat er hier de fut wat uit is in verband met een zomerdipje, mensen met vakantie en bezoek aan lowlands en zo dus 3 tipics op 1 dag is even wat te hoog gegrepen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:55 schreef wonderer het volgende:
Voor het eerst in mijn leven overhemden met KORTE mouwen gekocht...
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |