Tuurlijk weet ik dat. Maar als Ajacied zijnde ben je het niet gewend dat het elftal om 1 iemand draait.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jawel, maar als Ajacied zijnde moet je weten dat je een speler als Suarez zo lang mogelijk moet houden.
Ja maar hoelang nog in het shirt van Ajax?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:34 schreef koningdavid het volgende:
Suarez voorlopig wel topscorer Europa League
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar hoelang nog in het shirt van Ajax?
Ja wel beter dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:38 schreef Wilskracht het volgende:
Hij mag dit jaar niet meer voor een Championsleague en Uefa cup spelen voor een andere club.
[..]
Het is echt niet heel moeilijk om gewoon 45min niet hier te posten, ongeacht wat er gebeurd; de komende drie uur zal het aan mijn reet roesten, maar het is echt al een halfjaar duidelijk hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:37 schreef _Mike_ het volgende:
Tieft nou eens op met dat kut mod beleid.
Suarezquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:39 schreef StarGazer het volgende:
Hoe die aanval op het eind werd opgezet. Damn![]()
Suarez = FENOMEEN.
Maar 1 september is nog zo ver weg
Het ging mij over het feit dat ik post dat ik het Donald zoveel gun en dat die post verwijderd word.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt niet heel moeilijk om gewoon 45min niet hier te posten, ongeacht wat er gebeurd; de komende drie uur zal het aan mijn reet roesten, maar het is echt al een halfjaar duidelijk hoor.
Geen live-gebeurtenissen. Daar valt dat soort posts ook onder.
Wat een beleidquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt niet heel moeilijk om gewoon 45min niet hier te posten, ongeacht wat er gebeurd; de komende drie uur zal het aan mijn reet roesten, maar het is echt al een halfjaar duidelijk hoor.
Geen live-gebeurtenissen. Daar valt dat soort posts ook onder.
Siem was ook goed.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Atouba speelde echt uitstekend de 2de helft. Donald basisplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |