Na 4 jaar doe ik dat nog steeds, omdat zij het vraagt, maar Allah wint het toch. Ik koester hoop, want ik was vroeger ook gelovig. Ik heb de christelijke god verlaten, nu zij nog haar Allah. Maar hoe ouder mensen worden, hoe kleiner de kans dat zij echt durven om uit dat religieus systeem te stappen.quote:
Ja, ik zit daar ook wel mee. Ik vraag mij altijd af hoe het kan dat een volwassen meisje nog steeds in een Heilige Boek gelooft. Ik vind het eng, want zo'n persoon ontkent vaak zijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef RickoKun het volgende:Gelovigen moet je sowieso mijden, gestoord volk.
Ik vind mannen seksueel aantrekkelijk, niet vrouwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:17 schreef Exoteria het volgende:
als jij nou zorgt dat je in haar broekje komt,
dan heeft Allah verloren
Haar koran wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:19 schreef Picchia het volgende:
Goh, en zij is de spreekbuis van Allah?
Daar gaat het niet om, je moet winnen van Allah. En lesbische sex is awesome, je hebt dan 4 tieten om mee te spelen en als je klaar bent mag je er 2 mee naar huis nemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:19 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ik vind mannen seksueel aantrekkelijk, niet vrouwen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:20 schreef Penisbaard het volgende:
Bekeer haar met steekhoudende argumenten
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, je moet winnen van Allah. En lesbische sex is awesome, je hebt dan 4 tieten om mee te spelen en als je klaar bent mag je er 2 mee naar huis nemen.
Ja, na 2 jaar heb ik het geaccepteerd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:23 schreef trovey het volgende:
Je kunt met gelovigen prima vrienden zijn als je het onderwerp geloof maar mijdt. Ik heb zat mensen in mijn vrienden- en kennissenkring die gelovig zijn (ik ben het niet) maar we hebben het zelden of nooit over hun geloof simpelweg omdat je toch nooit nader tot elkaar komt over dit onderwerp.
Wel respect voor jou, ik zou niet een sociale relatie kunnen aangaan met iemand die streng gelovig is. Ik ken wel iemand die katholiek is maar daar merk je helemaal niks van. (in de zin dat ie niet constant over god aan het praten is)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:18 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ja, ik zit daar ook wel mee. Ik vraag mij altijd af hoe het kan dat een volwassen meisje nog steeds in een Heilige Boek gelooft. Ik vind het eng, want zo'n persoon ontkent vaak zijn eigen verantwoordelijkheid.
Ze zijn speciaal, vandaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:23 schreef Daniel1976 het volgende:
iemand die gelovige met een hoofdletter schrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |