abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72197946
Ik vind het tijd worden voor een update
pi_72198189
Tering, wat een stelletje wijfen hier
Allemaal grote praat, maar nu komt de ware aard van de KLB users naar boven

Allemaal tof lullen dat iedereen haar direct zou palen, maar nu gaan ze allemaal als wijfen in een hoekje zitten giechelen
pi_72198237
Ik volg het ook al eventjes, en ik vind je de KLB held van 2009
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_72198393
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef mafkees01 het volgende:

Allemaal tof lullen dat iedereen haar direct zou palen, maar nu gaan ze allemaal als wijfen in een hoekje zitten giechelen
dit
pi_72198650
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:12 schreef Zjakkie het volgende:
Liefs Zon mv Ryan & Caithlynn
pi_72198986
Damn heel dit topic gemist. Tof voor je.
Maar dat dit kan op KLB
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_72199213
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:21 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik volg het ook al eventjes, en ik vind je de KLB held van 2009
QFT!
pi_72202171
quote:
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_72202788
Misschien is de update intussen in SEX te vinden
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
pi_72203135
TVP
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_72209887
feel good tvp
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:46:59 #162
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_72223838
Heeft Trann inmiddels haar al gebaft?
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_72304774
quote:
pi_72305083
Uhm, tja, zoveel valt er niet meer up te daten
Inmiddels is het wel duidelijk dat we een relatie hebben. Vorige week dinsdag met haar uit eten geweest, en het was toen wel duidelijk dat we het beiden als serieus beschouwden
Sindsdien een avond of twee nog met elkaar kunnen afspreken, doordat we meiden erg druk waren met werk en sport. Elkaar daarbuiten nog wel gezien (o.a. mysteryland) maar van tevoren ook afgesproken op dergelijke gebeurtenissen elkaar een beetje met rust te laten (dwz even zoenen/dansen kan natuurlijk wel, maar niet de godganse dag achter elkaar aanlopen). Gelukkig was zij het daar helemaal mee eens
Binnen mijn familie is ze helemaal geaccepteerd na die ene avond op meerlive. Ik heb dan ook al moeten beloven haar naar de eerstvolgende verjaardag van wie dan ook in de familie mee te nemen

Haar familie heb ik verder nog niet gezien. Komende vrijdagavond eet ik waarschijnlijk bij hun, maar dat is nog niet helemaal zeker. Maar ik heb eigenlijk nog nooit een slechte indruk gemaakt bij ouders, dus dat zal nu ook wel meevallen

Al met al gaat het prima momenteel. We doen lekker rustig aan en verstikken elkaar totaal niet. En gelukkig is zij ook helemaal tevreden op deze wijze.

Wat mij betreft is dit dan ook de laatste update. Zoveel valt er verder niet meer te zeggen, behalve dat ik de laatste twee weken met plezier dit topic heb bijgehouden. Was erg leuk om alle reacties te lezen

Samenvatting:
Hoera! Weer een kuttopic!
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:49:49 #165
267795 De_Vink
pi_72305206
OK Opgelost, slotje

Maar ehh de echte vraag is natuurlijk... wanneer laat je haar dit topic lezen
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_72305281
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:49 schreef De_Vink het volgende:
OK Opgelost, slotje

Maar ehh de echte vraag is natuurlijk... wanneer laat je haar dit topic lezen
Uhm, tja, dat staat niet erg hoog op mijn prioriteitenlijst zeg maar
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:04:56 #167
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_72305564
Krijgen we nog wel een update over hoe het ging bij haar ouders???? Anders moet ik weer een nieuwe reeks zoeken om te volgen...
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:05:59 #168
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_72305590
Meet the parents-situaties! Je MOET updaten
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:07:18 #169
267795 De_Vink
pi_72305628
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:05 schreef Trollface. het volgende:
Meet the parents-situaties! Je MOET updaten
Essss Hoooooooooooooooooool actie van Tran bij het kleine broertje/neefje van z'n vriendin
pi_72305932
Vooruit, zal vrijdagavond nog wel even vermelden hoe het is gegaan

Wat overigens al wel een kleine bron van irritatie is, is slapen. Zij slaapt doordeweeks van half elf tot zeven, anders is zij de volgende dag moe en redelijk chagrijnig. Ik slaap echter van 1 tot 5 meestal. Normaal gesproken ben ik die overige tijd op mijn kamer dingen aan het doen, want als ik dat beneden doe worden er mensen in huis wakker. Maar als ik dat nu op mijn kamer doe, wordt zij telkens wakker. Dus ik lig nu van 5 tot 7 een beetje voor mij uit te staren in bed
Vorige week donderdag ben ik om 6 uur opgestaan om maar te gaan zwemmen. Ik moest simpelweg iets doen
pi_72306069
Idd gaan zwemmen/lopen of iets anders waar ze niet wakker van wordt is dan een goed iets..
Dat probleem herken ik wel. Laptopje pakken en beneden wat doen als je nog iets op i-net wil doen, is dan ook een optie.

En als je weet hoe laat ze wakker is doordeweeks even een keer zorgen voor een lekker ontbijtje? (mits tijd en persoon dat leuk vinden, en de vrouwlief 's morgens eet)
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:35:02 #172
267795 De_Vink
pi_72306267
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:27 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[...]

En als je weet hoe laat ze wakker is doordeweeks even een keer zorgen voor een lekker ontbijtje? (mits tijd en persoon dat leuk vinden, en de vrouwlief 's morgens eet)
Hier scoor je altijd punten mee weet ik uit eigen ervaring
pi_72310834
leuke update. Ben ook wel benieuwd naar vrijdag
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_72312513
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef mafkees01 het volgende:

Dit dus. Dit hoort niet in KLB, eerder in RLP ofzo.
pi_72312576
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:17 schreef Marurk het volgende:

[..]

Dit dus. Dit hoort niet in KLB, eerder in RLP ofzo.
-Het begon als klacht.
-Ik ben een notoire KLB'er
-Ook jullie gun ik wat zonneschijn in het leven

Ergo, dit topic blijft hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')