Ik vind je broek en shirt allebei leuk, maar je shirt lijkt een beetje gekrompen te zijn in de was?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:14 schreef Grimbert het volgende:
dit heb ik vandaag aan, ik schrok wat van de flits
[ afbeelding ]
Leuke fotosetting! Kan alleen niet zien zo hoe je rokje nou precies zit, qua lengte.quote:
Dankje, hij komt net tot boven m'n knie.. ben niet bepaald de langstequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuke fotosetting! Kan alleen niet zien zo hoe je rokje nou precies zit, qua lengte.
Om maar een keer een reactie te geven voor de veranderingquote:
shirtje uit je broekquote:
Vind de foto heel tof, maar je kunt beter hoge hakken er onder doen denk ikquote:
Kan nu even geen hoge hakken meer dragen, krijg hele erge pijn van de hakken die ik heb (dus misschien als ik weer een keer nieuwe koop)quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:26 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Vind de foto heel tof, maar je kunt beter hoge hakken er onder doen denk ikMaakt wat propperig anders
Wat ben je dun geworden?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk gisteren. Top en schoenen van H&M, shorts van Topshop.
sexy maafaakaaaaquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Wat ben je dun geworden?(niet verkeerd opvatten, haha)
vandaag:
[ afbeelding ]
Ja, 10kg afgevallen afgelopen jaarquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
vandaag:
[ afbeelding ]
Mooie riem!quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
vandaag:
[ afbeelding ]
Dat rokje omgquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
vandaag:
[ afbeelding ]
Wtf is daar origineel aanquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:24 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
shirtje uit je broekMaar vind het wel origineel
Je mag het lelijk vinden, maar je weet niet wat voor feestje. Dus kun je ook niet zeggen of het daar wel of niet geschikt voor is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wtf is daar origineel aan. Toen ik het zag vond ik het juist NIET origineel. Gewoon lelijk en zeker niets voor een feestje.
Thema feestje?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je mag het lelijk vinden, maar je weet niet wat voor feestje. Dus kun je ook niet zeggen of het daar wel of niet geschikt voor is.
Ja. Lelijkste outfit thema. Ik bereid me graag goed voor!quote:
quote:
leuk johquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef BuntisAko het volgende:
[..]
vette half cabs, ik heb ook half cabs en zapatos (vans) check maar mn pic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |