Jij bent zeker een linkse kanis en gunnink koffie drinker, of toch maar een kopje thee?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:29 schreef Zotheid het volgende:
Douwe Egberts koffie overheerlijk noemen, jij mag niet klagen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:29 schreef Drinky het volgende:
Je moet de bekers ook niet opeten [ afbeelding ]
A ) Nee, ik ben zeker niet linksquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij bent zeker een linkse kanis en gunnink koffie drinker, of toch maar een kopje thee?_!
Ik vind het echt walgelijk. Koop een afwasmachine, bekers bij de Xenos ofzo en laat koffie smaken zoals het hoort.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:39 schreef Adelante het volgende:
Plastic is nog wel te doen (voor zo'n beker coffee-to-go), maar karton is echt te pauper.
Wat? Op ijsstokjes bijten?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik krijg altijd kippevel als ik uit 'n kartonnen bekertje drink, net als dat ik kippevel krijg als ik op 'n houten ijsstokje bijt o.i.d.
Rare tic van me?
Volgens mij heb jij nog nooit van het principe coffee to go gehoord.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik vind het echt walgelijk. Koop een afwasmachine, bekers bij de Xenos ofzo en laat koffie smaken zoals het hoort.
Koffie in een plastic of kartonnen beker is ook veel sneller koud.
Zijn er tegenwoordig zelfs linkse koffiemerken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij bent zeker een linkse kanis en gunnink koffie drinker, of toch maar een kopje thee?_!
Nope, vind ik ook niet prettig, ligt aan de structuur.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik krijg altijd kippevel als ik uit 'n kartonnen bekertje drink, net als dat ik kippevel krijg als ik op 'n houten ijsstokje bijt o.i.d.
Rare tic van me?
Dat heb ik ook. Dan ga ik helemaal rillen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Rare tic van me?
Maak die koffie een euro duurder en geef er een normale beker met eventueel een passende deksel bij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit van het principe coffee to go gehoord.
Ja. K&G is er een.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig zelfs linkse koffiemerken?
Max Havelaarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig zelfs linkse koffiemerken?
Koffie koelt toch juist sneller in papier? Keramiek geleidt de warmte veel beter.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik vind het echt walgelijk. Koop een afwasmachine, bekers bij de Xenos ofzo en laat koffie smaken zoals het hoort.
Koffie in een plastic of kartonnen beker is ook veel sneller koud.
dat zeg ik toch schat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Koffie koelt toch juist sneller in papier? Keramiek geleidt de warmte veel beter.
Niks mis met Fair Trade. De peper en zoutmolentjes van Fair Trade zijn stukken lekkerder dan de niet Fair Trade merken.quote:
Dan drink jij heul dure koffie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Maak die koffie een euro duurder en geef er een normale beker met eventueel een passende deksel bij.
Omgerekend betaal je voor een kop koffie toch al een gulden of 5, 6. (ja ja, omrekenen_! )
Dan neem je die beker mee voor een volgende keer. Beter voor het milieu (ja ja, hot itemquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan drink jij heul dure koffie.
Een beker op 't station kost 1,90. Da's net iets meer als drie gulden. ()
En wat moet er dan met al die bekers gebeuren. Lekker zooitje gaat dat worden. Die koffie zit niet voor niks al jaren in plastic of karton. Makkelijk goedkoop en snel.
Precies dat. Wat boeit het nou waar je de koffie uit drinkt (mits schoon); het gaat om de koffie!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:29 schreef Drinky het volgende:
Je moet de bekers ook niet opeten [ afbeelding ]
Ik zeg toch ook niet dat ik tegen fair trade ben?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niks mis met Fair Trade. De peper en zoutmolentjes van Fair Trade zijn stukken lekkerder dan de niet Fair Trade merken.
Meer dan. En je kan sowieso al geen guldens met euro's vergelijken. Inflaties en zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan drink jij heul dure koffie.
Een beker op 't station kost 1,90. Da's net iets meer als drie gulden. ()
En wat moet er dan met al die bekers gebeuren. Lekker zooitje gaat dat worden. Die koffie zit niet voor niks al jaren in plastic of karton. Makkelijk goedkoop en snel.
Nee, maar TS komt wel zo over op mij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:54 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik tegen fair trade ben?
Espresso drink je inderdaad uit een voorverwarmd dik porseleinen kopjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat zeg ik toch schat.![]()
Koffie wil je toch warm drinken.
Whehe, rekenfoutje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Meer dan. En je kan sowieso al geen guldens met euro's vergelijken. Inflaties en zo.
Dat ook, en een taalfout.quote:
Inflaties.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Meer dan. En je kan sowieso al geen guldens met euro's vergelijken. Inflaties en zo.
Fout. Het gaat om de smaak van de koffie. Die smaak gaat verloren in een plastic of kartonnen beker.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:54 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Precies dat. Wat boeit het nou waar je de koffie uit drinkt (mits schoon); het gaat om de koffie!
Ga jij dan maar lekker terug naar de jaren 80.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Inflaties.
Een VW Passat kost tegenwoordig 50.000 euro. Lekkere inflatie dan. Een bakje aardbeien zag ik liggen voor 4 euro. Denk je echt dat we er in de guldentijd 10 gulden voor zouden hebben betaald? Maar blijf dat maar denken hoor._!
Dankzij mensen als jij zitten de kroegen nog vol (daar kost een glaasje bier 5 gulden_! ) en worden de aardbeien nog steeds goed verkocht.
Nee hoor, smaakt nog steeds primaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Fout. Het gaat om de smaak van de koffie. Die smaak gaat verloren in een plastic of kartonnen beker.
Ik heb nog nooit duizend gulden gehad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga jij dan maar lekker terug naar de jaren 80.![]()
Succes met je maandloon van 1000 gulden.
Er is inderdaad helemaal niks in prijs gezaktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit duizend gulden gehad.![]()
Voor de euro was een modaal maandloon 2500 gulden.
Nu is het 1500 euro. Dat is 3300 gulden.
Kijk nu eens naar kosten van boodschappen, uitgaan, horeca, auto onderhoud, nieuwprijzen auto's, ziektekostenverzekering.
Een beetje ziektekostenverzekering? 125 euro, ongeveer 275 gulden. Inflatie zei je?![]()
Ik noem het schandalige oplichting.
Diesel kostte in de guldentijd 50 cent. Nu is het 2,25 gulden omgerekend. Inflatie zei je?![]()
800 gulden meer verdienen dan voor de euro, terwijl prijzen 300% zijn gestegen. Ja hoor, gewoon inflatie_!
Natuurlijk. En dat geld wat meer verdient wordt is allemaal verdwenen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kijk nu eens naar kosten van boodschappen, uitgaan, horeca, auto onderhoud, nieuwprijzen auto's, ziektekostenverzekering.
Een beetje ziektekostenverzekering? 125 euro, ongeveer 275 gulden. Inflatie zei je?![]()
Diesel kostte in de guldentijd 50 cent. Nu is het 2,25 gulden omgerekend. Inflatie zei je?![]()
800 gulden meer verdienen dan voor de euro, terwijl prijzen 300% zijn gestegen. Ja hoor, gewoon inflatie_!
"Ja" zou toch een erg voor de hand liggend antwoord zijn. Mag het ook over oploskoffie gaan?quote:
Ja! Dat met die ijsstokjes heb ik ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Rare tic van me?
Ben het met al je posts in het topic eens maar dat stopte hier.. Je wilt alle consumenten van alle producten verwijten dat prijzen stijgen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Inflaties.
Een VW Passat kost tegenwoordig 50.000 euro. Lekkere inflatie dan. Een bakje aardbeien zag ik liggen voor 4 euro. Denk je echt dat we er in de guldentijd 10 gulden voor zouden hebben betaald? Maar blijf dat maar denken hoor._!
Dankzij mensen als jij zitten de kroegen
nog vol (daar kost een glaasje bier 5 gulden_! ) en worden de aardbeien nog steeds goed verkocht.
Wat is er nou weer mis met Kanis & Gunnink koffie? Gewoon een lekker bakkie!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij rijd een tractorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zeg nou geen tractor.. Alsjeblieft!!!quote:
Netzo als mensen oto zeggen als ze auto bedoelen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeg nou geen tractor.. Alsjeblieft!!!
Gewoon trekker okaaaayyy?
Ik kan t woord tractor zoooo niet aan
Juist, dat dus!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
Netzo als mensen oto zeggen als ze auto bedoelen.
of zeuven ipv 7quote:
I lol'dquote:
zeuv'n is hier lekker plat. Of refereer jij hier naar het gebruik in de Randstad? Oto en tractor zijn wel lelijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |