Uhm, tja, zoveel valt er niet meer up te daten

Inmiddels is het wel duidelijk dat we een relatie hebben. Vorige week dinsdag met haar uit eten geweest, en het was toen wel duidelijk dat we het beiden als serieus beschouwden
Sindsdien een avond of twee nog met elkaar kunnen afspreken, doordat we meiden erg druk waren met werk en sport. Elkaar daarbuiten nog wel gezien (o.a. mysteryland) maar van tevoren ook afgesproken op dergelijke gebeurtenissen elkaar een beetje met rust te laten (dwz even zoenen/dansen kan natuurlijk wel, maar niet de godganse dag achter elkaar aanlopen). Gelukkig was zij het daar helemaal mee eens

Binnen mijn familie is ze helemaal geaccepteerd na die ene avond op meerlive. Ik heb dan ook al moeten beloven haar naar de eerstvolgende verjaardag van wie dan ook in de familie mee te nemen

Haar familie heb ik verder nog niet gezien. Komende vrijdagavond eet ik waarschijnlijk bij hun, maar dat is nog niet helemaal zeker. Maar ik heb eigenlijk nog nooit een slechte indruk gemaakt bij ouders, dus dat zal nu ook wel meevallen

Al met al gaat het prima momenteel. We doen lekker rustig aan en verstikken elkaar totaal niet. En gelukkig is zij ook helemaal tevreden op deze wijze.
Wat mij betreft is dit dan ook de laatste update. Zoveel valt er verder niet meer te zeggen, behalve dat ik de laatste twee weken met plezier dit topic heb bijgehouden. Was erg leuk om alle reacties te lezen

Samenvatting: