Zo is het maar net, goed dat je het nu zelf ook inziet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:40 schreef KG0603 het volgende:
Wil even vermelden dat ik er een punt achter heb gezet. Ik ben er weer achter gekomen dat ze me geblockt heeft en ik heb maar in capslock duidelijk gemaakt hoe ik mij er over voel.
Respectloos, hetzelfde als haar vader. Dat ze maar naar haar Deense Toy Boy gaat.
Ze is nu net iemand heel leuks verloren.
Goed dat je het erbij hebt neergelegd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:40 schreef KG0603 het volgende:
Wil even vermelden dat ik er een punt achter heb gezet. Ik ben er weer achter gekomen dat ze me geblockt heeft en ik heb maar in capslock duidelijk gemaakt hoe ik mij er over voel.
Respectloos, hetzelfde als haar vader. Dat ze maar naar haar Deense Toy Boy gaat.
Ze is nu net iemand heel leuks verloren.
een kleine vermoede dat KG0603 , de geef baas van dit weekend gaat worden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:39 schreef KG0603 het volgende:
Bedankt voor alle reacties tot nu toe
Dit weekend ga ik lekker op stap, lekker los en achter de rokjes aan.
Heb haar niet meer gesproken, voelt goed tot nu toe.
Simpel: haat 'r. Spuug op d'r foto, neuk een ander (goed, hard) en bezat je.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef KG0603 het volgende:
Ja heb nog steeds gevoelens voor haar, niet zo makkelijk gezegd als gedaan om haar fftjes "los" te laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |