Er loopt te veel tuig op straat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:05 schreef J.Herrer het volgende:
Ik zie de laatste tijd steeds vaker toeristen in de stad die dan altijd zo rugtas op hun buik dragen ipv normaal op de rug![]()
Wtf is dat een nieuwe manier van dragen ofzoziet er niet uit
En ze hinderen je ook nog kapot, gaan ze met 4 op een rij over straat lopen en dan moet je 2 kilometer omlopen om ze te ontwijken![]()
Klacht: nutteloze toeristen
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:29 schreef Maaaikeee het volgende:
Bij mij zit een bruggertje op school die altijd d'r tas op d'r buik draagt. Gingen we aan d'r vragen waarom ze dat deed. Antwoord: 'Nou, het is makkelijk, want dan kan ik ergens tegen aan leunen, en dan kan ik er makkelijk iets uitpakken, en het is beter voor je rug!'
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:29 schreef Maaaikeee het volgende:
Bij mij zit een bruggertje op school die altijd d'r tas op d'r buik draagt. Gingen we aan d'r vragen waarom ze dat deed. Antwoord: 'Nou, het is makkelijk, want dan kan ik ergens tegen aan leunen, en dan kan ik er makkelijk iets uitpakken, en het is beter voor je rug!'
Dan doe je niks in je achterzak. Maar dit zal inderdaad de reden zijn. Ziet er nog steeds pauperig uitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:16 schreef J.Herrer het volgende:
Hoezo bang voor zakkenrollers.. die kunnen zo veel beter bij die achterzak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |