That will doquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef Iblis het volgende:
Het is niet echt een sprookje in de eigenlijke zin meer een fantasieverhaal.
*handje schudtquote:
Jaaa! En de gemene wezel!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:35 schreef Gellius het volgende:
Strikt genomen geen sprookje, maar ik vond de Gouden Boekjes toch altijd behoorlijk sprookjesachtig en Konijntje Woelwater was altijd één van mijn favorieten:
[ afbeelding ]
KONIJNTJE WOELWATER
Iedereen kent konijntje Woelwater met zijn lange oren, zijn roze snuffelneusje en zijn donzige duffelstaartje, die het liefst de hele dag met zijn broertjes en zusjes van de heuveltjes omlaag roetsjt.
Als dat dezelfde is als Pieter Konijn, dan is hij wel degelijk genoemd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:41 schreef Wouter1989 het volgende:
Maar waarom is Peter Rabbit nog niet genoemd?
Had ik al genoemd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:41 schreef Wouter1989 het volgende:
Maar waarom is Peter Rabbit nog niet genoemd?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Laten we Pieter Konijn niet vergeten.
Die zijn er juist in overvloed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:12 schreef Frollo het volgende:
Ik zit mijn harses ook al een dik halfuur te pijnigen op zoek naar verhalen, sprookjes of wat dan ook met konijnen in de hoofdrol. Maar die lijken er simpelweg niet te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |