Nee man ik steek ze zo vet spang neer van TJAK en dan hun zo vanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:31 schreef RickoKun het volgende:
jij dan zo vet opscheppen dat jij een sluipmoordenaar bent
Ik kijk ff of mijn maten van toen erheen gaan, anders waag ik me er niet aanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:31 schreef gers het volgende:
gewoon erheen gaan en de paupers uitlachen die nu vakken vullen bij de appie
Dat deed ik 5 jaar geledenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:31 schreef gers het volgende:
gewoon erheen gaan en de paupers uitlachen die nu vakken vullen bij de appie
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:33 schreef Ezio het volgende:
Ik kijk ff of mijn maten van toen erheen gaan, anders waag ik me er niet aan
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:30 schreef Ezio het volgende:
Flikker toch een eind op, alsof ik die kampsjaken, boerenlullen, kakkers en petjesjeugd waar 80%van mijn school uit bestond nu alweer wil zien
Dat ik ze niet wil zien wil niet zeggen dat ik er niet heen wil als mijn ouwe kameraden present zijnquote:
Nee, op onze school gebeurde dat niet echt.quote:
Dat is tenminste leuk, die mensen heb je al lang niet gezienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had vorig jaar een reunie van m'n basisschool. Daar hadden we gratis consumptiebonnen geregeld, ons lam gezopen en zijn we gaan paaldansen in zo'n muziektent.
Wel epic trouwens, tussen al die serieuze figuren die aan iedereen even lieten zien hoe erg ze het hadden gemaakt.
Ik kan er nog steeds niet mee omgaanquote:
TS is gepest en in denial.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef Ezio het volgende:
Nee, op onze school gebeurde dat niet echt.
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:31 schreef RickoKun het volgende:
jij dan zo vet opscheppen dat jij een sluipmoordenaar bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |