Omdat het een stroom uit het jaar kruik is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:15 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Waarom is dat droevig? Als je toch houdt van hardcore en dat wil uiten?
Beetje onterechte klacht imo. Ik zie ze liever zo dan in een Golf3 zonder demper en kei harde muziek op
Heb je een punt. Maar dan nog. Draag het gewoon nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:16 schreef Afwazig het volgende:
Hij is in ieder geval wel 100% hardcore TS.
Mwha, ik kan wat hardcore op zijn tijd best waarderen. Gewoon goed hard raggen zonder condoom.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:17 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Omdat het een stroom uit het jaar kruik is.
Hallo pauperquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef zoekjewat het volgende:
weetje wat ik niet snap, okee dan kun je geen bjorn borg betalen, is helemaal niet erg... maar ga dan neit zeiken als andere wel bjorn borgs onder hun zwembroek zetten, niet om te showen maar omdat dat lekker zit en ze geen andere onderbroeken hebben
ik weet zelluf
fixedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:15 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Waarom is dat droevig?: Als je toch houdt van hardcore en dat wil uiten spoor je niet
Hallo armequote:
iddquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik show ook altijd me BB, dat is stoer en mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |