Tadaa. Ja, kijken wie de post geraden had.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:04 schreef Meddo het volgende:
[..]
Hoe doe je het? Per geposte foto kijken wie hem het eerst had?
Misschien zijn er nog wel ongeraden stations![]()
Oeh, en echt wel smerig dik bovenaan ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zie de OP. Jij staat notabene nog bovenaan ook.
Really? Ik had het eruit gehaald dat ie voor haar is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan te bedenken dat die van MissBliss eigenlijk ook van mij was![]()
Ik was vrijdagavond op bezoek bij haar en haar vriend, en ze hebben maar 2 browsers. Hij is onder IE ingelogd en zij onder FF. Ik had geen zin om apart uit te loggen. Haaksbergen ging het om he?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:19 schreef Crientj het volgende:
[..]
Really? Ik had het eruit gehaald dat ie voor haar is.
oh, mijn stoomtreinquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was vrijdagavond op bezoek bij haar en haar vriend, en ze hebben maar 2 browsers. Hij is onder IE ingelogd en zij onder FF. Ik had geen zin om apart uit te loggen. Haaksbergen ging het om he?
Correct!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Modus het volgende:
Da's toch Hoek van Holland Haven?
Maar goed ook dat ie opgeheven is danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:42 schreef Socios het volgende:
Haha, toch zeker. In de tijd dat er nog een VIRM rechtstreeks van Amsterdam CS naar Hoek van Holland Haven reed. Heb er nog ingezeten voordat ´ie opgeheven werd. Die trein was het laatste stukje dat overgebleven was van alle mooie internationale verbindingen vanaf dat station.
Zeg maar wat je wilt doen met dat ene puntje. ;oquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was vrijdagavond op bezoek bij haar en haar vriend, en ze hebben maar 2 browsers. Hij is onder IE ingelogd en zij onder FF. Ik had geen zin om apart uit te loggen. Haaksbergen ging het om he?
Modus +1quote:
Tellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:53 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wilt doen met dat ene puntje. ;o
Hello Kitty? ;o Zeg ik ben een alto. Mag het ook een Spongebob ballon zijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Kudo's en een HelloKitty gasballon voor Crientj voor de OP
MissBliss 0, Dr_Flash 26, ik kan jouw post niet edittenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Telling staat een post boven je, ga je gang.
Nee tuurlijk niet, maar kopieren en plakken kan je wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MissBliss 0, Dr_Flash 26, ik kan jouw post niet editten![]()
Spongebob ballon granted
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |