mensen die excuse me gebruikenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef Lienski het volgende:
Ik ben vandaag gewoon keihard op mijn vingers getikt door een belegen winkeljuffrouw. Sta ik bij de tassen, pak ik er ééntje om te kijken, springt zo'n beetje vanuit niets dat levende fossiel achter een stelling vandaan en zegt: "Kijken doe je met je ogen, jongedame!" EXCUSE me???
Klacht: Dat paranoïde, bejaard winkelpersoneel, (dat niet de moeite neemt een goedwerkend beveiliginssysteem aan te brengen in het krot dat ze winkel noemen) mij als verdachte benadert.
En nee, ik zie er niet uit als zwerver, trash, pauper etc.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:25 schreef Drinky het volgende:
had ik laatst ook, stak een aantal Hugo Boss pakken onder mijn kleding om te kijken hoe het staat, ga richting de deur om te kijken hoe het in daglicht is, gaan ze opeens moeilijk doen [ afbeelding ]
dan was ik gewoon met dat lijk in discussie gegaan: kijken doe ik met mijn ogen ja - maar dragen met mijn handen en lopen met met voeten - so what?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef Lienski het volgende:
Ik ben vandaag gewoon keihard op mijn vingers getikt door een belegen winkeljuffrouw. Sta ik bij de tassen, pak ik er ééntje om te kijken, springt zo'n beetje vanuit niets dat levende fossiel achter een stelling vandaan en zegt: "Kijken doe je met je ogen, jongedame!" EXCUSE me???
Klacht: Dat paranoïde, bejaard winkelpersoneel, (dat niet de moeite neemt een goedwerkend beveiliginssysteem aan te brengen in het krot dat ze winkel noemen) mij als verdachte benadert.
En nee, ik zie er niet uit als zwerver, trash, pauper etc.
Ik had vanochtend een stukje op discovery gezien en daar beweerde toch iemand dat je met je hersenen kijkt. Hoe kan je anders je dromen zien?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:47 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
dan was ik gewoon met dat lijk in discussie gegaan: kijken doe ik met mijn ogen ja - maar dragen met mijn handen en lopen met met voeten - so what?
ik mag toch zeker wel even voelen hoe zwaar die tas is / bekijken hoe ie er aan de binnenkant uit ziet of niet dan?
als ze vervolgens nog moeilijk had gedaan had ik gewoon gezegd: "val dood met je kuttassen - als je zo met klanten omgaat in deze tijd koop ik hem wel in de opheffingsopruiming van deze winkel" en was gewoon de winkel uit gelopen en had gewacht tot over een maand de winkel failliet was.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:48 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een stukje op discovery gezien en daar beweerde toch iemand dat je met je hersenen kijkt. Hoe kan je anders je dromen zien?
ik denk dat je met je ogen kijkt maar dat je met je hersens ziet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:48 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een stukje op discovery gezien en daar beweerde toch iemand dat je met je hersenen kijkt. Hoe kan je anders je dromen zien?
Waarom beweer je dan tegen TS in de winkel dat je met je ogen kijkt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:48 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Psychologisch experimentquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waarom beweer je dan tegen TS in de winkel dat je met je ogen kijkt?
dat is normaal spraakgebruik - van die ouwe graftakken moet je niet teveel vewachten en als je te zeer bijdehand gaat doen zetten ze sowieso de hakken in het zand en kun je het wel schudden - benaderen op het nivo van die mensen - dus jip-en-janneketaal / dat snappen ze meestal tenminste wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waarom beweer je dan tegen TS in de winkel dat je met je ogen kijkt?
ik vindt dit wel een erg onduidelijk statement: slaat dit op de klant of op de verkoopster?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:53 schreef leipeshitouwess het volgende:
Nederlanders kennen geen beleefdheid
Nou uiteraard niet ALLE nederlanders, maar het slaat zowel op de klant als op de verkoopster voorbeeld; Klant zegt geen dankjewel als je wijst waar het staat of meeloopt en de precieze plek aanwijst, alles wat je naar je hoofd geslingerd krijgt is; 'Oh'.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:55 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
ik vindt dit wel een erg onduidelijk statement: slaat dit op de klant of op de verkoopster?
ik kan er geen touw aan vastknopen in ieder geval - sorry.
WOW - wat knap - dat had ik allemaal niet uit die ene regel kunnen halen zonder jouw uitleg!! zeer erg hartelijk bedankt voor uw uitlegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:04 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Nou uiteraard niet ALLE nederlanders, maar het slaat zowel op de klant als op de verkoopster voorbeeld; Klant zegt geen dankjewel als je wijst waar het staat of meeloopt en de precieze plek aanwijst, alles wat je naar je hoofd geslingerd krijgt is; 'Oh'.
En zat verkopers (vooral in kledingwinkels, en caissieres) kunnen heul chagrijnig tegen je doen
Als je tijd hebt (en je ID bij je) moet je ze in zo'n geval lekker de politie laten bellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:06 schreef smiksmaksmek het volgende:
aangekomen aan de kassa moest ik mijn jaszakken tonen, broekzakken tonen, en noem het maar allemaal op. haar motivatie: ik heb wel gezien wat je deed met die zak chips, die gebruikte je als afleidingsmanoeuvre maar ik weet zeker dat je dingen hebt gestolen! kom op, toon je zakken of ik bel de plietsie!!11!!EINZ!!
ja dat zei een kennis me ook, staat ze lekker voor schut, maar ik had eigenlijk niet zo'n zin in al die heisa.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:24 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Als je tijd hebt (en je ID bij je) moet je ze in zo'n geval lekker de politie laten bellen
Ja en dan. Zo´n ouwe tang moet je maar in d´r eigen sop laten gaarkoken. En om een grote mond op te zetten voor zoiets... Neh... Liet me tijdens het weglopen wel even ontvallen dat de tassen in die toko waarschijnlijk even oud waren als zijzelf, maar wel iets beter geconserveerd. Dat leek me wel voldoende.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:47 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
als ze vervolgens nog moeilijk had gedaan had ik gewoon gezegd: "val dood met je kuttassen - als je zo met klanten omgaat in deze tijd koop ik hem wel in de opheffingsopruiming van deze winkel" en was gewoon de winkel uit gelopen en had gewacht tot over een maand de winkel failliet was.
Mooie opmerking, dat heeft vast zijn uitwerking niet gemistquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:58 schreef Lienski het volgende:
[..]
Ja en dan. Zo´n ouwe tang moet je maar in d´r eigen sop laten gaarkoken. En om een grote mond op te zetten voor zoiets... Neh... Liet me tijdens het weglopen wel even ontvallen dat de tassen in die toko waarschijnlijk even oud waren als zijzelf, maar wel iets beter geconserveerd. Dat leek me wel voldoende.
Dromen zie je dan ook niet. Dromen beeld je je in.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:48 schreef Anywhere het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |