Morgen Black Lipsquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vanavond heb ik al plannen. De rest van de week nog iets de moeite waard?
Ik dacht dat je meester Joppiesaus vanavond zou daten?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vanavond heb ik al plannen. De rest van de week nog iets de moeite waard?
Whut?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meester Joppiesaus vanavond zou daten?.
quote:Dit is mijn favoriete attractie in Plopsaland
Echt, ffs, waarom trekken ze de muts van die kabouter niet helemaal over z'n harses heen... En dan over 15-20 jaar krijg je van die Kabouter Plop remixes, want dat is jeugdsentiment... Alfred Jodokus Kwak is ook alweer verpest door een of andere klapmongool.quote:Dit is mijn favoriet
Mijn jeugd is al verpestquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:06 schreef nietzman het volgende:
Ja, opkrassen met die meuk Luco! Verpest je eigen jeugd!
Jopquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:18 schreef JH87 het volgende:
Dat lijkt me duidelijk, gezien dat onderschrift.
Dat is waar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn ook zoveel feestdagen in een jaar
22 uur ofzo? Komen mogelijk nog wat mensen mee.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:03 schreef nietzman het volgende:
Hoe laat Joooop?
Oh, ikwil. Kostdat?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof zeg! Ik ben gister het meer rondgekanood,
Omdat die lutsers dat niet vrijwillig doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:15 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen mag weer een nieuw wachtwoord voor FOK! invullen
En ik snap deze tekst van Danny niet.quote:We raden iedereen aan zo snel mogelijk uit te loggen en na verificatie dat inloggen inderdaad niet meer mogelijk is de passmailer te gebruiken. We begrijpen dat dit een lastige procedure is, maar in dit geval kiezen we voor volledige veiligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |